AZ-Heracles Almelo (wo 15 dec, 18.00u, KNVB-beker)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Grappig om te zien dat Peer exact hetzelfde loopje heeft als zn broer, als 'ie aanzet
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16249
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef: 15 dec 2021, 18:414-0.
Waar kijk jij naar Jack?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Nou de pot kwam een beetje tot leven met de diepgang van Barasi en 3 geweldige ballen van Wijndal. Voor de rest maar weer snel vergeten.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Langedijk schreef: 15 dec 2021, 18:43 Leuk dat Barasi het goaltje maakt waar Aboukhlal alweer de hele tijd egoïstisch naar op zoek is
Barasi ook 2 voor eigen geluk gegaan terwijl afspelen wellicht beter was.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Barasi heeft goed gevoel voor diepte! Leuk om te zien.

Hatzidiakos en Reijnders speelden weer heel matig. Gudmundsson heeft ook alle ballen verkeerd geraakt. We missen wel echt kwaliteit aan de bal in deze selectie in de as. Ik mis Koopmeiners en Wuytens iedere dag meer.

Maargoed, 4-1, paar leuke aanvallen en uiteindelijk geen kans tegen gehad de 2e helft.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

salmonyappi schreef: 15 dec 2021, 18:44 Waar kijk jij naar Jack?
ja, ik heb het aangepast. Moest natuurlijk 4-1 zijn. Vindahl miste weer een kruisingballetje.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Wat onwijs lekker dat je een bal achter de verdediging kan leggen en je spits zelfs met een achterstand ten opzichte van verdedigers hem oppikt en hem erin legt.
Wordt Barasi met een contractverlenging die snelle nieuwe versterking?
Verder snel vergeten deze wedstrijd...
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Pf het laffe tikje breed spel was tijdenlang niet om aan te gluren. Als je toch niet wilt voetballen of je spelers moe willen maken, laat dan lekker zelf ook wat reserves starten. Voor het ritme van het 'basis' team is dit toch een ongeschikte wedstrijd en juist Beukema had zo prima nog meer vlieguren kunnen maken. Alhoewel het lastiger spelen is als de rest van het team ook erg afwachtend speelt. Uiteindelijk nog 4 -1, wat vooral aan de gemotiveerde Barasi te danken is en de bevliegingen van Karlsson.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Denniz schreef: 15 dec 2021, 17:56 Ik snap oprecht niet wat die keeperstrainer doet. “Weinig” keepers zijn beter geworden bij Deze gast.. Tuurlijk, ik zie niet wat ze de hele week doen en dan zou ik ook niet kunnen beoordelen wat de beste didactiek is, maar bij deze keeperstrainer gaat alles, inclusief het inschieten in dodelijk vertraging.

Ps. Met die goal mocht Clasie ook wel een stapje harder lopen… hij wordt heeeelemaal vrij gelaten.
Ik weet niet of je dit aan de keeperstrainer toe kan schrijven. Vanaf moment één vliegen dit soort ballen erin bij hem. En in die geval stond hij nog in die hoek ook, twee meter van de paal. Het is tot nu toe echt een verschrikkelijke druiloor gebleken.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 16 dec 2021, 08:30 Ik weet niet of je dit aan de keeperstrainer toe kan schrijven. Vanaf moment één vliegen dit soort ballen erin bij hem. En in die geval stond hij nog in die hoek ook, twee meter van de paal. Het is tot nu toe echt een verschrikkelijke druiloor gebleken.
Het zag er inderdaad weer niet best uit, maar dit soort ballen zijn er bij Bizot ook wel eens in gevlogen ...
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16249
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 16 dec 2021, 09:36 Het zag er inderdaad weer niet best uit, maar dit soort ballen zijn er bij Bizot ook wel eens in gevlogen ...
…..wat geen reden is voor Vindahl dat dan ook maar te laten gebeuren!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 16 dec 2021, 09:36 Het zag er inderdaad weer niet best uit, maar dit soort ballen zijn er bij Bizot ook wel eens in gevlogen ...
Niet zo heel vaak toch? En al helemaal niet dat hij van die afstand gepasseerd werd terwijl hij al in die hoek stond. Ik kan me dat althans niet echt heugen. Daarnaast is het al de zoveelste bal bij Vindahl in krap een half seizoen
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16249
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 16 dec 2021, 11:12 Niet zo heel vaak toch? En al helemaal niet dat hij van die afstand gepasseerd werd terwijl hij al in die hoek stond. Ik kan me dat althans niet echt heugen. Daarnaast is het al de zoveelste bal bij Vindahl in krap een half seizoen
Dit. En dan doelend op de afstandschoten.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie