AZ-FC Utrecht (za 28 jan, 21.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ik heb het even een aantal dagen laten bezinken. Nog steeds denk ik een paar keer per dag "Jeetje, 5-5....". Er ging van alles mis maar m'n dochtertje en ik hebben enorm genoten in het stadion en zullen deze wedstrijd nooit vergeten. Liever dit dan een bloedeloze 0-0, al had natuurlijk een 6-5 overwinning het helemaal historisch gemaakt. Maar je kunt niet altijd alles hebben.

"Reclame voor de Eredivisie" werd door sommige media geschreven, of dingen in de trant van "nu al de wedstrijd van het seizoen". Bij mij is uiteindelijk van deze spectaculaire wedstrijd het positieve meer blijven hangen dan het negatieve.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 31 jan 2023, 18:23 Ik heb het even een aantal dagen laten bezinken. Nog steeds denk ik een paar keer per dag "Jeetje, 5-5....". Er ging van alles mis maar m'n dochtertje en ik hebben enorm genoten in het stadion en zullen deze wedstrijd nooit vergeten. Liever dit dan een bloedeloze 0-0, al had natuurlijk een 6-5 overwinning het helemaal historisch gemaakt. Maar je kunt niet altijd alles hebben.

"Reclame voor de Eredivisie" werd door sommige media geschreven, of dingen in de trant van "nu al de wedstrijd van het seizoen". Bij mij is uiteindelijk van deze spectaculaire wedstrijd het positieve meer blijven hangen dan het negatieve.
Bij mij ook! Zoals ik al zei: we waren er bij!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ze lullen ook maar wat bij VI;
Het Eredivisie-duel van anderhalve week terug in De Galgenwaard eindigde in 5-5.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie