PSV-AZ (za 5 feb, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bob Ross schreef: 05 feb 2022, 22:16
Aboukhlal was levensgevaarlijk, haalde Teze bijvoorbeeld ook in 2 seconden in, wat maar net goed ging.
Je kunt ook overdrijven. Hij was vooral goed zonder bal met de taken die hij kreeg. Storen, afjagen, opduiken achter de verdediging. Maar welke bijzondere dingen heeft hij met de bal gedaan?

Vergelijken met Pavlidis heeft natuurlijk helemaal geen zin. Die 2 verschillen dag en nacht.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Bob Ross schreef: 05 feb 2022, 22:39 . Man man man, dat er mensen zijn die na zo'n overwinning niet gewoon het blij met zijn hun club, ongelovelijk.
Wie is er niet niet blij dan?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Langedijk schreef: 05 feb 2022, 22:42 Je kunt ook overdrijven. Hij was vooral goed zonder bal met de taken die hij kreeg. Storen, afjagen, opduiken achter de verdediging. Maar welke bijzondere dingen heeft hij met de bal gedaan?

Vergelijken met Pavlidis heeft natuurlijk helemaal geen zin. Die 2 verschillen dag en nacht.
grappig. Ik vind ze qua voetballerstype juist vergelijkbaar. Alsof Jansen tegen Huiberts heeft gezegd, graag nog zo'n type Aboukhlal.
Laatst gewijzigd door Jack op 05 feb 2022, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Glory Hunter
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SchoorlAZ schreef: 05 feb 2022, 22:47 Wie is er niet niet blij dan?
In dit geval AZA'dam die het nodig vindt om aan een gelijkspelletje te referen tegen een team dat achtste staat en dus bus parkeerde. Verder gelukkig iedereen vooral blij, en terecht.
Hup AZ.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 05 feb 2022, 22:42 Je kunt ook overdrijven. Hij was vooral goed zonder bal met de taken die hij kreeg. Storen, afjagen, opduiken achter de verdediging. Maar welke bijzondere dingen heeft hij met de bal gedaan?

Vergelijken met Pavlidis heeft natuurlijk helemaal geen zin. Die 2 verschillen dag en nacht.
Waarom moet hij bijzondere dingen met een bal doen, is dat de enige manier waarop je wedstrjiden wint ofzo?

De vergelijking kan verder prima. Aan Aboukhlal heb je meer dan aan een moegestreden Pavlidis, zeker als je veel aan het verdedigen bent. Ik ben zelf verdediger geweest en weet hoe irritant het is om te weten dat je bij iedere bal op moet letten omdat iemand zo snel is dat het heel snel gevaarlijk is (ik had de motoriek van Peter Wijker dus gold dat voor mij in exteme mate :wink: )

Het feit dat iemand bloedsnel is, is al een wapen opzich. Dat hij voor dat feit weinig talent hoeft te hebben wil niet zeggen dat dat niet meetelt in een wedstrijd ofzo.

En nee, ik ben niet opeens fan, maar snap deze wissel altijd prima als er ruimte ligt bij een tegenstander.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Oleeeh Ole Ole Oleeeeh!

Tralalalalalala!

Yippiekayee Mutherfuckers!

Welterusten!
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bob Ross schreef: 05 feb 2022, 22:39 Eh, 14 wedstrijden ongeslagen, gewonnnen in Amsterdam en Eindhoven, en door in de beker. En dat terwijl je voor 50 miljoen aan 5 basisspelers heb verkocht en er voor 20% van de bedrag redelijke spelers zijn teruggehaald. Man man man, dat er mensen zijn die na zo'n overwinning niet gewoon het blij met zijn hun club, ongelovelijk.
Nee, je mag niet blij zijn……..

Er zijn mensen die het heel moeilijk vinden om na een halfjaar zeiken op bepaalde spelers en trainer toe te geven dat er ook dingen goed gaan, en spelers en keepers toch wél iets blijken te kunnen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Bob Ross schreef: 05 feb 2022, 22:52 In dit geval AZA'dam die het nodig vindt om aan een gelijkspelletje te referen tegen een team dat achtste staat en dus bus parkeerde. Verder gelukkig iedereen vooral blij, en terecht.
Ben erg blij met weer een topprestatie, bijna net zo blij als na die wedstrijd in de arena. Maar als je zegt dat iemand die nu nog kritiek heeft maar een andere club moet zoeken dan wijs ik op het teleurstellende resultaat in de vorige wedstrijd, oftewel: jammer dat zo'n reeks overwinningen onderbroken werd door puntverlies tegen Cambuur, die overigens best aardig liepen te ballen en zeker niet de bus parkeerden. Daardoor staan we ook na 21 wedstrijden nog niet bij de eerste vier, waar we gewend zijn te staan. Overigens ben ik ondanks de 0-0 van twee weken geleden niet van plan een andere club te zoeken.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Langedijk schreef: 05 feb 2022, 22:42 Je kunt ook overdrijven. Hij was vooral goed zonder bal met de taken die hij kreeg. Storen, afjagen, opduiken achter de verdediging. Maar welke bijzondere dingen heeft hij met de bal gedaan?
Hij gaf door zijn fluwelen balbehandeling Jesper een niet te missen kans. Schandalig dat dit door iedereen als een fout van de keeper werd gezien! 😂
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZA'dam schreef: 06 feb 2022, 03:12 Ben erg blij met weer een topprestatie, bijna net zo blij als na die wedstrijd in de arena.
Mooizo.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Bob Ross schreef: 05 feb 2022, 22:16 Als je nu als supporter nog wat te zeiken hebt, na 3 winstpartijen in Amsterdam, Enschede en Eindhoven, verzoek ik je toch echt om lekker om een andere club te zoeken.
Ga anders zelf lekker op facebook zitten en alles 'liken'. Een forum is er toch voor om te discussieren in plaats van alleen maar "joepie" te roepen?

Het is leuk dat we winnen, maar AZ was niet bijzonder goed en PSV was slecht vandaag, zeker in de tweede helft.
"One swallow does not make a summer"
RAZ
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 nov 2004, 20:14
Locatie: Daalmeer

Genoten van de wedstrijd van gisteren, wat een strijd!
Iets wat je niet vaak ziet, dat iedereen voor elkaar gaat.
Met grote uitblinkers Clasie en Vindahl, maar eigenlijk iedereen.
Vond t ook knap dat Jansen Evjen liet staan, die is toch best vaak z’n mannetje kwijt maar brengt wel wat meer aanvallends. En wanneer stopt iedereen nou eens met zeuren op Aboukhlal, scoort tegen ajax en nu weer en goede invalbeurt.
We shall never surrender!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SchoorlAZ schreef: 05 feb 2022, 21:24 ?
Wat is dit voor logica?
Nou @killkenny, doek alle spelerstopics maar op. Iemand er uit lichten slaat namelijk nergens op. :lol: :lol:

Dat ik het durf op te schrijven dat Hatzidiakos niet goed speelde.
Het gore lef wat ik toch heb..
Niet zo lopen te huilen SchoorlAZ, het schoot bij mij gewoon ff in het verkeerde keelgat, ik was in feeststemming en ik had geen zin in zuur gemiereneuk.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Shota-Arveladze schreef: 06 feb 2022, 08:15 Ga anders zelf lekker op facebook zitten en alles 'liken'. Een forum is er toch voor om te discussieren in plaats van alleen maar "joepie” te roepen.

Het is leuk dat we winnen, maar AZ was niet bijzonder goed en PSV was slecht vandaag, zeker in de tweede helft.
Zo vaak in het verleden werden de supporters die even een euforisch moment hadden, blij waren met een uitoverwinning op ajax, Twente en PSV, teruggefloten door de zogenaamde “realisten” die zagen dat we een keer mazzel hadden, dat juist de tegenstander heel slecht was en daarom wonnen, dat bepaalde spelers wederom het “niveau” niet aan konden en de trainer wéér de verkeerde spelers opstelde……..

Ik begrijp werkelijk niet waarom we niet even blij mogen zijn.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

RAZ schreef: 06 feb 2022, 08:48 En wanneer stopt iedereen nou eens met zeuren op Aboukhlal, scoort tegen ajax en nu weer en goede invalbeurt.
Want jij kijkt alleen de topwedstrijden en hebt verder niks van Aboukhlal gezien?
Tegen ajax was het trouwens ook niet heel best. Maar gisteren zat ie lekker te ballen. Denk dat we gisteren wel door Aboukhlal hebben gewonnen.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

RAZ schreef: 06 feb 2022, 08:48
Vond t ook knap dat Jansen Evjen liet staan, die is toch best vaak z’n mannetje kwijt maar brengt wel wat meer aanvallends.
Volgens mij bleef Evjen staan uit pure nood, namelijk omdat er niet meer gewisseld mocht worden. Had verwacht dat Aboukhlal voor Evjen zou komen maar Pavlidis er uit halen was ook logisch. Evjen was helemaal leeg gespeeld en hebben we het laatste deel van de wedstrijd geen behoorlijke actie meer zien maken. Wel bleef hij er tot het einde voor vechten natuurlijk, net als de rest. Maar in de slotfase kreeg hij kramp en na het eindsignaal ging hij meteen liggen. Dat Evjen heel aardig kan voetballen, daar zijn we het wel over eens maar het komt er nog veel te weinig uit en dat heeft onder meer te maken met een gebrek aan fysieke kracht en wedstrijdritme. Wellicht moet hij binnenkort Sowah voor hem dulden in de pikorde.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

AZA'dam schreef: 06 feb 2022, 11:41 Volgens mij bleef Evjen staan uit pure nood, namelijk omdat er niet meer gewisseld mocht worden. Had verwacht dat Aboukhlal voor Evjen zou komen maar Pavlidis er uit halen was ook logisch. Evjen was helemaal leeg gespeeld en hebben we het laatste deel van de wedstrijd geen behoorlijke actie meer zien maken. Wel bleef hij er tot het einde voor vechten natuurlijk, net als de rest. Maar in de slotfase kreeg hij kramp en na het eindsignaal ging hij meteen liggen. Dat Evjen heel aardig kan voetballen, daar zijn we het wel over eens maar het komt er nog veel te weinig uit en dat heeft onder meer te maken met een gebrek aan fysieke kracht en wedstrijdritme. Wellicht moet hij binnenkort Sowah voor hem dulden in de pikorde.
Hij draait zichzelf ook heel vaak 'vast' ipv 'open'. Ik ben nog steeds niet overtuigd van Evjen, ook na gisteren niet. Maar inderdaad, laat hem maar even een paar keer achtereen spelen
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

salmonyappi schreef: 06 feb 2022, 09:58 Ik begrijp werkelijk niet waarom we niet even blij mogen zijn.
Kan allebij toch? maar je hoeft jezelf niet voor te liegen.
"One swallow does not make a summer"
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Bob Ross schreef: 05 feb 2022, 22:16 verzoek ik je toch echt om lekker om een andere club te zoeken.
Ik verzoek jou alsjeblieft te stoppen met deze arogante, laatdunkende toevoeging aan het eind van jouw posts. Jij bepaalt niet het supportersgevoel van anderen noch de eventuele kritiek die men op AZ kan hebben. Als het jou echt zo stoort dat men een afwijkende mening heeft dan jij verzoek ik je in een ander land te gaan wonen. Genoeg landen waar het voor een mening uitkomen al strafbaar is, als deze niet binnen het officiele plaatje past.

Ik was eigenlijk helemaal niet van plan om te zeiken over gisteren, maar omdat jij zo reageert en doet alsof alles goed is: AZ was gisteren aan de bal ontzettend slecht. Dat is AZ helaas wel vaker. En dat zorgt voor heel veel onnodig puntverlies tegen de kleinere ploegen waar AZ doorgaans 70% balbezit heeft. Maar ach, dat vind jij niet erg toch? Want het is AZ dus die kan niks fout doen...
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Kleinere ploegen en PSV zijn uiteraard niet te vergelijken. Eens zien hoe het nu tegen RKC gaat.
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie