Jong AZ 2021-2022

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Lekker Peer :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

De spelers van Jong AZ schieten echt slecht op doel.
Glory Hunter
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Sir Robbert schreef: 09 aug 2021, 18:42 Misschien kan er ook wat geld naar een grasveld.
Ligt net een gloednieuw plastic veld in.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

1-1 Margaret (ingevallen).
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Hatzidikee. 2-1 Barasi (kopbal).
Glory Hunter
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Als je Leeuwin aantrekt verdien je ook niet om te winnen.
Verbeek had zich lekker voorbereid en moest aan Martens vragen wat hij kwam doen vandaag bij deze wedstrijd.

Deksel > Neus :lol:

Barasi lijkt wat ongeïnteresseerd ondanks zn mooie 2-1. Is dat die jongen zn standaard uitstraling of speelt er wat?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Lekker voor Jong om met een overwinning te beginnen! En nog wel tegen GJ 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

hm
Glory Hunter
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

SimonPoulsen schreef: 09 aug 2021, 19:47 Als je Leeuwin aantrekt verdien je ook niet om te winnen.
Verbeek had zich lekker voorbereid en moest aan Martens vragen wat hij kwam doen vandaag bij deze wedstrijd.

Deksel > Neus :lol:

Barasi lijkt wat ongeïnteresseerd ondanks zn mooie 2-1. Is dat die jongen zn standaard uitstraling of speelt er wat?
Is wel zijn standaard uitstraling alleen er speelt sws wat, of een contractverlenging of een transfer waarschijnlijk
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Of gewoon teleurgesteld dat hij op de bank moest beginnen.

De tweede helft een stuk beter, ook wel omdat Almere het conditioneel niet aan kon, de eerste helft zetten ze wel druk.

Wel veel foute passing, met name Velthuis, Jacobs. Ook van Koopmeiners verwacht je wel iets meer.

Ik vond Reus het er goed doen, rustig aan de bal, veel aan het coachen, ook de baas in zijn 16 in de lucht.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Karma voor GJ.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

Sir Robbert schreef: 09 aug 2021, 20:08 Of gewoon teleurgesteld dat hij op de bank moest beginnen.

Kan ook inderdaad, maar het is wel een beetje zijn uitstraling. Alleen denk ik dat ongeïnteresseerd niet het goeie woord is. Barasi is heel koeltjes, wat voor een spits heel goed is als hij een kans krijgt, want daardoor kan hij onder druk nog steeds een bal erin schieten.

Verder vond ik wel dat het zeker in de tweede helft volwassen oogde, wat best knap is aangezien het pas de eerste wedstrijd is. Alleen de passing was nog soms echt niet goed waardoor er op slechte plekken in het veld balverlies geleden werd. Wel een hele goede overwinning natuurlijk
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Sir Robbert schreef: 09 aug 2021, 20:08 Wel veel foute passing, met name Velthuis, Jacobs.
Velthuis is in de opbouw gewoon erg matig. Jacobs heeft tenminste een redelijke lange pass en schuift ook wat makkelijker in.
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

biefstukje schreef: 09 aug 2021, 20:20 Kan ook inderdaad, maar het is wel een beetje zijn uitstraling. Alleen denk ik dat ongeïnteresseerd niet het goeie woord is. Barasi is heel koeltjes, wat voor een spits heel goed is als hij een kans krijgt, want daardoor kan hij onder druk nog steeds een bal erin schieten.
Hij loopt volgens mij een beetje op z'n voorvoeten, dat enigszins gebogen staan komt op een bepaalde manier over maar dat is gewoon zijn houding, kan ook focus zijn. Qua koelte doet hij me wel een beetje aan El Hamdaoui denken. Hoop van harte dat deze jongen met zijn verstand er voor kiest om bij AZ te blijven.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Toch meteen drie mooie bonuspunten. Meestal duurt het met jong tot de winterstop voordat het team een beetje staat en er punten gepakt worden.

Verbeek heeft ook een fantastische omgekeerde carrière. Op deze manier eindigt hij bij Kwadijk 4. Nooit begrepen waarom relatief veel mensen hem goed vonden in zijn AZ-tijd. Visieloze ouderwetse Oost-Duitse trainer die niet mensen om kan gaan.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

hihacorner schreef: 09 aug 2021, 20:26 Hij loopt volgens mij een beetje op z'n voorvoeten, dat enigszins gebogen staan komt op een bepaalde manier over maar dat is gewoon zijn houding, kan ook focus zijn. Qua koelte doet hij me wel een beetje aan El Hamdaoui denken. Hoop van harte dat deze jongen met zijn verstand er voor kiest om bij AZ te blijven.
In het PRO interview van de VI:
Brandenburg: ‘Door kleine blessures heeft Yusuf minder kunnen spelen dan we vooraf hoopten. Hij is zeer getalenteerd, met een fijne techniek en hij weet instinctief waar de bal gaat komen. En negen van zijn tien schoten mikt hij tussen de palen. Nu is het zaak dat zijn topsportbeleving dermate groot wordt, dat hij de intensiteit van drie keer per week presteren aankan. Zodat zijn grote talent tot wasdom kan komen.’
Hopen inderdaad dat hij het geduld heeft om langer bij Jong AZ te blijven. Zijn tijd komt wel.

Vrij zwakke eerste helft van Jong AZ door veel slordig balverlies. Ff inkomen, zullen we maar zeggen. Beau hield Jong AZ prima in de wedstrijd. De 2e helft veel beter bij de les en een mooie overwinning. Mooie goals!
_________________
"I don't know that!"
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

hihacorner schreef: 09 aug 2021, 20:26 Hij loopt volgens mij een beetje op z'n voorvoeten, dat enigszins gebogen staan komt op een bepaalde manier over maar dat is gewoon zijn houding, kan ook focus zijn. Qua koelte doet hij me wel een beetje aan El Hamdaoui denken. Hoop van harte dat deze jongen met zijn verstand er voor kiest om bij AZ te blijven.
Barasi is inderdaad geen lachebekje. Ik mag dat wel. Je hoeft ook niet als een malle te juichen als je scoort.
Ik persoonlijk vind Barasi het grootste talent van deze lichting. Duin mag zijn veters nog niet strikken. Ik hoop van harte dat AZ er goed mee om gaat anders is ie weg voordat we er echt iets aan hebben gehad.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Maarten Martens gefeliciteerd. Mooie overwinning.
Glory Hunter
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Drie punten na de eerste wedstrijd en dat tegen een club als Almere. Prima start. Enige Jong-team met drie punten. 😃
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

Positief verrast.
  • ondanks te veel onnauwkeurige passes viel mij op dat ik geen enkel moment het idee had dat het mis zou gaan (veel rust en voetballend vermogen in het team), terwijl het ambitieuze Almere City tot de kanshebbers voor de bovenste plekken gerekend mag worden
  • intentie om voetballend op te bouwen van achteruit (wat redelijk vaak goed ging)
  • veel meer een team (bereidheid voor elkaar te werken) dan in voorgaande jaren
  • een trainer die met wissels een wedstrijd kan kantelen :-)
  • man of the match: Beau Reus
Ik houd het bij de positieve punten die ik gezien heb. Mooie start van het team en van Martens als trainer.
Plaats reactie