sc Heerenveen-AZ (zo 29 aug, 16.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Tweede helft iets beter. Witry mooie goal met een mooie combinatie vooraf. Gelukkig drie punten. Moet nog veel gesleuteld worden. Teun bedankt voor alle mooie momenten. Veel succes in Italië.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Dus, eigenlijk waren er 2 Veermannen. Ik zie net op TV dat AZ 4.5 miljoen op die kleine geboden heeft en dat Heerenveen 8 miljoen wil hebben. En dat Koopmeiners definitief naar Atalanta gaat.

Maar die kleine Veerman is me op geen enkele manier opgevallen in de wedstrijd. Waarom is die zo duur?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Prima overwinning. Pascal heeft het goed neergezet en alle mogelijkheden gebruikt die hij voor handen had. Alle wissels en basis spelers zeker een voldoende, Witry top verdedigend en aanvallend, Reijnders wat een actie. Enige opmerking of vraag die ik heb betreft Verhulst, is hij een lijnkeeper,? want hij haalt er geen voorzet uit die toch wel binnen zijn bereik liggen.

Teun wat een topper, die tranen waren zo oprecht, echt een kind van de club. Succes Teun.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Jack schreef: 29 aug 2021, 17:38 Dus, eigenlijk waren er 2 Veermannen. Ik zie net op TV dat AZ 4.5 miljoen op die kleine geboden heeft en dat Heerenveen 8 miljoen wil hebben. En dat Koopmeiners definitief naar Atalanta gaat.

Maar die kleine Veerman is me op geen enkele manier opgevallen in de wedstrijd. Waarom is die zo duur?
Hij had de pech tegenover Koopmeiners (20 miljoen) en Midsjo (15 miljoen) te staan.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

salmonyappi schreef: 29 aug 2021, 16:30 God wat hebben we toch een kutteam 😂
Je kan zo’n wedstrijd echt beter in het uitvak volgen dan tijdens de wedstrijd op t forum. Eerste helft was ruk maar de 2e helft met een schepje erbovenop was t prima uit te houden. Sowieso is n wedstrijd in n stadion zo veel leuker.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Metalingus schreef: 29 aug 2021, 19:45 Je kan zo’n wedstrijd echt beter in het uitvak volgen dan tijdens de wedstrijd op t forum. Eerste helft was ruk maar de 2e helft met een schepje erbovenop was t prima uit te houden. Sowieso is n wedstrijd in n stadion zo veel leuker.
Eens.

Je begreep hoop ik dat mijn reactie kwam door het negatieve gezemel van onze medeforummerts…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

salmonyappi schreef: 29 aug 2021, 20:28 Eens.

Je begreep hoop ik dat mijn reactie kwam door het negatieve gezemel van onze medeforummerts…….
Tuurlijk, ik lees het net allemaal terug bij thuiskomst. Je wordt echt knettergek van t gezever. Ik gooi er af en toe ook een vloek uit na weer een domme bal of t gebrek aan overzicht, maar op t forum is t niet goed of het deugt niet.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Er zijn er een hoop die niet beseffen hoe slecht AZ vroeger altijd presteerde na Europese wedstrijden, zeker uit. Als je dan met veel arbeid door het hele team en gewoon meer kwaliteit wint in Heerenveen, mag je daar blij mee zijn. Bij veel kritiek is elke nuance verdwenen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Kilkenny schreef: 30 aug 2021, 07:03 Er zijn er een hoop die niet beseffen hoe slecht AZ vroeger altijd presteerde na Europese wedstrijden, zeker uit. Als je dan met veel arbeid door het hele team en gewoon meer kwaliteit wint in Heerenveen, mag je daar blij mee zijn. Bij veel kritiek is elke nuance verdwenen.
Eens.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Metalingus schreef: 29 aug 2021, 19:45 Je kan zo’n wedstrijd echt beter in het uitvak volgen dan tijdens de wedstrijd op t forum.
Zeker, in het uitvak sta je tenminste met gelijkgestemden. Toch blijf ik het jammer vinden dat het hier een soort afvoerputje van gefrustreerde mensen is geworden, die ook nog eens 10x hetzelfde menen te moeten posten. Door die figuren ben ik er nu al weer bijna klaar mee. Misschien even ouderwets de boel zuiveren of een besloten gedeelte starten..
Hup AZ.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bob Ross schreef: 30 aug 2021, 08:07 Zeker, in het uitvak sta je tenminste met gelijkgestemden. Toch blijf ik het jammer vinden dat het hier een soort afvoerputje van gefrustreerde mensen is geworden, die ook nog eens 10x hetzelfde menen te moeten posten. Door die figuren ben ik er nu al weer bijna klaar mee. Misschien even ouderwets de boel zuiveren of een besloten gedeelte starten..
Misschien moet de wedstrijdtopic weer gesloten worden. Kilkenny maakt daar laatst al een opmerking over. Het begint erg op Twitter te lijken…….

Aan de andere kant: als je deze na de wedstrijd weer opent krijg je waarschijnlijk alsnog alle gefrustreerde bagger over je heen.

Ik geef overigens onmiddellijk toe dat ik daar lang ook aan mee heb gedaan…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 30 aug 2021, 10:20 Misschien moet de wedstrijdtopic weer gesloten worden. Kilkenny maakt daar laatst al een opmerking over. Het begint erg op Twitter te lijken…….

Aan de andere kant: als je deze na de wedstrijd weer opent krijg je waarschijnlijk alsnog alle gefrustreerde bagger over je heen.

Ik geef overigens onmiddellijk toe dat ik daar lang ook aan mee heb gedaan…….
Bij verliespartijen krijg je dat altijd, maar als je het topic een half uur na de wedstrijd weer opengooit, ben je in ieder geval van de onderbuik-/chatreacties af die aan welke serieuze discussie dan ook niets toevoegen. Dan kan het eerst wat bezinken voordat men gaat reageren.

Alleen hebben we niet zo veel bemensing meer om het sluiten en openen van het wedstrijdtopic in de gaten te houden. Ik weet voor mijzelf zeker dat ik dat regelmatig ga vergeten.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10990
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bob Ross schreef: 30 aug 2021, 08:07 Zeker, in het uitvak sta je tenminste met gelijkgestemden. Toch blijf ik het jammer vinden dat het hier een soort afvoerputje van gefrustreerde mensen is geworden, die ook nog eens 10x hetzelfde menen te moeten posten. Door die figuren ben ik er nu al weer bijna klaar mee. Misschien even ouderwets de boel zuiveren of een besloten gedeelte starten..
Ook in het uitvak is het voornamelijk gescheld en getier hoor bij een achterstand. Maar de beleving is totaal anders en je ziet de dingen lang niet zo goed. Dat geschutter van Sugawara bijvoorbeeld bij de 1-0, daar stond vanuit het uitvak gezien een doel voor. Maar op televisie met 3 herhalingen zie je dat perfect. Logisch dus dat daar meer commentaar op komt.

Waarom zou je trouwens een besloten gedeelte willen starten als je gemiddeld 2 bijdrages per week levert?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het is inderdaad nogal voorspelbaar. Er zit hier een handvol pseudo-TD's en een paar vertegenwoordigers van de anti-De Wit-club. Die hebben de hele wedstrijd eigenlijk niet nodig om hun standaard mantra af te draaien, maar doen het toch. Het topic dicht- en opengooien is ook weer zo wat. Kilkenny en ik zitten op dat moment namelijk ook bij voorkeur in het stadion en ik heb afgelopen week weer ervaren dat een internetverbinding daar ook bij een halve bezetting nog teveel gevraagd is.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10990
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ik snap het probleem ook niet zo. De helft van de wedstrijden zit ik in het stadion en post ik niks. Dan deel ik mijn mening met degenen naast me en ga ik niet achteraf het wedstrijdtopic doorbladeren. En de andere helft zit ik er niet en deel ik mijn (soms ongenuanceerde) mening op dit forum. Ik kan ook steeds mijn televisie door de huiskamer slingeren maar dat vindt mijn vrouw niet prettig. Laat iedereen lekker.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 30 aug 2021, 12:25 Ik snap het probleem ook niet zo. De helft van de wedstrijden zit ik in het stadion en post ik niks. Dan deel ik mijn mening met degenen naast me en ga ik niet achteraf het wedstrijdtopic doorbladeren. En de andere helft zit ik er niet en deel ik mijn (soms ongenuanceerde) mening op dit forum. Ik kan ook steeds mijn televisie door de huiskamer slingeren maar dat vindt mijn vrouw niet prettig. Laat iedereen lekker.
Die moet wel een enorm incasseringsvermogen hebben 😉.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 30 aug 2021, 11:23 Bij verliespartijen krijg je dat altijd…..
Volgens mij wonnen we van Heerenveen 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10990
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 30 aug 2021, 13:10 Die moet wel een enorm incasseringsvermogen hebben 😉.
Ik ben de mildste van het stel :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1516
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

MO7 schreef: 30 aug 2021, 11:30 Het is inderdaad nogal voorspelbaar. Er zit hier een handvol pseudo-TD's en een paar vertegenwoordigers van de anti-De Wit-club. Die hebben de hele wedstrijd eigenlijk niet nodig om hun standaard mantra af te draaien, maar doen het toch. Het topic dicht- en opengooien is ook weer zo wat. Kilkenny en ik zitten op dat moment namelijk ook bij voorkeur in het stadion en ik heb afgelopen week weer ervaren dat een internetverbinding daar ook bij een halve bezetting nog teveel gevraagd is.
Als je het over mij heb mbt Dani de Wit .. Volgens mij onderbouw ik altijd alles wat ik post. Ook zit ik altijd in het stadion, met uitzondering van de uitwedstrijden.

Ik ben het met je eens, wat betreft ongefundeerde posts. Maar wanneer iemand iets post met onderbouwing, dan moet dat toch wel mogelijk zijn, lijkt mij.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Je was niet een van de mensen die ik in gedachten had.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie