| Auteur |
Bericht |
|
Forza AZ
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 3:19 pm |
|
 |
| Beheerder |
 |
|
|
Geregistreerd op: za dec 27, 2003 12:20 pm Berichten: 7760 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 1992 Supportersvak: X1
|
Roadster schreef: [..]
Onze vlucht op 30 november is nu € 392.36 p.p. wij betaalden 175 of zo
Ik zie anders op cheaptickets.nl nog steeds de vlucht van Bulgaria Air van 30 november (10.10u) heen en 2 december (16.30u) terug voor €172,36 staan hoor. 
_________________ Kijk voor alle wedstrijden van AZ sinds 1967 hier.
Vak X
|
|
 |
|
 |
|
Gillus
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 3:33 pm |
|
 |
| Kristen |
|
|
Geregistreerd op: di dec 30, 2003 3:22 pm Berichten: 5320 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 0 Supportersvak: W
|
Is de wedstrijd nou 30 November of 1 December!?
Voor ik domme boekingen ga doen 
_________________ je weet het
|
|
 |
|
 |
|
tjappie
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 3:38 pm |
|
 |
| Teletext-supporter |
|
|
Geregistreerd op: vr nov 19, 2004 2:58 pm Berichten: 4 Woonplaats: Egmond
|
|
Hoeveel kaartjes zijn er eigenlijk voor AZ beschikbaar aangezien het stadion ook niet al te groot is? of is er niet genoeg animo om het uitvak vol te krijgen???
|
|
 |
|
 |
|
Roadster
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 3:40 pm |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
 |
|
|
Geregistreerd op: ma jan 05, 2004 12:37 pm Berichten: 263 Woonplaats: Alkmaar / MO9
|
Forza AZ schreef: [..] Ik zie anders op cheaptickets.nl nog steeds de vlucht van Bulgaria Air van 30 november (10.10u) heen en 2 december (16.30u) terug voor €172,36 staan hoor. 
Je hebt helemaal gelijk Forza! alleen was vliegwinkel.nl dus al wel volgeboekt.
Dus mijn foutje inderdaad, wel mooi des te meer er mee kunnen des te beter.
Ik heb overigens nog even gekeken voor vanuit Duitsland maar das ook al gouw weer 300 a 400 euri. Dus Brussel blijft de beste optie voor mensen die interesse hebben.
|
|
 |
|
 |
|
Forza AZ
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 3:55 pm |
|
 |
| Beheerder |
 |
|
|
Geregistreerd op: za dec 27, 2003 12:20 pm Berichten: 7760 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 1992 Supportersvak: X1
|
Gillus schreef: Is de wedstrijd nou 30 November of 1 December!? Voor ik domme boekingen ga doen  In de schema's van zowel teletekst als uefa.com staat 30 november en afgaande op hoe het toernooi vorig jaar georganiseerd werd is het 99,9% zeker dat het woensdag 30 november is. tjappie schreef: Hoeveel kaartjes zijn er eigenlijk voor AZ beschikbaar aangezien het stadion ook niet al te groot is? of is er niet genoeg animo om het uitvak vol te krijgen???
In het stadion kunnen 7000-7500 mensen. AZ heeft rechts op 5%, dus zo'n 350-375 kaarten.
Ik heb alleen geen idee hoeveel mensen normaal komen kijken bij Litex, dus het zou best kunnen dat AZ een stuk meer kaarten kan krijgen.
Edit: Volgens de site van RC Genk waren er bij Litex-Genk in de 1e ronde maar 2000 toeschouwers. Als dat het normale aantal is zijn er dus genoeg kaarten voor AZ beschikbaar.
Vak X
Laatst bijgewerkt door Forza AZ op wo okt 05, 2005 4:00 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
|
|
 |
|
 |
|
Gillus
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 3:57 pm |
|
 |
| Kristen |
|
|
Geregistreerd op: di dec 30, 2003 3:22 pm Berichten: 5320 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 0 Supportersvak: W
|
Forza AZ schreef: [..]
In het stadion kunnen 7000-7500 mensen. AZ heeft rechts op 5%, dus zo'n 350-375 kaarten. Ik heb alleen geen idee hoeveel mensen normaal komen kijken bij Litex, dus het zou best kunnen dat AZ een stuk meer kaarten kan krijgen.
Alsof er 350 mensen naar Bulgarije gaan 
_________________ je weet het
|
|
 |
|
 |
|
Oepie Hugo
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 4:05 pm |
|
 |
| Fanatic |
 |
|
|
Geregistreerd op: vr aug 19, 2005 4:58 pm Berichten: 737 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 1988 Supportersvak: W
|
|
je mag blij zijn als er 100 man heen gaan naar bulgarije!
|
|
 |
|
 |
|
Forza AZ
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 4:06 pm |
|
 |
| Beheerder |
 |
|
|
|
Forza AZ schreef: Edit: Volgens de site van RC Genk waren er bij Litex-Genk in de 1e ronde maar 2000 toeschouwers. Als dat het normale aantal is zijn er dus genoeg kaarten voor AZ beschikbaar.
En in de 2e voorronde tegen Rijeka 4000 toeschouwers. Het lijkt dus zeker niet vol te zitten, maar misschien dat AZ wel meer toeschouwers zal aantrekken.
Maar ik denk inderdaad ook niet dat er zomaar veel meer dan 350 mensen naar Bulgarije gaan.
Vak X
|
|
 |
|
 |
|
Pète
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 5:49 pm |
|
 |
| Supporter |
 |
|
|
Geregistreerd op: ma maart 07, 2005 9:16 pm Berichten: 147 Woonplaats: Heemskerk
|
Gillus schreef: Weinig humor Maargoed, genoeg opties over. Snel alles beslissen in ieder geval. Welk hotel zitten jullie nu ?
Maar ik heb nu nog steeds niet gelezen welk hotel jullie zitten want zo is het dan wel zo gezellig, ik zag hier al aardige hotels als: Hotel Brod of Lozenetz Hotel laat het even weten
|
|
 |
|
 |
|
Forza AZ
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 6:21 pm |
|
 |
| Beheerder |
 |
|
|
|
Pète schreef: [..]
Maar ik heb nu nog steeds niet gelezen welk hotel jullie zitten want zo is het dan wel zo gezellig, ik zag hier al aardige hotels als: Hotel Brod of Lozenetz Hotel laat het even weten
Heb je ook links voor die hotels?
En hoe ben jij van plan terug naar Sofia te gaan na de wedstrijd? Er rijden overdag wel regelmatig bussen tussen Lovech en Sofia (voor 5 euro enkele reis), maar niet laat op de avond volgens mij.
Vak X
|
|
 |
|
 |
|
Schemerlamp
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 7:54 pm |
|
 |
| Beheerder |
 |
|
|
Geregistreerd op: do dec 25, 2003 4:20 pm Berichten: 5065 Woonplaats: Overal en nergens
|
|
 |
|
 |
|
Pète
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 8:01 pm |
|
 |
| Supporter |
 |
|
|
Geregistreerd op: ma maart 07, 2005 9:16 pm Berichten: 147 Woonplaats: Heemskerk
|
Forza AZ schreef: [..]
Heb je ook links voor die hotels?
En hoe ben jij van plan terug naar Sofia te gaan na de wedstrijd? Er rijden overdag wel regelmatig bussen tussen Lovech en Sofia (voor 5 euro enkele reis), maar niet laat op de avond volgens mij.
Ik heb wel die links ( http://www.sofiacityguide.com/hotels.php?cat=165 )voor je maar die maat van me "erik E" denk er nog even over na of hij wel kan ja of te nee, dus tot \over geen gedachte nog over dat soort zaken.
Maar het lijkt mij toch dat er ook soort van (niet corrupte) taxies rijden
|
|
 |
|
 |
|
Pète
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 8:04 pm |
|
 |
| Supporter |
 |
|
|
|
Boudewijn schreef: Misschien is het wel veel goedkoper om met een groep supporters een vliegtuig te charteren, want dat kan ook: http://www.klmcityhopper.nl/e-charter/index_english.htm
heb je al enige informatie hierover op gevraagd?
of is het een suggestie, want anders kunnen we wel eens bellen met hun!
goed idee
|
|
 |
|
 |
|
Louisiana Steamboat Co.
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 8:16 pm |
|
 |
| Basisspeler |
|
|
Geregistreerd op: vr dec 17, 2004 8:59 pm Berichten: 2966 Woonplaats: On the banks of the mighty Zaanssessippi
|
Boudewijn schreef: Misschien is het wel veel goedkoper om met een groep supporters een vliegtuig te charteren, want dat kan ook: http://www.klmcityhopper.nl/e-charter/index_english.htm
Is er al iemand mee bezig?
Anders wil ik morgen wel even bellen.
Ik heb net geprobeerd een goedkoop ticket te vinden voor één persoon voor drie dagen (The Mede-Unit kan niet) en dat is schrikken!
500 + Euro en dan heb je alleen het retourtje.
Ik gok dan voor drie dagen met alles er op en er aan een Eurootje of 800.
Dus het is of zo'n City Hopper huren of AZ/Kras/OAD.
Anders word het pas weer maart/april voordat De Stoomboot een europees tripje maakt i.v.m. vakantie in februari en maart...
_________________ Er zijn gelukkig maar zo'n kleine 8.000 echte AZ supporters!
Dat was zo, dat is zo en dat zal altijd zo blijven...
|
|
 |
|
 |
|
Schemerlamp
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 8:19 pm |
|
 |
| Beheerder |
 |
|
|
Geregistreerd op: do dec 25, 2003 4:20 pm Berichten: 5065 Woonplaats: Overal en nergens
|
|
Ik ben er nog niet mee bezig geweest. Van mij mag je morgen bellen, want het interesseert me namelijk zelf ook heel erg.
|
|
 |
|
 |
|
sander26
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 8:22 pm |
|
 |
| Reservespeler |
 |
|
|
Geregistreerd op: do jan 06, 2005 5:02 pm Berichten: 1586 Woonplaats: Winkel
|
ik denk niet dat de mensen van KLM zitten te wachten op AZ supporters in een vliegtuig waar normaal bijvoorbeeld prins willem alex mee vervoerd wordt
|
|
 |
|
 |
|
Roadster
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 8:26 pm |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
 |
|
|
Geregistreerd op: ma jan 05, 2004 12:37 pm Berichten: 263 Woonplaats: Alkmaar / MO9
|
Pète schreef: [..]
Wij zitten met 6 man hier :
http://www.sofiahotels.net/niky.shtml
Mooi prijsje en toch nog enige luxe...
|
|
 |
|
 |
|
Louisiana Steamboat Co.
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 8:29 pm |
|
 |
| Basisspeler |
|
|
Geregistreerd op: vr dec 17, 2004 8:59 pm Berichten: 2966 Woonplaats: On the banks of the mighty Zaanssessippi
|
sander26 schreef: [..]
ik denk niet dat de mensen van KLM zitten te wachten op AZ supporters in een vliegtuig waar normaal bijvoorbeeld prins willem alex mee vervoerd wordt
Niet geschoten...
_________________ Er zijn gelukkig maar zo'n kleine 8.000 echte AZ supporters!
Dat was zo, dat is zo en dat zal altijd zo blijven...
|
|
 |
|
 |
|
kaAZkop
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 8:38 pm |
|
 |
| Supporter |
 |
|
|
Geregistreerd op: do sep 15, 2005 5:40 pm Berichten: 234 Woonplaats: Alkmaar
|
...is altijd mis 
|
|
 |
|
 |
|
Thomaz
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 9:01 pm |
|
 |
| Ben-Sider |
|
|
Geregistreerd op: di dec 30, 2003 2:09 pm Berichten: 861 Woonplaats: Red Village
|
|
 |
|
 |
|