FC Twente-AZ (do 23 sep, 21.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

salmonyappi schreef: 23 sep 2021, 21:25 De Wit speelt als een kip zonder kop.
Wél moet ik ‘m complimenteren voor het interview dat hij net gaf. Heel realistisch, geen domme teksten. Maar ja, schoot ie ermaar eens eentje in……
Ja beetje jammer dat hij zichzelf alleen de tweede helft slecht vond, hij vergeet de rest van het seizoen (inclusief de eerste helft).
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Azzaandijk schreef: 23 sep 2021, 21:04 Bizot had deze ballen ook niet tegen gehouden.
Sterker nog, hij wordt niet eens genoemd bij de spelers die AZ mist dit seizoen.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

timdadum schreef: 23 sep 2021, 21:03 Heb ook eigenlijk geen zin om dit te analyseren. Jansen, je kunt maar beter vertrekken. Gebeurt het nu niet, dan gebeurt het over twee weken wel.

Man, wat een zooitje. Keer op keer dezelfde falende spelers opstellen, geen organisatie of leiderschap...

Oh ja, Makkelie floot ook wel als een natte krant.

Als Jansen voor het einde van de week niet ontslagen is zie ik dat wel echt als het falen van de directie. De urgentie, zoals Pascal zei, is er. We staan godverdomme 17e en ik ben het vertrouwen in Jansen kwijt. Gebeurt niet snel.

En als je het nu nog voor elkaar krijgt om Vindahl hier als schuldige aan te wijzen ben je niet snik.
Niemand die Vindahl als schuldige aanwijst, maar beter dan Bizot of zelfs Verhulst keept hij zeker niet.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Shota-Arveladze schreef: 23 sep 2021, 21:04 Tsja, maar het zijn wel allemaal goede goals die hij tegenkrijgt.
Zeker goede goals, maar Bizot had van de alle goals afgelopen maand er toch echt wel een paar tegen gehouden. Er wordt door een aantal mensen op dit forum gedaan alsof Bizot er niets van kon, maar die heeft AZ afgelopen seizoenen regelmatig van dit soort tegengoals gered. Vindahl zal best veel talent hebben, maar is echt nog van een lager niveau dan Bizot.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Metalingus schreef: 23 sep 2021, 21:07 Het is ook wel makkelijk schieten iedere keer zonder enkele druk op de bal. Ik heb AZ nog niet zulke kansen zien krijgen dit seizoen. Verdediging en het hele veldspel is totaal ruk.
Kijk die kans van Pavlidis nog even terug na die pass van Gudmundsson.

Dat onze 2 centrale verdedigers waardeloos zijn is duidelijk.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 23 sep 2021, 21:25 De Wit speelt als een kip zonder kop.
Wél moet ik ‘m complimenteren voor het interview dat hij net gaf. Heel realistisch, geen domme teksten. Maar ja, schoot ie ermaar eens eentje in……
Laten we hem dan meteen persvoorlichter maken. Dat lost 2 problemen op. 1 buiten het veld en 1 in het veld. =D>
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

multatuli schreef: 24 sep 2021, 03:23 Niemand die Vindahl als schuldige aanwijst, maar beter dan Bizot of zelfs Verhulst keept hij zeker niet.
De tegendoelpunten zijn dan ook geen blunders. Het zijn stuk voor stuk goede goals die de tegenstanders scoren. Zitten zelfs een aantal hele mooie goals tussen.
"One swallow does not make a summer"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Shota-Arveladze schreef: 24 sep 2021, 07:20 De tegendoelpunten zijn dan ook geen blunders. Het zijn stuk voor stuk goede goals die de tegenstanders scoren. Zitten zelfs een aantal hele mooie goals tussen.
Nogmaals mee eens dat het mooie goals waren, maar van alle tegendoelpunten die Vindahl afgelopen weken heeft tegen gehad, waren ze niet allemaal omhoudbaar. Ik zeg niet dat Vindahl slecht is, maar hij is op dit moment minder goed dan Bizot.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

multatuli schreef: 24 sep 2021, 08:23 Nogmaals mee eens dat het mooie goals waren, maar van alle tegendoelpunten die Vindahl afgelopen weken heeft tegen gehad, waren ze niet allemaal omhoudbaar. Ik zeg niet dat Vindahl slecht is, maar hij is op dit moment minder goed dan Bizot.
Ja oke maar jij hebt het over de schuldige aanwijzen. Wijndal is ook niet in vorm, maar de schuldige is hij niet.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Er is maar 1 schuldige: Dat is de trainersstaf die deze ploeg niet aan het voetballen krijgt en spelers uit hun vertrouwen halen.

Er is maar 1 verantwoordelijke: dat is de trainersstaf die deze ploeg niet aan het voetballen krijgt en spelers uit hun vertrouwen halen.

Alle voetballers bij AZ kunnen goed voetballen, echter moeten wel de voorwaarden geschapen worden en chemie worden gecreëerd. Hoe dit wordt gedaan is aan de trainersstaf. Lukt dat niet dienen ze vervangen te worden door een staff die dat wel lukt.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2302
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

De analyse in de rust van Perez was haarscherp.
Letschert voor Pantelis wisselen sloeg nergens op en maakte het spel zeker niet beter.
Kiezen of de hond of de kat je bijt.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

The Friar schreef: 24 sep 2021, 09:24 De analyse in de rust van Perez was haarscherp.
Letschert voor Pantelis wisselen sloeg nergens op en maakte het spel zeker niet beter.
Kiezen of de hond of de kat je bijt.
Er was na de wissel echt wel meer rust. Ik vond de analyze van Perez juist niet terecht. Elke keer als de bal in de buurt van Letschert kwam was het gevaarlijk en na 2 goals kan je geen risico meer nemen. Die man zat totaal niet in de wedstrijd. Het spel werd dusdanig beter dat we terugkomen tot 2-1. Daarna de totaal debiele wissels in de rust en AZ kon geen vuist meer maken.
.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Shota-Arveladze schreef: 24 sep 2021, 08:43 Ja oke maar jij hebt het over de schuldige aanwijzen. Wijndal is ook niet in vorm, maar de schuldige is hij niet.
De hoofdschuldige is Jansen. De grootste fouten werden gemaakt door Letschert.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

FugAZi schreef: 24 sep 2021, 11:25 Iemand een VI pro abonnement?
https://www.vi.nl/pro/verhaal-van-de-on ... -reddingen
Ja, heb ik. Ik zal het artikel straks plaatsen
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 24 sep 2021, 12:13 Ja, heb ik. Ik zal het artikel straks plaatsen
Thx Yappie
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Azzaandijk schreef: 24 sep 2021, 10:00 Er was na de wissel echt wel meer rust. Ik vond de analyze van Perez juist niet terecht. Elke keer als de bal in de buurt van Letschert kwam was het gevaarlijk en na 2 goals kan je geen risico meer nemen. Die man zat totaal niet in de wedstrijd. Het spel werd dusdanig beter dat we terugkomen tot 2-1. Daarna de totaal debiele wissels in de rust en AZ kon geen vuist meer maken.
Eens, wissel Panta-Letschert was prima. Hatzdiakos speelt sinds afgelopen seizoen een stuk stabieler, in tegelstelling tot die jaren daarvoor. Letschert was tegen Heracles al een twijfelaar, dan geef je hem nog een kans en dan doet hij dit. Logisch dat hij gewisseld werd, al had Perez hem lekker laten staan.

Wissel in de rust snapte ik niks van. Reijnders had gewoon moeten blijven staan, voegt daar veel meer toe dan De Wit. Dat die nog steeds in het defensieve blok wordt opgesteld is schandalig. Hij kan daar helemaal niet spelen. Daar heeft hij de balbehandeling, techniek en handelingssnelheid niet voor.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Het grootste probleem is dat de enige 3 spelers die in de top van de eredivisie mee zouden moeten kunnen (Wijndal, Karlsson en Midtsjo) hopeloos uit vorm zijn. De rest van de basis is inwisselbaar met willekeurige spelers van Groningen, Fortuna of Sparta. Kortom: selectie voor plek 5-8, als het meezit
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

De reden dat Letschert speelde was omdat Panta weer es bizar door het bekende ijs was gezakt en floreerde in balletjes breed, foute passes en beroerd verdedigen….. kortom Hatsidiakos was niet voor niets vervangen door Letschert,
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2302
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Lees in de Telegraaf dat Letschert niet met de spelersbus is meegereden maar op eigen gelegenheid naar huis is gegaan.

https://www.telegraaf.nl/sport/36839834 ... -naar-huis
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Plaats reactie