Feyenoord-AZ (zo 7 nov, 16.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Langedijk schreef: 07 nov 2021, 17:46 Hoezo zit het niet mee? Waar hadden ze recht op dan met die 100 achterlijke terugspeelballen? Wat een kutvoetbal speelt deze ploeg onder leiding van een tactisch onbenul

#jansenout
Xpg is 1,13 tov 1,25
Kortom op basis van best gecreëerde kansen was AZ de bovenliggende partij. De statistieken wijzen uit dat het rendement van Feyenoord net iets beter was. Vergeet niet dat Karlsson 180 seconden eerder een veel grotere kans op de 0-1.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wat een mafkees die Pusic.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 07 nov 2021, 17:50 Xpg is 1,13 tov 1,25
Kortom op basis van best gecreëerde kansen was AZ de bovenliggende partij. De statistieken wijzen uit dat het rendement van Feyenoord net iets beter was. Vergeet niet dat Karlsson 180 seconden eerder een veel grotere kans op de 0-1.
Komt hij weer met zijn statistieken. Houd toch op man. We hebben gewoon verloren,
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

92 minuten of "hate to say I told you so".
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

kuifje schreef: 07 nov 2021, 17:50 Xpg is 1,13 tov 1,25
Hou toch op vent. Je hebt de wedstrijd toch gezien. Karlsson moet inderdaad 2 keer scoren en Sugawara ook maar verder zijn ze 90 minuten aan het tijdrekken geweest.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Vergeet niet dat het Huijberts is die AZ opzadelt met deze bank
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Sir Robbert schreef: 07 nov 2021, 17:48 Blegh. Tuurlijk, we hebben wat kansen. Maar voetballend is het gewoon zo armoedig, heel erg pijnlijk.
Wetenschappelijke reactie:

Het veel beter en dominanter spelende Feyenoord dwingt wel minder kansen af dan het armetierige AZ.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 07 nov 2021, 17:50 Xpg is 1,13 tov 1,25
Kortom op basis van best gecreëerde kansen was AZ de bovenliggende partij. De statistieken wijzen uit dat het rendement van Feyenoord net iets beter was. Vergeet niet dat Karlsson 180 seconden eerder een veel grotere kans op de 0-1.
Verloren is verloren.
Die miskleun van Dessers in eerste instantie was wat vreemd, kan zijn dat er iets in het veld gelegen heeft na al die onzin van het publiek.

On that note:
Wedstrijd had wat mij betreft overigens bij het gooien van een vol blik richting de spelers gewoon gestaakt moeten worden.
Volgens mij gaan we met dit soort onzin net zo lang door tot een speler écht letsel op loopt door dit soort onzin.


Over de rest ga ik niet eens meer veel zeggen, Aboukhlal stond weer in het veld, daarmee is de kous gewoon af.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Rjansen17 schreef: 07 nov 2021, 17:56 Vergeet niet dat het Huijberts is die AZ opzadelt met deze bank
Ja ja, deze bank waar precies 1 speler op zit blijkbaar.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Denniz schreef: 07 nov 2021, 17:50 Hatsidiakos laat Dessers uitzoeken .. geeft hem tijd, terwijl hij juist naar hem toe moet! :oops:

We hebben verloren omdat:
- er geen plan is
- we eindeloos achterin rondspelen
- werkelijk heel erg slecht wordt gewisseld
- duels verloren worden
- met name in de staff en centraal achterin heel erg veel kwaliteit missen.

Verliezen is niet erg, maar als ik het zo zie Moet er centraal achterin / middenveld wat gebeuren en hebben we een andere trainer nodig die, en het aan de gang krijgt en die visie heeft. Dat semi-rustige, zie mij eens evenwichtig cool zijn komt me de keel uit.
En altijd weer billenknijpen met BMI !
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

kuifje schreef: 07 nov 2021, 17:57 Wetenschappelijke reactie:

Het veel beter en dominanter spelende Feyenoord dwingt wel minder kansen af dan het armetierige AZ.
Ja, dat zeg ik toch. Onze kansen voelen wel aan als toeval, er zit geen vloeiende aanval tussen. En dat maakt het gewoon zo pijnlijk om te zien, beetje rouwdouwen en te weinig vernuft.

Zie net de tegengoal weer. Wat doen BMI, Reijnders en Clasie nou, echt geblunder.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

kuifje schreef: 07 nov 2021, 17:50 Xpg is 1,13 tov 1,25
Kortom op basis van best gecreëerde kansen was AZ de bovenliggende partij. De statistieken wijzen uit dat het rendement van Feyenoord net iets beter was. Vergeet niet dat Karlsson 180 seconden eerder een veel grotere kans op de 0-1.
Ja, met de schaarse kansen hadden we geen geluk.
Ofschoon de statistieken misschien anders aanduiden was Feijenoord natuurlijk de bovenliggende partij.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Langedijk schreef: 07 nov 2021, 17:54 Hou toch op vent. Je hebt de wedstrijd toch gezien. Karlsson moet inderdaad 2 keer scoren en Sugawara ook maar verder zijn ze 90 minuten aan het tijdrekken geweest.
Ja en, de manier waarop maakt niet uit. De bedoeling is om meer doelpunten te maken dan de tegenstander. Dat is het meest bereikbaar door meer kansen te creëren dan de tegenstander. Het spel an sich is het middel om tot die kansen te komen. Feyenoord was dan veel beter aan het voetballen maar heeft simpelweg minder gecreëerd. Dat zijn harde cijfers.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZA'dam schreef: 07 nov 2021, 18:03 Ja, met de schaarse kansen hadden we geen geluk.
Ofschoon de statistieken misschien anders aanduiden was Feijenoord natuurlijk de bovenliggende partij.
Tja, bovenliggend in veldspel wat zich dus niet uit in meer kansen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Sir Robbert schreef: 07 nov 2021, 18:01 Ja, dat zeg ik toch. Onze kansen voelen wel aan als toeval, er zit geen vloeiende aanval tussen. En dat maakt het gewoon zo pijnlijk om te zien, beetje rouwdouwen en te weinig vernuft.

Zie net de tegengoal weer. Wat doen BMI, Reijnders en Clasie nou, echt geblunder.
De kansen op zich van AZ vond ik op zich aardig gecreëerd.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Dessers is toch een goede spits..... Hatzidiakos een slechte verdediger. Ja, dan krijg je toch nog een doelpunt om je oren.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Denniz schreef: 07 nov 2021, 17:50 Hatsidiakos laat Dessers uitzoeken .. geeft hem tijd, terwijl hij juist naar hem toe moet! :oops:

We hebben verloren omdat:
- er geen plan is
- we eindeloos achterin rondspelen
- werkelijk heel erg slecht wordt gewisseld
- duels verloren worden
- met name in de staff en centraal achterin heel erg veel kwaliteit missen.

Verliezen is niet erg, maar als ik het zo zie Moet er centraal achterin / middenveld wat gebeuren en hebben we een andere trainer nodig die, en het aan de gang krijgt en die visie heeft. Dat semi-rustige, zie mij eens evenwichtig cool zijn komt me de keel uit.
We hebben verloren omdat Karlsson een paar grote kansen laat liggen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

sister of mercy schreef: 07 nov 2021, 18:09 Dessers is toch een goede spits..... Hatzidiakos een slechte verdediger. Ja, dan krijg je toch nog een doelpunt om je oren.
Dat die bal door zijn benen gaat, is puur geluk. Net zoals Bijlow geluk had dat hij die bal op de paal kon duwen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 07 nov 2021, 17:58 Wedstrijd had wat mij betreft overigens bij het gooien van een vol blik richting de spelers gewoon gestaakt moeten worden.
Volgens mij gaan we met dit soort onzin net zo lang door tot een speler écht letsel op loopt door dit soort onzin.
Ik dacht precies hetzelfde. Als een speler dat volle blikje tegen zijn hoofd krijgt kan het slecht aflopen. Knvb moet is een keer echt actie ondernemen ipv dat slappe gedoe. Staak die wedstrijd, geef feyenoord punten in mindering, spoor dat tuig op en sluit ze op.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Afbeelding
kuifje schreef: 07 nov 2021, 18:08 De kansen op zich van AZ vond ik op zich aardig gecreëerd.
Voorzet Karlsson, mispeer Pavlidis, stuiterbal bij de Wit en Reijnders met het schot.

Inworp Yuki, stuiterbal in de 16, bal komt tegen Pavlidis aan (geen terugleggen), schot Karlsson.

Hotseknots aan de rechterkant met Aboulhlal en Pavlidis, die trekt hem redelijk voor, en schot Karlsson.

Dat is geen voetbal, niettemin natuurlijk wel kansen, en dat gaf ik dan ook aan. Het geeft allemaal gewoon weinig hoop. Waar zijn de 1-2s, de steekballen, de overlaps van de back, de diepgaande 10, de terugtrekballen naar de 11 meter? We zien er niks van.
Plaats reactie