Forum - technische zaken

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Perry
Invaller

dirkjan schreef: 20 okt 2024, 08:37
De laatste tijd wordt ik vaak ook niet naar de nieuwste post gestuurd via het rode stipje of groene vinkje, maar naar de pagina waar deze post op staat. Lijkt alleen te gebeuren bij slechts 1 nieuwe post in het betreffende topic. Erg irritant, je blijft scrollen.
Dit heb ik ook een tijdje gehad, heel vervelend inderdaad. Maar nu lijkt die functie weer prima te werken.

De 404 melding heb ik nog nooit gehad. Altijd via Chrome.
Antti Opdam
Harde Kern

Paar dingetjes: op sommige topics (Dani de Wit) kunnen een slotje. En nieuwe kunnen worden geopend.

Het quote - systeem werkt niet zo goed.

:wink:
SjaakTrekhaak
Reservespeler

Antti Opdam schreef: 10 nov 2024, 09:46 Paar dingetjes: op sommige topics (Dani de Wit) kunnen een slotje. En nieuwe kunnen worden geopend.

Kees Smit, Dave Kwakman, Daal.

Overigens klopt er weinig meer van de contracten in de topic titels. Nu klopt het soms wel en soms niet. Voor RJOO bijvoorbeeld. In de titel staat nog 2026 maar het is 2028. Maarten (Martens) loopt op het forum zelfs nog onbezoldigd rond bij AZ. Dit moet 2026 zijn.

Als het veel werk is, wat ik begrijp, kan het naar mijn idee beter afgeschaft worden.

Op het topic van Dani nooit een slotje graag.
Antti Opdam
Harde Kern

Ik wil ook eventueel wel ergens mee helpen ...

Hang toch al zoveel hier ...
Antti Opdam
Harde Kern

Antti Opdam schreef: 10 nov 2024, 09:46 Paar dingetjes: op sommige topics (Dani de Wit) kunnen een slotje. En nieuwe kunnen worden geopend.

Het quote - systeem werkt niet zo goed.

UP!

Antti Opdam
Harde Kern

SjaakTrekhaak schreef: 12 nov 2024, 06:48 Kees Smit, Dave Kwakman, Daal.

Overigens klopt er weinig meer van de contracten in de topic titels. Nu klopt het soms wel en soms niet. Voor RJOO bijvoorbeeld. In de titel staat nog 2026 maar het is 2028. Maarten (Martens) loopt op het forum zelfs nog onbezoldigd rond bij AZ. Dit moet 2026 zijn.

Als het veel werk is, wat ik begrijp, kan het naar mijn idee beter afgeschaft worden.

Op het topic van Dani nooit een slotje graag.
Ik heb Forza een PB gestuurd en toen ging alles lopen.

Forza AZ! Forza bedankt.
DeZuivelDuivel
Gewoon Dirk

Kan er misschien een nieuw iemand bevoegd gemaakt worden om louter topics te openen?
Weet niet hoe dat aan de beheer kant is ingeregeld, maar het forum loopt de laatste jaren op bepaalde fronten steeds meer achter.
Voorbeeldje nu de transfer van Chavez, die had vroeger gelijk een topic gehad. De jeugdtopics zijn ook al een tijd niet meer bijgewerkt.
Doelstellingen en ambities zijn niet hetzelfde.
Maar dan moet je ze wel bereiken.
Topsport of fopsport?
MO7
Beheerder

Soms heb je vakantie... Maar iemand die mee wil helpen is van harte welkom.
Probably too old for this shit.
Plaats reactie