Feyenoord-AZ (zo 7 nov, 16.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

De eerste helft was echt om te janken, ik heb me kapot geërgerd. Feyenoord was namelijk helemaal niet goed maar wij gaven alle ballen aan hun op levensgevaarlijke plekken.

2e helft was beter, Feyenoord was conditioneel op en ik heb Feyenoord nauwelijks op doel zien schieten voor het uitvak. En ik had het idee dat we een paar grote kansen hadden.

Maar die eerste helft man man man. Ook laf Feyenoord dat gewoon laf afwacht thuis.
Hup AZ.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Belabberde wedstrijd van twee kanten. Niet om aan te gluren. Als je dan nog met een resultaat weg gaat zeg je oké moet maar een keer. Maar om zo naief in de extra minuten je keihard voor gewerkte gelijkspel weg te gooien is niet zuur, maar oliedom!

Achterin een lange bal van ons naar voren en daarna komen drie verdedigers tegen drie aanvallers te staan. Panta loopt alleen maar achteruit en Dessers denkt o dat is makkelijk. In plaats dat Panta op de bal verdedigd zet ie zijn benen open en met een touché verdwijnt de bal in de hoek en laat Vindahl kansloos. Waarom niet in de extra tijd waarin Feyenoord vaker toeslaat 5 man achterin houden. Iets dat je de gehele wedstrijd regelmatig wel deed.

Elfde plek staan wij. AZ onwaardig!
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Ik heb een hele goede keeper gezien, ook Hatzediakos speelde niet verkeerd. Wij hebben totaal geen creativiteit, onze trainer is te onervaren en onze technische directeur heeft een waardeloze bank gepresenteerd. Gaat dan uiteindelijk in de winterstop pas inkopen en besodemietert daarmee de vaste supporters. Het is een waardeloos nietszeggend seizoen, ik hoop alleen dat er eindelijk wat jeugd doorkomt anders ben je die ook kwijt. Jammer na dat dakgedoe, corona, nu weer een jaar weg. Klopt dat is negatief, ik weet het, maar ook als supporter mag je kritisch zijn. Betaal jaarlijks namelijk veel geld en werk er hard voor
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11172
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Rjansen17 schreef: 07 nov 2021, 18:39 ook Hatzediakos speelde niet verkeerd
Hoe kun je dat nou zeggen. In de eerste helft maakte hij ook al een blunder waarna Feyenoord had moeten scoren en bij de 1-0 maakt hij niet 1 maar 3 fouten tegelijk. Dezelfde fouten die hij 3 jaar geleden ook al maakte.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

Langedijk schreef: 07 nov 2021, 17:46 Hoezo zit het niet mee? Waar hadden ze recht op dan met die 100 achterlijke terugspeelballen? Wat een kutvoetbal speelt deze ploeg onder leiding van een tactisch onbenul

#jansenout
De vele punten die we hebben verloren door individuele fouten of wereldgoals die geen tweede keer worden gemaakt.

Desondanks heeft AZ, met name op basis van de eerste helft, terecht verloren.
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

MarkusHenriksen19 schreef: 07 nov 2021, 20:13

Desondanks heeft AZ, met name op basis van de eerste helft, terecht verloren.
Een wedstrijd duurt twee helften.

Wat zeg je tegen een mooie vrouw die haar twee benen zijn geamputeerd. Op basis van haar bovenste helft is het een lekker wijf :twisted:
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11172
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

MarkusHenriksen19 schreef: 07 nov 2021, 20:13 De vele punten die we hebben verloren door individuele fouten of wereldgoals die geen tweede keer worden gemaakt.
Nee, zelfs een 3e of 4e keer. Dat is juist het probleem, deze kneuzen (vooral centraal achterin) leren niet van hun fouten.

Clasie deed trouwens ook alles om Feyenoord te helpen. Wat een lul zeg. Mentaal totaal ongeschikt voor dit niveau
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1299
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Wat een negativiteit hier zeg. Waar zijn alle halfvolle glazen?
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Die zijn het veld op geflikkerd, samen met volle blikjes Red Bull.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Laf Feyenoord gezien dat in eigen huis zich ingraaft. Jammer van de 1-0 een gelijkspel had een betere weergave geweest.
Waarom AZ aan het eind nog risico gaat nemen is mij echt een raadsel, kost je gewoon een punt.
Heb me dood geërgerd aan de presentator, wat was die partijdig voor Feyenoord.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1822
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

FugAZi schreef: 07 nov 2021, 22:17Heb me dood geërgerd aan de presentator, wat was die partijdig voor Feyenoord.
Daar verbaas je je nog over ??
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

multatuli schreef: 07 nov 2021, 18:14 Ik dacht precies hetzelfde. Als een speler dat volle blikje tegen zijn hoofd krijgt kan het slecht aflopen. Knvb moet is een keer echt actie ondernemen ipv dat slappe gedoe. Staak die wedstrijd, geef feyenoord punten in mindering, spoor dat tuig op en sluit ze op.
dewolf ging ff verhaal halen bij Wijndal over het teruggooien van het blikje, hoe gestoord . Wijndal mag daar best een douw voor krijgen , maar wat moet feyenoord,dewolf en pusic dan wel niet krijgen voor hun gedragingen?
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Bombaman schreef: 07 nov 2021, 21:39 Wat een negativiteit hier zeg. Waar zijn alle halfvolle glazen?
In een uitwedstrijd hoef je het publiek niet te vermaken. Toen Fnooit de AZ kadootjes niet had uitgepakt, had je een punt of meer mee moeten nemen. Maar dan hebben we Panta "waarom heb ik eigenlijk een linkerbeen?"Hadzidiak0s nog. Een halve voetballer dus.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Je speelt vanaf nu nergens meer voor
Dus nu jeugd de kans geven en het wedstrijd voor wedstrijd bekijken
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

schoorl schreef: 08 nov 2021, 09:35 Je speelt vanaf nu nergens meer voor
Dus nu jeugd de kans geven en het wedstrijd voor wedstrijd bekijken
Het halen van Europees voetbal lijkt mij persoonlijk wel handig.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6512
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 08 nov 2021, 10:41 Het halen van Europees voetbal lijkt mij persoonlijk wel handig.
Direct Europees voetbal halen gaat waarschijnlijk lastig worden, maar het daarom maar direct opgeven is natuurlijk onzin. AZ moet in ieder geval zorgen dat het zich plaatst voor de play-offs en op die manier proberen Europees voetbal te halen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Forza AZ schreef: 08 nov 2021, 10:58 Direct Europees voetbal halen gaat waarschijnlijk lastig worden
Red je het met een vierde plek en doorgeschoven ticket door hooggeplaatste bekerwinnaar niet?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Rjansen17 schreef: 07 nov 2021, 18:39 Ik heb een hele goede keeper gezien
Dat was het enige lichtpuntje.

Jongen straalt toch enige rust uit. Pakte wat ballen klem en was scherp en geconcentreerd.

Knappe vuurdoop.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6512
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 08 nov 2021, 11:21 Red je het met een vierde plek en doorgeschoven ticket door hooggeplaatste bekerwinnaar niet?
Ja, dat is inderdaad voldoende voor een directe plek in de 3e voorronde van de Conference League. Maar ik vrees dat ook een 4e plek nog lastig gaat worden.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Forza AZ schreef: 08 nov 2021, 11:25 Maar ik vrees dat ook een 4e plek nog lastig gaat worden.
Lastig. Maar niet onmogelijk. Volgens mij hoeven we niet onder te doen voor Utrecht en Vitesse.

Andere kandidaten zie ik nu even niet. Als je de volgende wedstrijd wint sta je op 5 punten. Dat lijkt me te overbruggen.
Plaats reactie