AZ-Feyenoord (zo 27 feb, 12.15u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Rjansen17 schreef: 27 feb 2022, 15:07 Heerlijke overwinning, wederom ondanks Janssen..
:lol:

Ongelooflijk ...
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Wat heeft onze voormalige spits er toch elke keer mee te maken ??
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AlkmaarForever schreef: 28 feb 2022, 09:30 Wat heeft onze voormalige spits er toch elke keer mee te maken ??
Het ging mij niet zozeer om de typo (toevallig maakte ik die laatst ook en sindsdien ben ik heel mild voor anderen) ...

Maar de ontkenning van de positieve rol die onze trainer wel eens zou kunnen spelen in dit alles.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1646
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Rjansen17 schreef: 28 feb 2022, 07:14 Misschien iets genuanceerder dan. Sugawara was gisteren een waardeloze keuze en waarom huur je dan een gozer van 9 Mio. Daarnaast heeft hij een volkomen blinde vlek voor abouklal.
Als je Sugawara gisteren als waardeloze keuze beschouwt dan snap ik beter je mening over Jansen. Je laat dan toch wel enigszins blijken dat je voetbalkennis als beneden gemiddeld gekwalificeerd kan worden.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 28 feb 2022, 11:44 Het ging mij niet zozeer om de typo (toevallig maakte ik die laatst ook en sindsdien ben ik heel mild voor anderen) ...

Maar de ontkenning van de positieve rol die onze trainer wel eens zou kunnen spelen in dit alles.
Ja, ging me ook niet om jouw opmerking, maar meer dat je van een AZ-supporter mag verwachten dat namen goed gespeld worden, hier en daar wat dinge vingers nagelaten. :lol:
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Antti Opdam schreef: 28 feb 2022, 11:44 Het ging mij niet zozeer om de typo (toevallig maakte ik die laatst ook en sindsdien ben ik heel mild voor anderen) ...

Maar de ontkenning van de positieve rol die onze trainer wel eens zou kunnen spelen in dit alles.
Oh. Op die manier.

Ik dacht dat het je ging om de typo in combinatie met de gebruikersnaam. Die is namelijk ook wel leuk. 😃
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 24 feb 2022, 07:33 Ik vind met Evjen spelen echt een gok. Een keuze voor Sugawara zou ik inderdaad ook logischer vinden.
Sinds Pascal Jansen blind mijn posts begint uit te voeren kan hij bij mij helemaal niet meer stuk.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Die Hendrix die Trauner bijna onthoofdde :lol:

Moeten daarvoor wegens extreem gevaarlijk spel niet ook gewoon rood worden gegeven, ook al raakt hij alleen een eigen speler? Als hij Pavlidis (meen ik?) zo had geraakt was dat een pimpelpaarse kaart geweest.

Overigens geeft die Hendrix wel duidelijk aan waarom Slot zo baalde dat die andere gast geschorst was. Zo goed is die bank van Feyenoord niet.

Wat een middag! :D =D>
_________________
"I don't know that!"
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Genoten gisteren. Veel strijd op het veld een een mooie sfeer!

Wat is die Toornstra een ongekende schoffelaar zeg. Had na 25 min al 2 keer geel moeten hebben. Gaat die Higler ook nog doodleuk een opsomming maken bij het protest van de Wit bij zijn gele kaart. #-o
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Voltreffer Vick schreef: 28 feb 2022, 11:53 Als je Sugawara gisteren als waardeloze keuze beschouwt dan snap ik beter je mening over Jansen. Je laat dan toch wel enigszins blijken dat je voetbalkennis als beneden gemiddeld gekwalificeerd kan worden.
Er waren twee opmerkingen om te beginnen Sugawara, die dramatisch speelde en daarnaast abouklal en kom dan niet met nietszeggende opmerkingen over zgn voetbalkennis
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Antti Opdam schreef: 28 feb 2022, 13:57 Sinds Pascal Jansen blind mijn posts begint uit te voeren kan hij bij mij helemaal niet meer stuk.
Vond je sugawara dan goed spelen?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Rjansen17 schreef: 28 feb 2022, 16:39 Vond je sugawara dan goed spelen?
Beter dan een gemiddelde wedstrijd van Evjen en ik heb de linkerkant van Feyenoord (zogenaamd het sterkste gedeelte) in het geheel niet gezien.

Edit: stel je toch eens voor dat je ook een linksbenige Sugawara had gehad ... Dan was Feyenoord helemaal niet meer in de buurt van de zestien gekomen.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Er is niet een speciaal topic voor, maar ik vind het kapsel van Aboukhlal bijzonder. Hoe heet die belg ook al weer met dat kapsel als een ragebol. witsel ofzo?
Dat van Aboukhlal is bijna zo rond als een voetbal. Ik moet al lachen als Aboukhlal het veld in komt. Dan heeft hij nog niet eens gescoord. Ik denk wel eens dat de bal blijft plakken als hij gaat koppen. Na een wedstrijd zal het wel veel werk zijn om Aboukhlal weer op te knappen voor een volgende wedstrijd.


Aboukhlal 27082019.PNG
Aboukhlal 27082019.PNG (194.58 KiB) 1500 keer bekeken

Aboukhlal is enorm gegroeid bij AZ. Ook internationaal gezien. en qua haren.
Glory Hunter
vriend
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Rjansen17 schreef: 27 feb 2022, 15:07 Heerlijke overwinning, wederom ondanks Janssen. Weer abouklal weer waardeloos, weer sugawara rechtsbuiten weer waardeloos.
Je bent zo ongeveer de enige Nederlander die Jansen een slechte trainer vindt.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 581
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Rjansen17 schreef: 28 feb 2022, 16:39 Vond je sugawara dan goed spelen?
Ja, elke wedstrijd, en voor de komende 5jaar. Wat een baas !!!
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

bk wcm schreef: 01 mar 2022, 12:49 Ja, elke wedstrijd, en voor de komende 5jaar. Wat een baas !!!
Sugawara was aan de bal wel degelijk heel slecht zondag. Leverde alles in. Maar Feyenoord is over links niet gevaarlijk geweest dus dat deed hij goed.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Rjansen17 schreef: 28 feb 2022, 16:38 Er waren twee opmerkingen om te beginnen Sugawara, die dramatisch speelde en daarnaast abouklal en kom dan niet met nietszeggende opmerkingen over zgn voetbalkennis
Ik sluit mij toch alsnog aan bij de flauwe opmerkingen over je voetbalkennis.

Je mag aansluiten bij die grapjas die meent dat Sugawara geen voorzetten kan geven.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 01 mar 2022, 20:32
Je mag aansluiten bij die grapjas die meent dat Sugawara geen voorzetten kan geven.
Dat was ik. En het percentage voorzetten dat bij een medespeler belandt is de afgelopen weken weer drastisch gedaald. En dat getal was toch al niet zo hoog. Bovendien was het een reactie op iemand zonder voetbalkennis die vindt dat hij de beste voorzet van de Eredivisie heeft.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 01 mar 2022, 21:38 Dat was ik. En het percentage voorzetten dat bij een medespeler belandt is de afgelopen weken weer drastisch gedaald. En dat getal was toch al niet zo hoog. Bovendien was het een reactie op iemand zonder voetbalkennis die vindt dat hij de beste voorzet van de Eredivisie heeft.
Gelukkig heb jij er veel meer verstand van 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie