AZ-FC Twente (za 13 maa, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

En alleen maar door ajax gekocht zodat een concurrent er niet mee aan de haal ging.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Trouwens, een uitstekende vrije trap van Koopmeiners waaruit de goal viel. Onvermijdelijk goed. Perfectie !
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jack schreef: 14 mar 2021, 13:48 Trouwens, een uitstekende vrije trap van Koopmeiners waaruit de goal viel. Onvermijdelijk goed. Perfectie !
Hij vond zelf dat dat doelpunt op zijn naam moest komen, maar volgens mij was de bal voorlangs gegaan als niemand 'm had aangeraakt. En dus is het terecht een eigen doelpunt van Drommel.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Forza AZ schreef: 14 mar 2021, 15:43 Hij vond zelf dat dat doelpunt op zijn naam moest komen, maar volgens mij was de bal voorlangs gegaan als niemand 'm had aangeraakt. En dus is het terecht een eigen doelpunt van Drommel.
Ik denk dat Drommel het doelpunt graag wil afstaan aan Koopmeiners :wink:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Forza AZ schreef: 14 mar 2021, 15:43 Hij vond zelf dat dat doelpunt op zijn naam moest komen, maar volgens mij was de bal voorlangs gegaan als niemand 'm had aangeraakt. En dus is het terecht een eigen doelpunt van Drommel.
Het gaat er dan enigzins om of hij dat nou bewust deed of niet Op het moment dacht ik in ieder geval dat hij bewust op doel schoot en dat geeft hij zelf ook aan. Hij schiet misschien wel hard richting doel met de hoop op een klutsbal. Natuurlijk zorgt Drommel hier er in ieder geval daadwerkelijk voor dat de bal in het doel beland. Een schot schampt echter zo vaak een keeper/verdediger in zo'n situatie is dat dan altijd een eigen doelpunt?

Weet niet of zó hard op een tegenspeler schieten dat ie 'm het eigen doel in werkt iets is om aan te moedigen... maar toch :lol:

Dat andere eigen doelpunt had ook wel heel veel nodig gehad om niet een doelpunt van Boadu te zijn in diezelfde situatie.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 14 mar 2021, 19:00 Een schot schampt echter zo vaak een keeper/verdediger in zo'n situatie is dat dan altijd een eigen doelpunt?
De (officiële) regel of iets een eigen doelpunt is of niet is als volgt:
-zou de bal als hij door niemand aangeraakt zou worden het doel in gaan, dan is het geen eigen doelpunt
-zou de bal als hij door niemand aangeraakt zou worden niet het doel in gaan, dan is het wel een eigen doelpunt
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 14 mar 2021, 19:00 Weet niet of zó hard op een tegenspeler schieten dat ie 'm het eigen doel in werkt iets is om aan te moedigen... maar toch :lol:
Wat aan te moedigen valt is dat hij door zijn actie de tegenstander verrast en chaos sticht. Dan valt de organisatie uit elkaar en komt de verdediging voor situaties te staan die ze niet verwachten. Dat leidt sneller tot goals. In dit geval wel heel snel :)
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie