AZ-Sparta Rotterdam (zo 5 dec, 14.30u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

FugAZi schreef: 07 dec 2021, 09:24 Je hebt doorschieten en doorschieten wat er af en toe gepost wordt gaat verder dan alleen frustratie uiten dan hun, jou, mijn club het slecht doet. Pure "haat" en totaal afkraken van spelers en staf (het zijn gewoon mensen hé die echt hard werken en hun best doen) daar mag echt wel wat van gezegd worden en tegengewicht aan worden gegeven. Ik ben blij dat ze dat doen.
Er zijn er hier zat die meer spelers afkraken dan dat ik doe: (Boadu, Stengs, De Wit, Pascal Jansen dat zijn er 4). Over andere spelers post ik amper iets negatiefs. Er zijn hier mensen die over bijna iedereen negatief zijn en die allemaal zaken erbij halen die helemaal niets met voetbal te maken hebben (zoals hun afkomst, haarkleuren, oorbellen, etc).
En pure haat slaat nergens op. Over al die 4 heb ik ook regelmatig positieve dingen gepost. En als het negatief is dan nog gaat het altijd over voetbalkwaliteiten & onzinnige overtredingen (De Wit), gebrek aan inzet (Boadu en Stengs), cq geen verstand van voetbal hebben (Jansen).

En ook jij post negatieve dingen over "gewoon mensen hé die echt hard werken en hun best doen".

Kortom weer een zeer tendentieuze post van jou.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 07 dec 2021, 09:49 Er zijn er hier zat die meer spelers afkraken dan dat ik doe: (Boadu, Stengs, De Wit, Pascal Jansen dat zijn er 4). Over andere spelers post ik amper iets negatiefs. Er zijn hier mensen die over bijna iedereen negatief zijn en die allemaal zaken erbij halen die helemaal niets met voetbal te maken hebben (zoals hun afkomst, haarkleuren, oorbellen, etc).
En pure haat slaat nergens op. Over al die 4 heb ik ook regelmatig positieve dingen gepost. En als het negatief is dan nog gaat het altijd over voetbalkwaliteiten & onzinnige overtredingen (De Wit), gebrek aan inzet (Boadu en Stengs), cq geen verstand van voetbal hebben (Jansen).

En ook jij post negatieve dingen over "gewoon mensen hé die echt hard werken en hun best doen".

Kortom weer een zeer tendentieuze post van jou.
Je snapt de boodschap niet en betrekt het meteen weer op jezelf.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

FugAZi schreef: 07 dec 2021, 16:25 Je snapt de boodschap niet en betrekt het meteen weer op jezelf.
Ik snap de boodschap wel, maar ben het er niet mee eens.
En dat andere is logisch want daar ging het over in de post waar jij weer op reageerde.
Maar ik ben er wel klaar mee.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 07 dec 2021, 09:49 Dan kan je niet verdedigen.

Je kan er half tussen gaan lopen dan knijpen. Nu laat hij de passlijn volledig open. En goal ....
Reijnders is primair schuldig, maar Panta en BMI lopen inderdaad alleen maar naar achter zonder in te grijpen (1-0 van Feyenoord nog vers in het geheugen). Ze verdedigen passief en niet agressief, bij corners precies hetzelfde. Vermoedelijk uit onzekerheid, als je namelijk ingrijpt loop je het risico dat het mislukt en dan ben jij diegene die faalt. Door een beetje half mee te lopen tot ongeveer in je eigen doel denken ze misschien minder een fout te maken, terwijl ze nou juist worden betaald om in te grijpen. Een puur gebrek aan kwaliteit en zelfvertrouwen. Maar ook van training, 3 tegen 2 aanvallen op de keeper is een hele simpele en veel gebruikte trainingsvorm, waarbij de twee verdedigers,als ze het slim spelen, vaak genoeg de aanvallers kunnen beletten om te scoren.
Hup AZ.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bob Ross schreef: 07 dec 2021, 17:49 Maar ook van training, 3 tegen 2 aanvallen op de keeper is een hele simpele en veel gebruikte trainingsvorm, waarbij de twee verdedigers,als ze het slim spelen, vaak genoeg de aanvallers kunnen beletten om te scoren.
Zal ik hem maken? Ja toch maar wel 8-[ .
Tegen Pavlidis, DeWit en Aboukhlal kun je op dit moment lekker zelfvertrouwen op doen inderdaad als centraal duo, zelfs die 2.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 07 dec 2021, 16:57 Ik snap de boodschap wel, maar ben het er niet mee eens.
En dat andere is logisch want daar ging het over in de post waar jij weer op reageerde.
Maar ik ben er wel klaar mee.
:gaap:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

On topic en Multatuli krijgt hierbij maar even een openbare waarschuwing omdat ik zijn off topic gaan en contstante persoonlijke battles nu wel een beetje gehad heb.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Bob Ross schreef: 07 dec 2021, 17:49 Reijnders is primair schuldig, maar Panta en BMI lopen inderdaad alleen maar naar achter zonder in te grijpen (1-0 van Feyenoord nog vers in het geheugen). Ze verdedigen passief en niet agressief, bij corners precies hetzelfde. Vermoedelijk uit onzekerheid, als je namelijk ingrijpt loop je het risico dat het mislukt en dan ben jij diegene die faalt. Door een beetje half mee te lopen tot ongeveer in je eigen doel denken ze misschien minder een fout te maken, terwijl ze nou juist worden betaald om in te grijpen. Een puur gebrek aan kwaliteit en zelfvertrouwen. Maar ook van training, 3 tegen 2 aanvallen op de keeper is een hele simpele en veel gebruikte trainingsvorm, waarbij de twee verdedigers,als ze het slim spelen, vaak genoeg de aanvallers kunnen beletten om te scoren.
Helemaal mee eens.

Primair is dit natuurlijk de fout van Reijnders, maar het verdedigende duo doet (zoals gebruikelijk) ook helemaal niets.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Op zijn minst had Panta de verre hoek nog kunnen afschermen maar daar was hij ook te laat voor.
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie