AZ-FC Utrecht (zo 17 okt, 12.15u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Lesje in modern en effectief voetbal.

Nou nog een keeper die de nul houdt.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Nog niets van multatuli vernomen. Z'n wifi is zeker stuk.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

vriend schreef: 17 okt 2021, 13:19
Nou nog een keeper die de nul houdt.
Hij was voetballend en bij hoge ballen erg goed. Plus een 1 op 1 die hij pakte. Maar het enige schot tussen de palen was inderdaad weer raak.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

vriend schreef: 17 okt 2021, 13:27Nog niets van multatuli vernomen.
Hebben we nog even rust in de tent. :lol:
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Midtsjo en Clasie waren de opperbazen vandaag.
De wissels pakten niet allemaal even goed uit. We verloren daarmee de absolute dominantie op het middenveld en de het inbrengen van de gelegenheidsspits was zinloos. Had daar liever een snelle jeugdspeler gezien.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

https://www.dumpert.nl/?selectedId=100012518_95477b75

Utrecht fans gedroegen zich weer als een zooi tokkies
"One swallow does not make a summer"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZA'dam schreef: 17 okt 2021, 11:06 Jordy Clasie werd destijds gehaald als opvolger van Maher maar werd buiten de basis gehouden dankzij de prestaties van Teun. Mooi om te zien hoe die twee nu in de wedstrijd zitten. Sublieme pass die de wedstrijd open brak en die deed denken aan zijn pass op v. Persie in 2014.
Het zou me verbazen als Maher vandaag zonder kaart het veld af stapt, hoewel Blom niet snel is met kaarten geven tenzij voor aanmerkingen op de leiding.
Die Jol is een volslagen doorgesnoven mafkees. Maher had er in de 1e helft al met 2 gele kaarten afgemoeten.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Jack schreef: 17 okt 2021, 11:47 hij heeft Aboukhlal er weer ingezet.
Tja Jansen blijft een kansloze trainer mbt de jeugd. Zoveel jeugdtalent en dan zet hij die Aboukhlal er weer in.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 17 okt 2021, 13:00 😉

Toch een minpuntje aan AZ kant, maar dan van een stelletje sneue supporters die het nodig vonden om Maher uit te fluiten. En Judas Maher gaan zingen. 🥱
Inderdaad wel heel triest om 1 van de grootste AZ talenten van de afgelopen 20 jaar te gaan uitfluiten. Gaan ze nu Til en Alireza ook uitfluiten als Feyenoord op bezoek komt ?
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

multatuli schreef: 17 okt 2021, 16:25 Inderdaad wel heel triest om 1 van de grootste AZ talenten van de afgelopen 20 jaar te gaan uitfluiten. Gaan ze nu Til en Alireza ook uitfluiten als Feyenoord op bezoek komt ?
Nee, die hebben zich nooit te goed gevoeld voor, en zijn nooit ondankbaar geweest jegens AZ.
Cetero censeo birrum bibendum esse
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bombaman schreef: 17 okt 2021, 16:30 Nee, die hebben zich nooit te goed gevoeld voor, en zijn nooit ondankbaar geweest jegens AZ.
Maher was toen een jong ventje die graag carrière wilde maken. Om hem dat nu nog na te dragen is in en in triest.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Sorry mannen. Ik was niet erg hoopvol gestemd en gaf aan dat we blij mochten zijn met een gelijkspelletje. Ik zat er echt helemaal naast. Wat een pot om te smullen in een schitterende sfeer in het stadion. Echt een heerlijke wedstrijd. Zoiets als we eerder met de verkochte spelers ook hebben gezien. Top. Lekker verder bouwen . Ook ik was niet een fan van Jansen. Heb ik ook meermaals geschreven. Laat hij mij, en anderen, verder verrassen zoals hij de laatste potjes dat ook heeft gedaan. Op naar de volgende 3- punter =D>
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

multatuli schreef: 17 okt 2021, 16:51 Maher was toen een jong ventje die graag carrière wilde maken. Om hem dat nu nog na te dragen is in en in triest.
Denk dat er weinigen zijn die hem die carrièrestap als jong ventje niet gegund hebben.

Hij heeft in 2018, op 25-jarige leeftijd, zijn eigen ruiten ingegooid.
Cetero censeo birrum bibendum esse
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bombaman schreef: 17 okt 2021, 17:03 Denk dat er weinigen zijn die hem die carrièrestap als jong ventje niet gegund hebben.

Hij heeft in 2018, op 25-jarige leeftijd, zijn eigen ruiten ingegooid.
Ik baalde ook dat hij toen weg ging, maar als je er goed over nadenkt was het ook weer heel logisch: AZ had Koopmeiners (die weer vaste basisspeler op het middenveld zou worden) en Midtsjo. Kortom geen vaste plek voor Maher. Dus verstandig om naar Utrecht te vertrekken waar hij wel een vaste basisplaats heeft.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Maher is een debiel die van het stadion verwijderd zou moeten worden. Hij weigerde ook om die bal uit te spelen bij een blessure toen het 4-0 stond. Uitfluiten is nog wel het minste.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Maher was bij zijn tijd bij AZ altijd al vervelend. Het was mooi dat hij met zijn goal ons de beker bezorgde. Maar ik herinner mij goed zijn provocerende gedoe richting het AZ publiek. (voorbeeld, wanneer Etienne Reijnen werd uitgefloten, cynisch duimpje omhoog naar de fans en dergelijke). Ook in de media altijd vervelend doen richting AZ.

Bij zijn terugkomst was hij een nobody, geen enkele club wilde hem meer na zijn mislukte avontuur in Turkije. Trainde eerst mee, kreeg een contract bij ons en kwam eindelijk weer op niveau voetballen.

De keuze voor Utrecht is een sportieve. In Dubai had de middenvelder veel meer kunnen verdienen. 'Deze club heeft veel ambities, wil naar de vaderlandse subtop. Het verhaal is echt goed. Ze hebben in de play-offs laten zien wat mogelijk is. Een keuze voor het geld? Dat is het zeker niet. Dan was ik wel naar het buitenland gegaan. Dit is een keuze op gevoel.'


Oftewel, hij draagt AZ gewoon niet in zijn hart. Iedere wedstrijd dat hij met Utrecht tegen AZ speelt lijkt hij alles te geven en laat nooit blijken wat voor AZ te voelen.

Prima, maar dan mogen wij hem ook uitfluiten en ik hoop nog steeds dat die gozer zijn portret van het stadion verdwijnt.
"One swallow does not make a summer"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Shota-Arveladze schreef: 17 okt 2021, 18:29 Maher was bij zijn tijd bij AZ altijd al vervelend. Het was mooi dat hij met zijn goal ons de beker bezorgde. Maar ik herinner mij goed zijn provocerende gedoe richting het AZ publiek. (voorbeeld, wanneer Etienne Reijnen werd uitgefloten, cynisch duimpje omhoog naar de fans en dergelijke). Ook in de media altijd vervelend doen richting AZ.

Bij zijn terugkomst was hij een nobody, geen enkele club wilde hem meer na zijn mislukte avontuur in Turkije. Trainde eerst mee, kreeg een contract bij ons en kwam eindelijk weer op niveau voetballen.



Oftewel, hij draagt AZ gewoon niet in zijn hart. Iedere wedstrijd dat hij met Utrecht tegen AZ speelt lijkt hij alles te geven en laat nooit blijken wat voor AZ te voelen.

Prima, maar dan mogen wij hem ook uitfluiten en ik hoop nog steeds dat die gozer zijn portret van het stadion verdwijnt.
Wow een duimpje omhoog naar het AZ publiek, echt zwaar provocerend.....
En ik weet niet wat en waar jij in de media hebt gehoord, maar ik heb Maher nog nooit negatief over AZ gehoord (behalve toen hij als jong ventje een transfer wilde maken). Een speler kan ook AZ in zijn hart dragen en toch een keus voor een andere club maken. Gewoon een verstandige keus van Maher om naar Utrecht te gaan. Voor mij blijft hij een AZ held (al had hij er vandaag met 2x geel vanaf gemogen).
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

multatuli schreef: 17 okt 2021, 18:36 Wow een duimpje omhoog naar het AZ publiek, echt zwaar provocerend.....
En ik weet niet wat en waar jij in de media hebt gehoord, maar ik heb Maher nog nooit negatief over AZ gehoord (behalve toen hij als jong ventje een transfer wilde maken). Een speler kan ook AZ in zijn hart dragen en toch een keus voor een andere club maken. Gewoon een verstandige keus van Maher om naar Utrecht te gaan. Voor mij blijft hij een AZ held (al had hij er vandaag met 2x geel vanaf gemogen).
Vaak met je eens geweest, maar nu sla je de plank volledig mis. Maher is een heel vervelend mannetje gebleken, die niets, maar dan ook niets met AZ heeft. Volkomen terecht dat hij uitgefloten werd.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Glory Hunter
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Voltreffer Vick schreef: 17 okt 2021, 12:49 Balen hoor. Ze winnen. Spelen nog goed ook. Valt weer helemaal niets te zeiken op het forum. Kan een slotje op dit topic.
Ja, op deze manier ken we nooit aan de 12 tot 15 pagina's in dit wedstrijdtopic. Het is altijd snel door te lezen als er goed gewonnen is.
Plaats reactie