AZ-PEC Zwolle (za 30 okt, 21.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Pavlidis 3-2.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Jack schreef: 30 okt 2021, 19:27 De nieuwe aanvaller scoort nooit.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Hup Vangelis!

Nog eentje erbij!

https://youtu.be/WYeDsa4Tw0c
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Ik zie PEC nog wel terugkomen. Als zij druk zetten zijn we het echt kwijt.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Echt genant hoe we met 11 man voor de goal staan, en de wondervoetballers van pec er gewoon keer op keer zo doorheen spelen en levensgrote kansen krijgen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Pff we hebben ook helemaal niks van enige betekenis op de bank zitten hea. Iemand die iets kan brengen
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Kan toch niet dit. Wat een wedstrijden spelen wij zeg. PEC, Groningen, Cluj. Allemaal kut.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

hehe.. 83e minuut. Aboukhlal. Jawel hoor.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Het lijkt echt op 3e klasse amateur voetbal 20min. Met de rug tegen de muur gezet dior PEC Zwolle ffs.

Wat een drama team hebben we toch.

Helemaal klaar mee
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Jack schreef: 30 okt 2021, 20:41 hehe.. 83e minuut. Aboukhlal. Jawel hoor.
Nog bijna een mooie voorassist op Zwolle.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Gewonnen !!!!!
Glory Hunter
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Met hangen en wurgen thuis winnen de nummer laatst, dat geeft toch te denken. Complimenten aan PEC dat ze zich in de wedstrijd hebben vastgebeten. Maar AZ was erg slap en slordig. Het begint al met twee goals weggeven. Twee keer heel matig verdedigen en die keeper die als een zak aardappelen naar de grond gaat. Daarna pakt de ploeg het wel op, maakt het voor rust gelijk. Maar na de 3-2 keert de slordigheid weer terug, krijgt PEC een paar goede kans en is het op het einde harken.

Ik vind het vooral opvallend dat deze trainer aan sommige spelers veel meer krediet geeft dan een ander. Ik bedoel, Letschert werd na een beschamende optreden voor rust gewisseld. Maar als je twee goals zo simpel weg geeft, zou je dan ook niet moeten wisselen. Als je consequent bent. Ik snap niet waarom Beukema gehaald is. Ik vraag me ook af of Verhulst niet beter is dan deze matige Deen. En dan Aboukhlal die er geen klote van kan die telkens maar weer minuten krijgt. Ik snap dat totaal niet.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

fcvictorie schreef: 30 okt 2021, 20:56 Met hangen en wurgen thuis winnen de nummer laatst, dat geeft toch te denken. Complimenten aan PEC dat ze zich in de wedstrijd hebben vastgebeten. Maar AZ was erg slap en slordig. Het begint al met twee goals weggeven. Twee keer heel matig verdedigen en die keeper die als een zak aardappelen naar de grond gaat. Daarna pakt de ploeg het wel op, maakt het voor rust gelijk. Maar na de 3-2 keert de slordigheid weer terug, krijgt PEC een paar goede kans en is het op het einde harken.

Ik vind het vooral opvallend dat deze trainer aan sommige spelers veel meer krediet geeft dan een ander. Ik bedoel, Letschert werd na een beschamende optreden voor rust gewisseld. Maar als je twee goals zo simpel weg geeft, zou je dan ook niet moeten wisselen. Als je consequent bent. Ik snap niet waarom Beukema gehaald is. Ik vraag me ook af of Verhulst niet beter is dan deze matige Deen. En dan Aboukhlal die er geen klote van kan die telkens maar weer minuten krijgt. Ik snap dat totaal niet.
Aboukhlal werd gewisseld voor Midtsjo. Dus ja. Want Pavlidis kon niet meer. Werk aan de winkel voor de inspanningsmevrouw.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Elke wedstrijd wordt het k#tter en k#tter. Totaal geen opgaande lijn te bekennen. Tegen de nummer laatst, het laatste half een muur bouwen rond je eigen strafschopgebied. Dacht dat van Stee een slechte trainer was maar wat we nu hebben is nog slechter. Jansen oprotten.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Gewonnen, ben niet eens meer blij na deze wanvertoning.

Gewoon te weinig kwaliteit, slakkentempo tikjes breed en tikjes terug.

Ik zie Jansen dit niet omkeren met dit team, hoe makkelijk we de goals tegen krijgen en die slappe wedstrijd instelling 4 van de 5 wedstrijden.

Tijd voor een frisse wind.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Lekker dat de hulpdiensten er aan te pas moesten komen door dat zware vuurwerk wat gegooid werd.
Wat was daar nou gebeurd?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

We zijn weer thuis. Ik zal wel weer negatief zijn, maar wat er bij ons achterin gebeurt heeft weinig met professioneel voetbal te maken.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Metalingus schreef: 30 okt 2021, 21:57 Lekker dat de hulpdiensten er aan te pas moesten komen door dat zware vuurwerk wat gegooid werd.
Wat was daar nou gebeurd?
Snapte dat bier gooien al niet...
Is net alsof de idioot in sommige mensen wakker geworden is nu de KNVB echt begonnen is met een harde aanpak.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Weet iemand wat er bij het uitvak gebeurde?
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Het was een erg slechte wedstrijd. Lachwekkend gepruts in de verdeding met dat “ in het spel betrekken van de keeper “; elke keer weer samengeknepen billen, tot het einde toe. Waarom niet voor de 4-2 gaan?! En zelfs als we nr. 18 laten voetballen wordt het nog onnodig spannend.

Ik zie hier gemopper op onze spits, maar die maakt er tenminste nog twee.
De Wit scoorde weer en werkte keihard, Clasie deed het redelijk, en omdanks het begin vond ik verder Pantelis onze beste verdediger; hij poetste foutjes van BMI weg, durfde wél de lange pass aan, speelde gewoon een degelijke wedstrijd.
Wie me echt zwaar tegen vielen waren Wijndal, Midtsjø, BMI, Karlsson (met zijn frivoliteiten die constant mislukten bij slechts een 3-2 voorsprong). Vindahl was ik in eerste instantie erg enthousiast over, maar laat toch ook flinke steken vallen! Gelukkig redde hij ons nog enigszins in het laatste kwartier. En waar mijn broek echt van afzakte was de wederom totaal zinloze en waardeloze invalbeurt van Aboukhlal; in zijn eerste balcontact gaf hij de bal direct aan PEC waar gevaar uit kwam, bleef met de bal rennen met drie tegenstanders om zich heen terwijl hij direct naar voren had kunnen spelen. Hij heeft ook totaal geen zelfvertrouwen, mede door het fluitconcert van onze aanhang. Het helpt natuurlijk sowieso niet om een speler uit te fluiten, hoe slecht ook. Daar gaat hij niet beter van spelen, maar forceren om te laten zien dat ie het wél kan…….

Maar de slechtste actie van de avond kwam uit ons vak met “echte” harde kern-supporters, ahum. Een belachelijk harde totaal misplaatste vuurwerkbom, tussen eigen publiek gegooid waardoor iemand nu voor zijn leven doof is en een trauma heeft. Is dat toegevoegde waarde voor de gooier? Was je avond hierdoor leuker? Een levenslang stadionverbod voor deze achterlijke mongool……

Ik ging uiteindelijk ook niet blij naar ondanks de overwinning…..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie