AZ-SC Cambuur (za 22 jan, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

galblazer schreef: 24 jan 2022, 18:30 Alleen de samenvatting gezien, dus kan er niet goed over oordelen. Maar afgezien van het slechte resultaat, vond ik het niet dramatisch slecht. Een heel jong en nieuw verdedigingsduo dat niks weggeeft is heel wat beter dan wat het duo Martins Indi- Panta heeft laten zien. Ik zou zeggen, regel een oefenwedstrijd tegen een sterke tegenstander met Beukema en Witry centraal achterin. Verder vond ik het veldspel weliswaar plichtmatig en te passief, maar er werd ook weinig balverlies geleden. Uiteraard waren de wissels dramatisch, maar dat had ik wel verwacht van deze trainer. Maar hoe dan ook, echt heel slecht vond ik het niet.
Het verdedigingsduo was wel nieuw maar niet heel jong. Witry wordt in maart 26 jaar. Hij is dus ouder dan Hatzidiakos. Verder eens dat het verfrissend was om minder balletjes breed te zien tussen de centrale verdedigers en dat hier in een oefenwedstrijd tegen een sterke tegenstander wel verder mee geëxperimenteerd mag worden.
Plaats reactie