Jong AZ 2021-2022

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Martens telt voor 2 ??
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AlkmaarForever schreef: 01 jan 2022, 11:42 Martens telt voor 2 ??
Ik denk 't wel. Maar ik probeer er achter te komen wat je bij Jong AZ als de "Technische staf" zou kunnen beschouwen.
Hoe team "Martens" eruit ziet zeg maar. AZ werkt toch met drie, min of meer gelijkwaardige, trainers per team? Wat is de rol van Martin Haar tegenwoordig?

De doorstroming is beschamend laag. Alarmbellen voor Huiberts lijkt mij !!
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/kasim-nieuw-staflid-jong-AZ

Met daarin:
TOP Oss
Jong AZ trapt zondag 2022 af met een uitwedstrijd tegen TOP Oss. De aftrap in het Frans Heesen Stadion is om 20:00 uur. Het duel is live te zien op ESPN.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07


Link: http://www.youtube.com/watch?v=UgrMLtPpeG4

Dijar Kasim: Vooruitgericht werken.


Link: http://www.youtube.com/watch?v=n_Y547gdLUM

Sjors Ultee over "Vooruitgerichtwerken"
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wedstrijd wordt verplaatst vanwege 8 coronagevallen bij Jong AZ.

Wat doen al die voetballers toch...?
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 09 jan 2022, 13:42Wat doen al die voetballers toch...?
Chillen met de matties.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AlkmaarForever schreef: 09 jan 2022, 14:11 Chillen met de matties.
:lol:
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

pAZcal schreef: 09 jan 2022, 16:52:lol:
Je kunt er om lachen maar ik denk toch echt als je de contacten minimaliseert, kapje op doet, afstand houdt (en dat hoeft de spuit er nog niet eens in) je niet zo snel besmet raakt. Begrijp echt niet dat die voetballers steeds besmet raken temeer ze elke dag gecontroleerd worden en dus de besmettingen buiten het elftal oplopen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Rode Baron schreef: 09 jan 2022, 19:50 Je kunt er om lachen maar ik denk toch echt als je de contacten minimaliseert, kapje op doet, afstand houdt (en dat hoeft de spuit er nog niet eens in) je niet zo snel besmet raakt. Begrijp echt niet dat die voetballers steeds besmet raken temeer ze elke dag gecontroleerd worden en dus de besmettingen buiten het elftal oplopen.
Tja met 25 man samen in de gym, samen eten, samen trainen, samen in de kleedkamer, dezelfde deurknoppen, samen even praten/spelletje doen na afloop. Hoeft er maar één het ergens opgelopen te hebben bij vrienden/gezin/supermarkt en je houdt de verspreiding gewoon niet tegen binnen zon groep. Zeker de jeugd heeft meestal niet eens door dat ze het hebben, en eer dat je het ontdekt hebt met een test heb je het al doorgegeven aan 5 anderen binnen het team. Elke dag testen gebeurt echt niet.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SimonPoulsen schreef: 09 jan 2022, 20:09 Elke dag testen gebeurt echt niet.
Meende vandaag Bazoer bij Studio Sport te horen zeggen dat ze iedere dag getest worden.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Rode Baron schreef: 09 jan 2022, 20:32 Meende vandaag Bazoer bij Studio Sport te horen zeggen dat ze iedere dag getest worden.
Als er besmettingen zijn ongetwijfeld. Maar echt niet daarvoor.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SimonPoulsen schreef: 09 jan 2022, 21:04 Als er besmettingen zijn ongetwijfeld. Maar echt niet daarvoor.
Tis allemaal wat. De tweede seizoenshelft gaat echt een loterij worden (wie houdt lang hun basisformatie intact zonder allerlei besmettingen) en zal zijn weerslag op de ranglijst bepalen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Rode Baron schreef: 09 jan 2022, 21:22 Tis allemaal wat. De tweede seizoenshelft gaat echt een loterij worden (wie houdt lang hun basisformatie intact zonder allerlei besmettingen) en zal zijn weerslag op de ranglijst bepalen.
Ja 100%. En er gaan zonder twijfel ook vurige discussies komen waarom team A wel moet spelen met 4 afwezigen en ploeg B met 6 besmetting uitgesteld wordt. Hopelijk gaan daar duidelijke richtlijnen voor komen en komt er ook enige controle op de daadwerkelijke hoeveelheid positieve tests.

Maar laten we niet gelijk vingertje wijzen als er ergens n uitbraak is. Het is echt bijna niet tegen te houden. Elke dag testen kost een fortuin.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SimonPoulsen schreef: 09 jan 2022, 21:37 Elke dag testen kost een fortuin.
Klopt, maar een speler kopen kost ook een fortuin :D
En vergeet niet, dit zijn miljoenenbedrijven!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Voor de tweede achtervolgende keer wordt een wedstrijd van Jong AZ afgelast vanwege een corona-uitbraak.
Wel te hopen voor ze, dat het er geen drie gaan worden in korte tijd, want dat lijkt me niet meer in te halen.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 13 jan 2022, 10:46 Voor de tweede achtervolgende keer wordt een wedstrijd van Jong AZ afgelast vanwege een corona-uitbraak.
Wel te hopen voor ze, dat het er geen drie gaan worden in korte tijd, want dat lijkt me niet meer in te halen.
De wedstrijd is (voorlopig) verplaatst naar a.s. maandag en dus blijft het dan bij 1 inhaalwedstrijd.
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

Voor degene die nog willen kijken, sportp2p op google en dan is er een prima stream te vinden
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

biefstukje schreef: 17 jan 2022, 19:12 Voor degene die nog willen kijken, sportp2p op google en dan is er een prima stream te vinden
Blijft waanzinnig hoe de beelden er dus gwn zijn. De kosten daarvoor worden dus al gemaakt, en zijn dus een totaal kul argument om het niet uit te zenden.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ze richten zich meer op de aanval en scoren volgens de coach. Ik ben benieuwd.
Glory Hunter
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

SimonPoulsen schreef: 17 jan 2022, 19:24 Blijft waanzinnig hoe de beelden er dus gwn zijn. De kosten daarvoor worden dus al gemaakt, en zijn dus een totaal kul argument om het niet uit te zenden.
Snap het ook echt niet, zouden de dingen die espn nu uitzendt op hun kanalen meer kijkers opleveren? Ook snap ik niet hoe deze stream aan de beelden komt, maar ik ben er niet minder blij mee. Verder speelt jong AZ tot nu toe prima, zien er goed georganiseerd uit. Ik vind zelf Zico Buurmeester wel een goede indruk maken. Kan een hele leuke speler worden
Plaats reactie