Oefenwedstrijden 2020/21

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ speelt nu oefenwedstrijd tegen ajax.
Bij AZ voornamelijk spelers uit Jong AZ in de basis met een paar reservespelers van het 1e.

Nu live te zien bij:
https://www.youtube.com/watch?v=g7XaV79 ... el=AFCAjax
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6405
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Goudmijn valt me erg tegen laatste tijd. Nu ook schuldig aan de tegengoal. Lijkt wat handelingssnelheid te missen. Maargoed daar zijn oefenwedstrijden en de kkd voor om dat te verbeteren.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

SimonPoulsen schreef: 07 okt 2020, 12:58 Goudmijn valt me erg tegen laatste tijd. Nu ook schuldig aan de tegengoal. Lijkt wat handelingssnelheid te missen. Maargoed daar zijn oefenwedstrijden en de kkd voor om dat te verbeteren.
Goudmijn is de koning in het balverlies op gevaarlijke plekken.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Leuk om te zien dat zelfs Gemmel Antony helemaal uit de wedstrijd speelt.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Verhulst maakt vooralsnog een redelijke indruk.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Lekker zinloos bij ajax: in een oefenduel in de 87e nog twee wissels doorvoeren.

...

ajax zet veel druk op de bal, waardoor AZ de bal regelmatig kwijt raakt. ajax weet echter geen hele grote kansen te creëren. Bovendien weet AZ nog een aantal keren wel degelijk in het strafschopgebied van ajax te komen. De laatste pass wordt echter steeds onderschept of de voorzet komt niet bij de betreffende speler. Leeuwin krijgt een kwartier voor tijd nog een levensgrote kopkans die er in had gemoeten.

Tot zover het wedstrijdbeeld van de laatste pakweg 20 minuten. :p
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 07 okt 2020, 12:58 Goudmijn valt me erg tegen laatste tijd. Nu ook schuldig aan de tegengoal. Lijkt wat handelingssnelheid te missen. Maargoed daar zijn oefenwedstrijden en de kkd voor om dat te verbeteren.
Goudmijn was 2 seizoen geleden echt een groot talent, maar het lijkt erop dat hij stil staat in zijn ontwikkeling. Hopelijk is dat tijdelijk en komt hij sterker terug.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Az564 schreef: 07 okt 2020, 13:36 Leuk om te zien dat zelfs Gemmel Antony helemaal uit de wedstrijd speelt.
En Gemmel gaf de voorzet bij het doelpunt. Verder speelde hij ook best een prima wedstrijd tegen een op papier sterke tegenstander.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DiepeMast schreef: 07 okt 2020, 13:54 Lekker zinloos bij ajax: in een oefenduel in de 87e nog twee wissels doorvoeren.

...

ajax zet veel druk op de bal, waardoor AZ de bal regelmatig kwijt raakt. ajax weet echter geen hele grote kansen te creëren. Bovendien weet AZ nog een aantal keren wel degelijk in het strafschopgebied van ajax te komen. De laatste pass wordt echter steeds onderschept of de voorzet komt niet bij de betreffende speler. Leeuwin krijgt een kwartier voor tijd nog een levensgrote kopkans die er in had gemoeten.

Tot zover het wedstrijdbeeld van de laatste pakweg 20 minuten. :p
Overall was ajax over de hele wedstrijd iets sterker dan AZ. Maar dat is ook niet zo verwonderlijk aangezien bij AZ 1 beoogd basisspeler meedeed en verder allemaal reserves aangevuld met spelers van Jong AZ. Bij ajax deden er meer basisspelers mee. Toch hield AZ goed stand en waren er af en toe aardige acties. Goed oefenduel voor onze jongens.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 07 okt 2020, 15:43 Goudmijn was 2 seizoen geleden echt een groot talent, maar het lijkt erop dat hij stil staat in zijn ontwikkeling. Hopelijk is dat tijdelijk en komt hij sterker terug.
Denk dat het sommige jongens wel opbreekt dat ze redelijk positievrij worden behandeld bij AZ.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 08 okt 2020, 20:22 Denk dat het sommige jongens wel opbreekt dat ze redelijk positievrij worden behandeld bij AZ.
Je bedoeld dat er steeds zoveel positiewisselingen waren ? De laatste tijd valt dat wel mee en Goudmijn speelde praktisch altijd wel als verdedigende middenvelder.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 09 okt 2020, 07:40 Je bedoeld dat er steeds zoveel positiewisselingen waren ? De laatste tijd valt dat wel mee en Goudmijn speelde praktisch altijd wel als verdedigende middenvelder.
Juist en precies Goudmijn staat nu als verdedigende middenvelder terwijl ik altijd verwacht had dat hij op 10 zou uitkomen ofzo.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het werd dus 1-1.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Donderdag een oefenwedstrijd tegen ADO hoorde ik Pascal Jansen zeggen.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 21 mar 2021, 19:30 Donderdag een oefenwedstrijd tegen ADO hoorde ik Pascal Jansen zeggen.
Mooi, kunnen de reserves ook weer een keer een wedstrijdje spelen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6405
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Kilkenny schreef: 21 mar 2021, 19:30 Donderdag een oefenwedstrijd tegen ADO hoorde ik Pascal Jansen zeggen.
Bizot, Letschert, Indi en Clasie tegen 11 van ado. Moet lukken.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het was me ontgaan maar AZ - Utrecht vanmiddag in Wijdeworner. Eindstand 1-0 door een kopbal van Boadu in minuut 84.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Langedijk schreef: 16 apr 2021, 20:18 Het was me ontgaan maar AZ - Utrecht vanmiddag in Wijdeworner. Eindstand 1-0 door een kopbal van Boadu in minuut 84.
Dat is opmerkelijk omdat koppen steevast als een verbeterpunt van Boadu wordt gezien.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ik zag op VI iets voorbijkomen met een winter traininsgskamp in de buurt van Valencia en daar dan oefenpot tegen AA Gent.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

kuifje schreef: 23 dec 2021, 12:48 Ik zag op VI iets voorbijkomen met een winter traininsgskamp in de buurt van Valencia en daar dan oefenpot tegen AA Gent.
Kan het niet vinden, wil je het artikel hier plaatsen? :wink:
Gesloten