Dat zal een hele opluchting zijn voor Merijn.
Merijn Zeeman / Algemeen Beleid
- differentcook
- Harde Kern
Ah, ja, daar hebben we spuit 11 ook...
- salmonyappi
- Harde Kern
Sorry, maar ik vind je posts in dit topic echt niet serieus te nemen. Wil je dan dat hij start als Vitesse of Kroes? Grote bek hebben om vervolgens als een schlemiel ol tv te moeten toegeven dat het toch niet allemaal zo makkelijk is?
Zeeman zal intern heus wel doelstellingen hebben gesteld. Maar het kan alleen maar kwaad die in het open te zeggen. Kijk maar naar hoe dit forum Max en Eenhoorn aanrekenen op 'de top 3 aanvallen' en hoe andere supporters AZ een arrogante club vinden door het 'top 4' te noemen. Je schiet jezelf enkel in de voet.
Deze man is overigens net een paar dagen aan het werk en bekijkt alle mogelijkheden. Dat ene Ferry dan op een forum al zo snel zegt "ik geef hem een kans maar hij moet wel presteren" is echt een misplaatste arrogantie.
We hebben een directeur weten te strikken die in de wielersport iets unieks heeft gepresteerd, hart heeft voor AZ en hier iets wil neerzetten. Ondanks dat zijn voorganger heeft gezegd dat wat we nu hebben wel een beetje het maximale is. Dat is een hele grote uitdaging, met een kleine kans van slagen.
Dat hij dus gaat aankijken hoe en wat in zijn eerste weken/maanden, en hoe hij AZ toch naar het volgende niveau gaat brengen, lijkt me alleen maar verstandig. Deze man had overal aan het werk gekund, maar hij kiest voor een heel lastig project met weinig potentie. Het is niet zo gek dat hij niet meteen hoog van de toren blaast, en zelfs zeer verstandig.
- differentcook
- Harde Kern
Ik zou willen dat we in een wereld leefden waar wat je binnenkamers zegt of zelf in je hoofd hebt ook kunt uitspreken in het openbaar. Helaas verhinderen de Ferry's van deze wereld dat dat kan.SchoorlAZ schreef: ↑08 dec 2024, 02:13 Sorry, maar ik vind je posts in dit topic echt niet serieus te nemen. Wil je dan dat hij start als Vitesse of Kroes? Grote bek hebben om vervolgens als een schlemiel ol tv te moeten toegeven dat het toch niet allemaal zo makkelijk is?
Zeeman zal intern heus wel doelstellingen hebben gesteld. Maar het kan alleen maar kwaad die in het open te zeggen. Kijk maar naar hoe dit forum Max en Eenhoorn aanrekenen op 'de top 3 aanvallen' en hoe andere supporters AZ een arrogante club vinden door het 'top 4' te noemen. Je schiet jezelf enkel in de voet.
Deze man is overigens net een paar dagen aan het werk en bekijkt alle mogelijkheden. Dat ene Ferry dan op een forum al zo snel zegt "ik geef hem een kans maar hij moet wel presteren" is echt een misplaatste arrogantie.
We hebben een directeur weten te strikken die in de wielersport iets unieks heeft gepresteerd, hart heeft voor AZ en hier iets wil neerzetten. Ondanks dat zijn voorganger heeft gezegd dat wat we nu hebben wel een beetje het maximale is. Dat is een hele grote uitdaging, met een kleine kans van slagen.
Dat hij dus gaat aankijken hoe en wat in zijn eerste weken/maanden, en hoe hij AZ toch naar het volgende niveau gaat brengen, lijkt me alleen maar verstandig. Deze man had overal aan het werk gekund, maar hij kiest voor een heel lastig project met weinig potentie. Het is niet zo gek dat hij niet meteen hoog van de toren blaast, en zelfs zeer verstandig.
Waarom is dat misplaatst? Hij hoeft 'niet te presteren'?
AZ heeft de laatste jaren goede financiele middelen buiten de traditionele top drie. En er wordt niet of in onvoldoende mate sportief gepresteerd. Ik zou er toch wel een voorstander van zijn als de AD dit weet om te buigen.
- SjaakTrekhaak
- Reservespeler
Hier ben ik het wel mee eens. Maar Merijn is pas net in dienst. Je kunt moeilijk plannen maken en doelen stellen voordat je gesproken hebt met de mensen die hier mede verantwoordelijk voor zijn. Nou ja, het kan wel, maar dan krijg je en de mensen niet mee en je visie is gestoeld op te weinig inhoudelijke informatie.
Lijkt me mooi als hij richting het einde van het seizoen iets als een 10-jaren-plan weet te presenteren.
Ik zie in het bedrijfsleven dat 100 dagen een beetje een gangbare termijn is. Dus medio Maart 2025.SjaakTrekhaak schreef: ↑08 dec 2024, 09:28 Lijkt me mooi als hij richting het einde van het seizoen iets als een 10-jaren-plan weet te presenteren.
Niet te presteren? Geen idee waar je op doelt.Ferry schreef: ↑08 dec 2024, 09:24 Waarom is dat misplaatst? Hij hoeft 'niet te presteren'?
AZ heeft de laatste jaren goede financiele middelen buiten de traditionele top drie. En er wordt niet of in onvoldoende mate sportief gepresteerd. Ik zou er toch wel een voorstander van zijn als de AD dit weet om te buigen.
Waarom het misplaatst is, heb ik juist in die post uitgelegd.
Wat jij aankaart heeft Zeeman ook al aangekaart. Onze begroting is overigens zo'n beetje de helft van Feyenoord, en we eindigen gemiddeld ook op de 4e plek. Volgens onze begroting dus.
Het 'ombuigen' van financiële prestaties naar sportieve is overigens ook geen heldere doelstelling. Iets waar je zelf juist commentaar op hebt, en vervolgens opper je zelf een vage doelstelling.
- salmonyappi
- Harde Kern
Ik vermoed zomaar dat AZ dit ook wel wil. En ik denk dat iedereen hier dat met je eens is.Ferry schreef: ↑08 dec 2024, 09:24 Waarom is dat misplaatst? Hij hoeft 'niet te presteren'?
Maar daar ging het niet om. Jij verwacht dat Zeeman dat zo snel mogelijk, liefst gisteren, uitspreekt en voor elkaar bokst, en dat het onmiddellijk beter zal gaan. Ik denk dat als AZ vanmiddag verliest (wat in het geheel niet ondenkbaar is) jij dat Zeeman al zal gaan verwijten.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
- differentcook
- Harde Kern
Eenhoorn over zijn AZ tijd bij de NOS:
https://nos.nl/artikel/2547519-directeu ... -arne-slot
https://www.nporadio1.nl/podcasts/nos-v ... -arne-slot
https://nos.nl/artikel/2547519-directeu ... -arne-slot
https://www.nporadio1.nl/podcasts/nos-v ... -arne-slot
Nee, dan heb je niet goed gelezen. Voor de zoveelste keer: ik had gehoopt dat hij meer inzicht zou hebben gegeven in zijn route, zijn stip op de horizon, zijn projecten, zijn visie. Via een kwalitatief interview op AZ TV.salmonyappi schreef: ↑08 dec 2024, 10:55 Jij verwacht dat Zeeman dat zo snel mogelijk, liefst gisteren, uitspreekt en voor elkaar bokst, en dat het onmiddellijk beter zal gaan.
Het ging nu meer over zijn afscheid bij Jumbo Visma lease a bike.
Dat vind ik jammer. En dan neem je je supporters ook niet erg serieus.
Ik heb het hierboven al eens concreter gemaakt voor cookie. Dus als je die nog eens terugleest...
- salmonyappi
- Harde Kern
Sorry hoor, maar dit vind ik echt kolder. Hij neemt ons niet serieus………Ik zal vragen of hij jou een aai over je bol wil geven voor de jaarwisseling.Ferry schreef: ↑08 dec 2024, 11:19 Nee, dan heb je niet goed gelezen. Voor de zoveelste keer: ik had gehoopt dat hij meer inzicht zou hebben gegeven in zijn route, zijn stip op de horizon, zijn projecten, zijn visie. Via een kwalitatief interview op AZ TV.
Het ging nu meer over zijn afscheid bij Jumbo Visma lease a bike.
Dat vind ik jammer. En dan neem je je supporters ook niet erg serieus.

Ah ja, dat mag. Mijn lat ligt waarschijnlijk hoger.salmonyappi schreef: ↑08 dec 2024, 11:24 Sorry hoor, maar dit vind ik echt kolder. Hij neemt ons niet serieus………Ik zal vragen of hij jou een aai over je bol wil geven voor de jaarwisseling.![]()
AZ en AZ tv komen met dit liflafje van een interview met nul waarde. Nou, jippie.
Of we wel allemaal de duurbetaalde seizoenskaarten willen verlengen!
- salmonyappi
- Harde Kern
Ik denk dat onze lat wel even hoog ligt, maar ik neem liever een gedegen aanloop met de kans dat ie blijft liggen i.pv. er rücksichtslos overheen te springen…….
Hoe lang is die aanloop?salmonyappi schreef: ↑08 dec 2024, 11:37 [..] maar ik neem liever een gedegen aanloop met de kans dat ie blijft liggen i.pv. er rücksichtslos overheen te springen…….
- SjaakTrekhaak
- Reservespeler
- salmonyappi
- Harde Kern
- differentcook
- Harde Kern
Er moet ook een nieuwe shirtsponsor voor AZ1 (mannen) komen vanaf het nieuwe seizoen.