PEC Zwolle-AZ (zo 10 apr, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ speelt niet slecht, dit is t gewoon helaas.

AZ oogst wat t zaait.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

24 uur schamen geloof ik. Dan gaan ze weer een week iets doen voor de volgende wedstrijd.
Glory Hunter
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Denniz schreef: 10 apr 2022, 19:52 Bij Go Ahead loopt er eentje rond die het wel kan. (Lol, bij Zwolle ook, maar die kan de lat niet aantikken)
Naast die 2 kan ik in de eredivisie nog 15 betere keepers opnoemen hoor. Misschien wel meer, veel 2e keepers kunnen we ook meetellen
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

verdiend verloren
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

SimonPoulsen schreef: 10 apr 2022, 19:55 AZ speelt niet slecht, dit is t gewoon helaas.

AZ oogst wat t zaait.
Dan is Zwolle wel echt een topploeg, want het had tegen een 'niet slecht' AZ zomaar met 6-1 kunnen winnen
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Oh, wat voel ik me kut
we can come an end
vriend
Basisspeler
Berichten: 2597
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Iedereen wint van PEC behalve wij.

Een eclatante nederlaag.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Denniz schreef: 10 apr 2022, 19:52 Bij Go Ahead loopt er eentje rond die het wel kan. (Lol, bij Zwolle ook, maar die kan de lat niet aantikken)
Die van Kowet is een beetje een hype, die heeft op zijn leeftijd nu net de eerste keer een knap half seizoen in de benen. Die andere opmerking is meer dan terecht.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

AZ AZ alles ist vorbei
alles ist vorbei
alles ist vorbei
AZ AZ alles ist vorbei
alles ist vorbei
alles ist vorbei
AZ AZ alles ist vorbei
alles ist vorbei
alles ist vorbei

Dankzij een prima aankoopbeleid en een geweldige trainer
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Hoop eerlijk gezegd niet dat we het volgend seizoen weer met die jongen onder de lat gaan proberen. Jammer dat die keeper van Sparta niet gekocht werd.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Wat overigens niet wil zeggen dat ik de nederlaag op hem af wil schuiven
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

AZA'dam schreef: 10 apr 2022, 20:03 Wat overigens niet wil zeggen dat ik de nederlaag op hem af wil schuiven
Niet? Ik wel namelijk, was gewoon een prima houdbaar schot. Dat de rest ook kut was is uiteraard wel duidelijk
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZA'dam schreef: 10 apr 2022, 20:02 Hoop eerlijk gezegd niet dat we het volgend seizoen weer met die jongen onder de lat gaan proberen. Jammer dat die keeper van Sparta niet gekocht werd.
Welke? Ze rouleren daar nog wel eens.
Bedoel je de keeper uit de youth league selectie?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

1e goal is weer een enorme fout van Beukema, is zijn man helemaal kwijt. Witry zou bij Zwolle wekelijks banken. Wat een drama op de zondagavond weer.

We gaan nacompetitie spelen, helaas.
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 240
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

Man man man slechter kan bijna niet, vanaf begin 80 SC houder en voor t eerst twijfels of ik verlengen moet (clubman dus verlengen zal wel weer), verliezen mag en kan maar niet op deze manier...............zo klaar mee!
Vakkie P
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Dit seizoen heeft er voor gezorgd dat ik niet gevoelloos ben geworden voor dit soort teleurstellingen. Het is de zoveelste al en ik moet zeggen dat mijn fanatisme en liefde voor de club gehalveerd is.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Sanctify schreef: 10 apr 2022, 20:26 Man man man slechter kan bijna niet, vanaf begin 80 SC houder en voor t eerst twijfels of ik verlengen moet (clubman dus verlengen zal wel weer), verliezen mag en kan maar niet op deze manier...............zo klaar mee!
Dat is een heel logische reactie maar gebaseerd op de teleurstelling van dit seizoen. Ik haakte ook bijna af na de degradatie in ‘88 na alle topjaren (bekers, kampioenschap, Uefa-cupfinale) rondom de jaren ‘80. Ik zou niet meer gaan naar de eerste divisie, geen seizoenkaart meer, maar de eerste de beste wedstrijd ging ik toch, los kaartje gekocht en ben bijna elke wedstrijd toch weer gegaan. Die club laat me nooit meer los. En daar gaan deze mannen ook niet voor zorgen! Clubliefde hangt niet af van een paar niet presterende passanten. Het komt sowieso (ooit 😉) wel weer goed, maar er moet een hoop gebeuren (staf, trainer, spelers, miljoenen….).
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 10 apr 2022, 20:47 Dit seizoen heeft er voor gezorgd dat ik niet gevoelloos ben geworden voor dit soort teleurstellingen. Het is de zoveelste al en ik moet zeggen dat mijn fanatisme en liefde voor de club gehalveerd is.
De liefde voor de club wordt niet gehalveerd, wel het vertrouwen in dit seizoen en de huidige spelers/trainer/staf.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 10 apr 2022, 20:47 Dit seizoen heeft er voor gezorgd dat ik niet gevoelloos ben geworden voor dit soort teleurstellingen. Het is de zoveelste al en ik moet zeggen dat mijn fanatisme en liefde voor de club gehalveerd is.
Is het dit seizoen of is het de leeftijd?
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 10 apr 2022, 21:59 Is het dit seizoen of is het de leeftijd?
Weet jij hoe oud Wildcat is?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie