PEC Zwolle-AZ (zo 10 apr, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

ja hoor. De wissel.
Glory Hunter
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 10 apr 2022, 19:32 De wedstrijd vraagt er om.
Deel van de strategie natuurlijk. Je lokt ze eerst uit de tent door ze te laten scoren en als de feeststemming erin zit gebruik je je geheime wapen.
Beproefde tactiek :lol:

Maar vooral erg treurig dat het haast nog waar lijkt te zijn ook.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 10 apr 2022, 19:30 Ik vind het dan weer voorspelbaar dat jij en een paar anderen in het moment dat het er om draait gewoon niet over de lippen krijgt dat het misschien toch wel tegenvalt.

Maar dat als we zo weer eens door een godswonder gered worden sta je samen met figuren als AZ 4 Life vooraan in de rij om te roepen dat het allemaal toch best goed gaat.
Het valt tegen, dat typen kost me geen enkele moeite. Maar wat voegt het toe? Zou het wel knap vinden als mensen wat meer van deze ellende slikken en met iets komen hier waar we wat aan hebben
we can come an end
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Ik probeer een lichtpuntje te vinden,
Nou vooruit, ik vind pavlidis er wel aardig energie ingooien, maar ja een rechtsback naast hem en een super creatieve nummer 10 met ellebogen achter hem.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Lichtpuntjes hoeft nog niet eens wat mij betreft. Maar wat minder gezeik of al is het alleen maar wat origineler gezeik en valt er om die reden nog wat troost uit te halen
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Pff ongelofelijk n doelpunt. Kan wel wat die griek.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Weer Pavlidis, jemig wat zijn we deze man schuldig. Moet ALLES zelf doen daar voor in
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Prachtig
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

hey. Pavlidis scoort.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Pavlidis heeft zich in de loop van het seizoen wel verbeterd
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 10 apr 2022, 19:38 Het valt tegen, dat typen kost me geen enkele moeite. Maar wat voegt het toe? Zou het wel knap vinden als mensen wat meer van deze ellende slikken en met iets komen hier waar we wat aan hebben
Dat kan ik nog begrijpen, maar de emotie van de boze supporter is hoe je het wend of keert ook support anders kwamen die reacties niet.
Vind best dat het stigma daar een keer van af mag.

Je staat op dat moment achter tegen de hekkensluiter terwijl je niet eens europees voetbal hebt veilig gesteld. Als je dan niet kritisch mag zijn dan mag het blijkbaar nooit.

Inmiddels sta je dan weer gelijk, maar hoe verdiend is dat dan? (En ja voor dat Kuifje komt: ik geloof best dat achteraf zal blijken dat de xG zegt dat we moesten scoren, dat mag ook wel tegen de hekkensluiter).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Japanner van PEC voetbalt met een tandenbeschermer. Heb ik nog niet eerder gezien bij voetbal.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

zulke schoten heeft onze keeper zelden een antwoord op
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Hier heb ik niet op terug
we can come an end
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

differentcook schreef: 10 apr 2022, 19:38 ... en met iets komen hier waar we wat aan hebben
Toen ik vorig seizoen/begin dit seizoen riep dat deze coach ontslagen moest worden werd ik verguist. Het aanstellen voor een technisch manager naast Huiberts, puur voor de aankoop van spelers, is niet opgevolgd. Ik vind dat ik met het hierboven genoemde jaarlijkse bedrag dat ik betaal alle recht heb om te klagen als het voor de zoveelste keer dit seizoen weer kut is.

Wat voor wondermiddel denk jij verder nog in te brengen?
____________
Hoc est nihil
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Gelukkig heeft Zwolle Vindahl nog. Wat een treurnis
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

differentcook schreef: 10 apr 2022, 19:45 De Japanner van PEC voetbalt met een tandenbeschermer. Heb ik nog niet eerder gezien bij voetbal.
Bitje met de Wit als tegenstander is zeer logische stap.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik vind het best een prestatie wat Janssen heeft bereikt tot nu. Het probleem ligt bij Huiberts en de transfers
Grifo schreef: 10 apr 2022, 19:48 Toen ik vorig seizoen/begin dit seizoen riep dat deze coach ontslagen moest worden werd ik verguist. Het aanstellen voor een technisch manager naast Huiberts, puur voor de aankoop van spelers, is niet opgevolgd. Ik vind dat ik met het hierboven genoemde jaarlijkse bedrag dat ik betaal alle recht heb om te klagen als het voor de zoveelste keer dit seizoen weer kut is.

Wat voor wondermiddel denk jij verder nog in te brengen?
we can come an end
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

DonnyDelano schreef: 10 apr 2022, 19:49 Gelukkig heeft Zwolle Vindahl nog. Wat een treurnis
Bij Go Ahead loopt er eentje rond die het wel kan. (Lol, bij Zwolle ook, maar die kan de lat niet aantikken)
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

differentcook schreef: 10 apr 2022, 19:51 Ik vind het best een prestatie wat Janssen heeft bereikt tot nu. Het probleem ligt bij Huiberts en de transfers
Wat een onzin. Welke prestatie? Hij kan zijn team niet eens motiveren om hard te werken tegen PEC Zwolle :roll:

Deze man heeft niets gepresteerd. AZ staat 5e en dat is geen prestatie van AZ, dat is puur omdat Vitesse en Utrecht nog slechter spelen dan wij. Enige mooie aan dit seizoen is overwinningen tegen de top 3. Verder is het gewoon ruk.
"One swallow does not make a summer"
Plaats reactie