AZ-PEC Zwolle (za 30 okt, 21.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Die mensen die een vuurwerkbom midden in het publiek gooien moeten een levenslang stadionverbod krijgen. Hopelijk worden ze gepakt en strafrechtelijk vervolgd. Ik snap werkelijk niet wat je bezield om zoiets te doen.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Na afloop staat iedereen weer te juichen, want we hebben 3 punten... toen had je moeten fluiten om je ongenoegen kenbaar te maken naar het vertoonde spel en de veel te late en dramatische wissels. Niet bij Aboukhlal. Er waren maar weinig spelers met een voldoende. Midtsjø was dramatisch en mag bijna tot het einde blijven staan...
Overigens heb ik geen fluitconcert gehoord bij Aboukhlal, enkel een paar supporters die het nodig vonden om te fluiten. En die paar is dan ineens 'het publiek' dat een speler uitfluit. We moeten het ook niet groter maken dan het is.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

multatuli schreef: 31 okt 2021, 12:57 Zou mooi zijn als die "betrouwbare bron" ze dan ook even bij de politie aanmeld, zodat ze opgepakt kunnen worden. Dit heeft namelijk niets meer met voetbal te maken.
Mallegatsplein. Is dat genoeg voor je.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

salmonyappi schreef: 31 okt 2021, 13:27 Volendam hooligans die naar een wedstrijd van AZ komen om ruzie te maken met PEC-supporters en dan een bom in het AZ-vak gooien?

Ik ben het eens met je dat het (door mij) beschuldigen van onze supporters voorbarig was, maar dit vind ik een vreemd verhaal.
Dat je 2 nitraatbommen meeneemt en er wellicht slecht gecontroleerd wordt is ook vreemd. Net zo vreemd als jongen gasten van 14,15 die met een mes op straat lopen toch ? Maar laten we het niet meer podium geven dit soort akties.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Joostess schreef: 31 okt 2021, 15:18 Na afloop staat iedereen weer te juichen, want we hebben 3 punten... toen had je moeten fluiten om je ongenoegen kenbaar te maken naar het vertoonde spel en de veel te late en dramatische wissels. Niet bij Aboukhlal. Er waren maar weinig spelers met een voldoende. Midtsjø was dramatisch en mag bijna tot het einde blijven staan...
Overigens heb ik geen fluitconcert gehoord bij Aboukhlal, enkel een paar supporters die het nodig vonden om te fluiten. En die paar is dan ineens 'het publiek' dat een speler uitfluit. We moeten het ook niet groter maken dan het is.
Mee eens. Het was echt niet om aan te gluren. En dat Jansen dat weg poetst om te zeggen dat straks niemand meer weet hoe die wedstrijd is gewonnen want het resultaat geldt is een drogreden. Nec speelt vanmiddag Groningen weg. Maar wij verloren daar vorige week van. Natuurlijk is elke wedstrijd anders, maar een idee, een plan, een spelopvatting is in geen velden te bekennen. Wedstrijd na wedstrijd niet. Ik begin echt daadwerkelijk te denken nu dat onze technische staf echt het vermogen niet heeft en ook niet gaat krijgen na zo'n 20 wedstrijden totaal nu, om het team beter te maken. Niet te speken over de wissels maar. Daar is al genoeg over gezegd. En terecht. Evenals dat gestunt van onze keeper. Zelfs een blind paard, - wat van de Aart blijkbaar nog niet eens is, ziet-, kan begrijpen dat dit straks nog meer punten gaat kosten. Waarom ga je van achter af proberen op te bouwen, met 2 wankele cv's, en een achterstand, zoals gisteren en verplaatst je het spel niet naar de andere kant van de middenlijn. Nee. Wij blijven klooien achterin. Onbegrijpelijk dat dit wordt getolereerd en onze ( ahum) technische staf daar blijkbaar genoegen mee neemt.

Op deze manier, met deze mensen op die stoeltjes, wordt het dit seizoen van kwaad tot erger bij gebrek aan visie. Een ordinaire middenmoter. Niks meer.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Joostess schreef: 31 okt 2021, 15:18 Na afloop staat iedereen weer te juichen, want we hebben 3 punten... toen had je moeten fluiten om je ongenoegen kenbaar te maken naar het vertoonde spel en de veel te late en dramatische wissels. Niet bij Aboukhlal. Er waren maar weinig spelers met een voldoende. Midtsjø was dramatisch en mag bijna tot het einde blijven staan...
Overigens heb ik geen fluitconcert gehoord bij Aboukhlal, enkel een paar supporters die het nodig vonden om te fluiten. En die paar is dan ineens 'het publiek' dat een speler uitfluit. We moeten het ook niet groter maken dan het is.
Ja, laten we na een gewonnen wedstrijd waarin we terugkomen van een 0-2 achterstand gaan fluiten. Daar kunnen we naast het afsteken van een bom in je eigen vak extra trots op onszelf zijn als echte fans. Pfff. Alleen in Nederland dit hoor.
Hup AZ.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Bob Ross schreef: 31 okt 2021, 16:26 Ja, laten we na een gewonnen wedstrijd waarin we terugkomen van een 0-2 achterstand gaan fluiten. Daar kunnen we naast het afsteken van een bom in je eigen vak extra trots op onszelf zijn als echte fans. Pfff. Alleen in Nederland dit hoor.
Die “ bom” kwam uit Volendam en werd in “ ons vak” gedropt. Evenals die later ook op de parkeerplaats werd gegooid.Kwam ook uit het vissersdorp. Hou je aan de feiten 8)
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Eigen spelers uitfluiten sta ik niet geheel achter, want doet meer kwaad dan goed, maar ik kan het wel begrijpen.

We kijken al maanden naar een speler die als ie de bal heeft bijna alleen maar voor eigen succes gaat. Ik geef hem het voordeel van de twijfel door te stellen dat het vooral onkunde en geen onwil is dat ie, zodra hij de bal heeft, totaal geen overzicht meer heeft en de bal zelden afspeelt. Hij is technisch geen slechte voetballer en brengt de noodzakelijke diepte die er verder nauwelijks is, maar hij oogt laconiek (zijn eerste balcontact betekende bijna een tegentreffer), onrustig en zeer egoïstisch. Ik zie liever Evjen of Poku, ook al zijn ook zij niet van afdoende niveau nog.

En grotendeels was het natuurlijk niet gericht aan Aboukhal, die jongen doet ook gewoon zijn best, maar vooral als signaal aan Jansen. Dat het wel een keertje genoeg is met zijn gepruts als coach. Slechts 1 vd 5 winnen en na nu bijna een volledig jaar nog steeds geen duidelijke lijn in het spel te hebben baart wel heel veel zorgen over zijn capaciteiten.
____________
Hoc est nihil
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Grifo schreef: 31 okt 2021, 17:50
En grotendeels was het natuurlijk niet gericht aan Aboukhal, die jongen doet ook gewoon zijn best, maar vooral als signaal aan Jansen. Dat het wel een keertje genoeg is met zijn gepruts als coach. Slechts 1 vd 5 winnen en na nu bijna een volledig jaar nog steeds geen duidelijke lijn in het spel te hebben baart wel heel veel zorgen over zijn capaciteiten.
Het eerste punt is juIst. Maar hoe kun je anders een Jansen is duidelijk maken dat we wel klaar zijn met zijn wissel elke wedstrijd op bijna het zelfde tijdstip van zijn “ protégé” uit zijn PSV tijd. En als hij nu nog wat bracht……

Over je tweede punt; dat kun je inderdaad nu wel stellen ja dat hij niet de capaciteiten heeft om een team te bouwen en ontwikkelen dat voldoet aan de doelstelling van zijn baas. Vorig jaar makkelijk om te bouwen op het fundament van zijn voorganger met hetzelfde materiaal. Maar iets nieuws ontwikkelen met, naar mijn inschatting, zeker niet minder materiaal, is veeeel te hoog gegrepen voor hem. Dat zie je wekelijks. Vervangen dus.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Grifo schreef: 31 okt 2021, 17:50 Eigen spelers uitfluiten sta ik niet geheel achter, want doet meer kwaad dan goed, maar ik kan het wel begrijpen.

We kijken al maanden naar een speler die als ie de bal heeft bijna alleen maar voor eigen succes gaat. Ik geef hem het voordeel van de twijfel door te stellen dat het vooral onkunde en geen onwil is dat ie, zodra hij de bal heeft, totaal geen overzicht meer heeft en de bal zelden afspeelt. Hij is technisch geen slechte voetballer en brengt de noodzakelijke diepte die er verder nauwelijks is, maar hij oogt laconiek (zijn eerste balcontact betekende bijna een tegentreffer), onrustig en zeer egoïstisch. Ik zie liever Evjen of Poku, ook al zijn ook zij niet van afdoende niveau nog.

En grotendeels was het natuurlijk niet gericht aan Aboukhal, die jongen doet ook gewoon zijn best, maar vooral als signaal aan Jansen. Dat het wel een keertje genoeg is met zijn gepruts als coach. Slechts 1 vd 5 winnen en na nu bijna een volledig jaar nog steeds geen duidelijke lijn in het spel te hebben baart wel heel veel zorgen over zijn capaciteiten.
Dit, dankje voor de nuance.

En voor de goede orde:
Vuurwerkbommen zijn natuurlijk bizar, die moet je op straat niet hebben en er is geen excuus om die in eigen vak neer te kwakken. Of het een Volendammer was of wie dan ook kan mij eigenlijk niet zo veel schelen, dat soort dingen zouden je als omstander toch moeten opvallen lijkt mij. Het excuus dat het iemand anders was hoor je altijd en overal. Die jongens die bij Roda MVV op de vuist gingen waren natuurlijk geen supporters en die jongens bij NEC laatst ook geen Nijmegenaren. Ze verschijnen gewoon opeens magisch in de stadions deze mensen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

DeZuivelDuivel schreef: 31 okt 2021, 20:06 Dit, dankje voor de nuance.

En voor de goede orde:
Of het een Volendammer was of wie dan ook kan mij eigenlijk niet zo veel schelen, dat soort dingen zouden je als omstander toch moeten opvallen lijkt mij.
Hoe dan ? Doe is een suggestie als je daar staat/zit als supporter van jouw club en het spel volgt. Ben vreselijk benieuwd hoe jij dat denkt op te lossen als “ omstander” en de dader zich in een groep ophoudt. Erg naïef [-X
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Roadman schreef: 31 okt 2021, 21:28 Hoe dan ? Doe is een suggestie als je daar staat/zit als supporter van jouw club en het spel volgt. Ben vreselijk benieuwd hoe jij dat denkt op te lossen als “ omstander” en de dader zich in een groep ophoudt. Erg naïef [-X
Oh het was toch een groep? niet een enkele volendammer?

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, sommige vergen meer moed dan anderen.
Als zo'n groep een medesupporter in elkaar begint te rossen dan kijk je blijkbaar ook maar weg? Erg makkelijk.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Roadman schreef: 31 okt 2021, 17:40 Die “ bom” kwam uit Volendam en werd in “ ons vak” gedropt. Evenals die later ook op de parkeerplaats werd gegooid.Kwam ook uit het vissersdorp. Hou je aan de feiten 8)
Feiten? Omdat jij het hier beweert is het een feit?
Hoe weet je nou zo zeker dat het een Volendammer was? En hoezo gooit een Volendammer een bom in het AZ vak? En wat doet zo’n figuur überhaupt bij een wedstrijd van AZ? Alleen om een bom te gooien? En als het bekend is wie het was is het aangeven toch simpel?
Het verhaal is echt erg vreemd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Ik had uit 'betrouwbare bron' vernomen dat het slachtoffer van deze vuurwerkbom het goed maakte en de wedstrijd gewoon uitgekeken heeft op een ander vak.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Kortom, een echte Volendammer. :lol:
_________________
"I don't know that!"
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kilkenny schreef: 02 nov 2021, 18:00 Kortom, een echte Volendammer. :lol:
Ja, tot zover de betrouwbare bron. Zo'n cobra 6 heeft de kracht van een aanvalsgranaat lees ik. Lekker bezig.
Hup AZ.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 02 nov 2021, 18:00 Kortom, een echte Volendammer. :lol:
Goed verhaal lekker kort :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 02 nov 2021, 18:00 Kortom, een echte Volendammer. :lol:
Is inderdaad wel schandalig. Die man mag dan een domme hooligan zijn, maar om hem dan maar voor Volendammer uit te maken is toch wel een brug te ver :lol:
Plaats reactie