| Auteur |
Bericht |
|
Gimzer
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: vr jul 30, 2010 3:46 pm |
|
 |
| Herry en/of Berry |
|
|
|
PANC-CITY schreef: Ik denk zelf dat we nog een potje of tien moeten wachten totdat we een echt oordeel kunnen vellen over onze nieuwkomers.1 wedstrijd(alhoewel wel Europees) tegen de nummer laatst van de Zweedse competitie is nu nog geen goede graadmeter lijkt me. Helemaal mee eens, maar was gewoon positief verrast door dit jonge team vol nieuwelingen. Aan welke vleugelaanvaller denken jullie hier? Beerens bv. zal financieel wel niet haalbaar zijn he? Persoonlijk zou ik het ook zonde vinden om Martens linksbuiten te zetten, omdat hij beter tot zijn recht komt centraal achter de spitsen en ik heel veel van hem verwacht komend seizoen.
|
|
 |
|
 |
|
Kilkenny
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: vr jul 30, 2010 4:13 pm |
|
 |
| Moderatort |
 |
|
|
Geregistreerd op: di feb 22, 2005 10:24 pm Berichten: 7661 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 0 Supportersvak: Vak X
|
Gimzer schreef: [..]
Helemaal mee eens, maar was gewoon positief verrast door dit jonge team vol nieuwelingen.
Aan welke vleugelaanvaller denken jullie hier? Beerens bv. zal financieel wel niet haalbaar zijn he? Persoonlijk zou ik het ook zonde vinden om Martens linksbuiten te zetten, omdat hij beter tot zijn recht komt centraal achter de spitsen en ik heel veel van hem verwacht komend seizoen. Hij staat hier de hele voorbereiding al voor zover ik weet en ik verwacht niet dat Verbeek een andere rol voor hem in gedachten heeft.
_________________ _________________ Suicidal for Life!
|
|
 |
|
 |
|
RAZ
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: vr jul 30, 2010 8:03 pm |
|
 |
| Supporter |
 |
|
|
Geregistreerd op: za nov 06, 2004 9:14 pm Berichten: 148 Woonplaats: De Beereboot
|
|
Wat een fantastische selectie hebben we toch! Ik denk alleen dat je, door gebrek aan echte buitenspelers, met deze selectie 4-4-2 moet gaan voetballen. Waarbij Holman en Poulsen de achterlijn moeten halen.
---------------------Romero--------------- Marcellis------Moisander---Moreno------Viergever --------------------Schaars/Elm----------------- Holman---------------------------------Poulsen --------------------Martens------------------ -----------Falkenburg----------Wernbloom-----------
Reserves: Didulica, Klavan, Benschop, Kollbein, Gudmundson
De spits positie blijft lastig, zou mooi zijn als moussa nog een jaartje bijtekent, dan kunnen Kollbein, Benschop en Gudmunson rustig gebracht worden. Jonathas heb ik weinig vertrouwen in.
_________________ We shall never surrender!
|
|
 |
|
 |
|
rudeboyaz
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: vr jul 30, 2010 9:05 pm |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
|
|
Geregistreerd op: ma mei 21, 2007 10:02 am Berichten: 317 Woonplaats: Amsterdam Supporter sinds: 1986 Supportersvak: W
|
RAZ schreef: Wat een fantastische selectie hebben we toch! Ik denk alleen dat je, door gebrek aan echte buitenspelers, met deze selectie 4-4-2 moet gaan voetballen. Waarbij Holman en Poulsen de achterlijn moeten halen.
---------------------Romero--------------- Marcellis------Moisander---Moreno------Viergever --------------------Schaars/Elm----------------- Holman---------------------------------Poulsen --------------------Martens------------------ -----------Falkenburg----------Wernbloom-----------
Reserves: Didulica, Klavan, Benschop, Kollbein, Gudmundson
De spits positie blijft lastig, zou mooi zijn als moussa nog een jaartje bijtekent, dan kunnen Kollbein, Benschop en Gudmunson rustig gebracht worden. Jonathas heb ik weinig vertrouwen in. Weet je zeker dat je Romero niet in de spits wilt?
|
|
 |
|
 |
|
falcon
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: za jul 31, 2010 8:57 am |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
 |
|
|
Geregistreerd op: di jul 24, 2007 3:35 pm Berichten: 486 Woonplaats: alkmaar Supporter sinds: 0
|
|
En toch hou ik mijn hart vast, we hebben leuk gevoetbald in de oefenpotjes waarin iedereen nog scherp is tegen (veel nieuwe spelers en nieuwe trainer) matige tegenstanders. Kampioen van de oefenpotjes, nou daar zitten we op te wachten en wat betreft die fantastiche selectie, ik mis nog een afmaker.
_________________ Alle ballen verzamelen
|
|
 |
|
 |
|
pAuluZ
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: za jul 31, 2010 9:12 am |
|
 |
| Goalscorer |
 |
|
|
Geregistreerd op: wo jan 19, 2005 11:57 am Berichten: 3637 Woonplaats: Winkel Supporter sinds: 0
|
falcon schreef: En toch hou ik mijn hart vast, we hebben leuk gevoetbald in de oefenpotjes waarin iedereen nog scherp is tegen (veel nieuwe spelers en nieuwe trainer) matige tegenstanders. Kampioen van de oefenpotjes, nou daar zitten we op te wachten en wat betreft die fantastiche selectie, ik mis nog een afmaker. Je bent niet de enige hoor die er zo over denkt. Er moet echt nog wel wat bij in de aanval en ik denk dat AZ zich hier ook wel bewust van is hoor!
_________________ De beste stuurlui staan aan de wallen.
|
|
 |
|
 |
|
AZ-Alkmaar
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: za jul 31, 2010 9:55 am |
|
 |
| Oude garde |
 |
|
|
Geregistreerd op: vr jan 09, 2004 4:19 pm Berichten: 1042 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 1975 Supportersvak: R
|
pAuluZ schreef: [..]
Je bent niet de enige hoor die er zo over denkt. Er moet echt nog wel wat bij in de aanval en ik denk dat AZ zich hier ook wel bewust van is hoor! Verbeek geeft inderdaad niet voor niets aan dat het verdedigend allemaal goed in elkaar zit. Maar ze zullen wellicht wachten totdat ook Dembele danwel Pelle is vertrokken.
|
|
 |
|
 |
|
tAZ
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: za jul 31, 2010 11:05 am |
|
 |
| Fanatic |
 |
|
|
|
|
----------------Romero--Didulica--------------- Marcellis----Moisander-Moreno----Viergever--Poulsen --------Elm---Wernbloom--Ortiz--Schaars-------- Holman--------Falkenburg-----Martens--------Gudmondsson ---------------------Jonathas-------------------
Volgens mij moet Verbeek dit gewoon proberen, kijken of het opvalt.
Wat een heerlijke selectie hebben we toch!
|
|
 |
|
 |
|
Snee
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: za jul 31, 2010 11:11 am |
|
 |
| Supporter |
 |
|
|
Geregistreerd op: ma jul 24, 2006 6:28 pm Berichten: 127 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 1970 Supportersvak: R
|
tAZ schreef: ----------------Romero--Didulica--------------- Marcellis----Moisander-Moreno----Viergever--Poulsen --------Elm---Wernbloom--Ortiz--Schaars-------- Holman--------Falkenburg-----Martens--------Gudmondsson ---------------------Jonathas-------------------
Volgens mij moet Verbeek dit gewoon proberen, kijken of het opvalt.
Wat een heerlijke selectie hebben we toch! Ik denk dat we met 15 spelers elk team van de mat vegen  Maar 2 man in het doel valt wel op denk ik...moet je nog ff iets op verzinnen... 
|
|
 |
|
 |
|
Sanctify
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: za jul 31, 2010 11:55 am |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
 |
|
|
Geregistreerd op: ma feb 26, 2007 11:14 pm Berichten: 308 Woonplaats: Koog aan de Zaan
|
|
Zou t geen goed idee zijn om Koevermans terug te halen?Dan haal je in ieder geval scorend vermogen in huis en bij pisvee is hij toch overbodig.
_________________ Vakkie P
|
|
 |
|
 |
|
Kees Vooijs
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: za jul 31, 2010 12:07 pm |
|
 |
| Beheerdert |
 |
|
|
Geregistreerd op: zo jan 04, 2004 2:31 pm Berichten: 11179 Woonplaats: ALKMAAR Supporter sinds: 1980 Supportersvak: Net waar het gezellig is
|
Sanctify schreef: Zou t geen goed idee zijn om Koevermans terug te halen?Dan haal je in ieder geval scorend vermogen in huis en bij pisvee is hij toch overbodig. Reuzenidee! Maar van ome Marcel mag ie niet weg. Feijenoord had zich onlangs gemeld namelijk. En terecht, want met Berg, Lens, Toivonen, Reis als collega's zijn zijn speelkansen natuurlijk enorm. 
_________________ ...-
|
|
 |
|
 |
|
AZ-Alkmaar
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: za jul 31, 2010 12:29 pm |
|
 |
| Oude garde |
 |
|
|
Geregistreerd op: vr jan 09, 2004 4:19 pm Berichten: 1042 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 1975 Supportersvak: R
|
|
Als AZ zich daadwerkelijk zou melden en Koef wil ook graag dan zal er best wel wat mogelijk zijn denk ik. Koef is gewoon derde/vierde keus daar.
|
|
 |
|
 |
|
Toffee
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: za jul 31, 2010 1:20 pm |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
 |
|
|
Geregistreerd op: vr okt 07, 2005 3:34 pm Berichten: 351 Supporter sinds: 1986
|
|
Schaars vertrekt ook nog op zeker. Is ongewenste grootverdiener en gaat bovendien muiten als ze hem aan zijn contract houden.
En Elm zou ook nog wel eens verkocht kunnen worden gezien zijn kwaliteiten. En de hoge transfersom die AZ kan vragen door de duur van zijn contract.
Voor de rest is de selectie niet al te interessant meer voor kapers. Voor hooguit Martens, Holman en misschien Poulsen komt nog belangstelling.
_________________ Everton pride of Merseyside.
|
|
 |
|
 |
|
Sanctify
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: za jul 31, 2010 1:22 pm |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
 |
|
|
Geregistreerd op: ma feb 26, 2007 11:14 pm Berichten: 308 Woonplaats: Koog aan de Zaan
|
Kees Vooijs schreef: [..] Reuzenidee! Maar van ome Marcel mag ie niet weg. Feijenoord had zich onlangs gemeld namelijk. En terecht, want met Berg, Lens, Toivonen, Reis als collega's zijn zijn speelkansen natuurlijk enorm.  Zou de relatie die MB met AZ heeft juist niet in ons voordeel kunnen werken?
_________________ Vakkie P
|
|
 |
|
 |
|
AZ-Alkmaar
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: za jul 31, 2010 2:09 pm |
|
 |
| Oude garde |
 |
|
|
|
Toffee schreef: Schaars vertrekt ook nog op zeker. Is ongewenste grootverdiener en gaat bovendien muiten als ze hem aan zijn contract houden. Lijkt me onzin. Het is volgens mij echt niet zo dat AZ de salarissen niet meer kan ophoesten ofzo. Schaars heeft bovendien net aangegeven geen probleem te hebben om te blijven. Bovendien lijkt hij me niet de persoon om moeilijk te gaan doen.
|
|
 |
|
 |
|
Toffee
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: za jul 31, 2010 2:11 pm |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
 |
|
|
Geregistreerd op: vr okt 07, 2005 3:34 pm Berichten: 351 Supporter sinds: 1986
|
AZ-Alkmaar schreef: [..]
Lijkt me onzin. Het is volgens mij echt niet zo dat AZ de salarissen niet meer kan ophoesten ofzo. Schaars heeft bovendien net aangegeven geen probleem te hebben om te blijven. Bovendien lijkt hij me niet de persoon om moeilijk te gaan doen. We zullen zien. Denk dat PSV hem gaat strikken.
_________________ Everton pride of Merseyside.
Laatst bijgewerkt door Toffee op za jul 31, 2010 2:13 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
|
|
 |
|
 |
|
oboema
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: za jul 31, 2010 2:12 pm |
|
 |
| Ben-Sider |
 |
|
|
Geregistreerd op: do dec 28, 2006 11:44 am Berichten: 926 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 1994
|
|
precies en als er een speler bijloopt die redelijk is, is het Schaars.
|
|
 |
|
 |
|
bob bakman
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: za jul 31, 2010 3:55 pm |
|
 |
| Dagjesmens |
 |
|
|
|
|
Het lijkt op he seizoen 1982 1983. Nog een keer een beetje pieken met `Jong AZ` en dan binnen 5 jaar naar de topklasse. Geen illusies, geen 2e ring, geen verhoogde inkomsten, geen europese prestaties, dus topklasse.
|
|
 |
|
 |
|
Kees Vooijs
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: za jul 31, 2010 4:02 pm |
|
 |
| Beheerdert |
 |
|
|
Geregistreerd op: zo jan 04, 2004 2:31 pm Berichten: 11179 Woonplaats: ALKMAAR Supporter sinds: 1980 Supportersvak: Net waar het gezellig is
|
bob bakman schreef: Het lijkt op he seizoen 1982 1983. Nog een keer een beetje pieken met `Jong AZ` en dan binnen 5 jaar naar de topklasse. Geen illusies, geen 2e ring, geen verhoogde inkomsten, geen europese prestaties, dus topklasse. Ja hoor, Bob. 
_________________ ...-
|
|
 |
|
 |
|
AZ-Alkmaar
|
Berichttitel: Re: Basiselftal 2010/2011 Geplaatst: za jul 31, 2010 7:15 pm |
|
 |
| Oude garde |
 |
|
|
|
bob bakman schreef: Het lijkt op he seizoen 1982 1983. Nog een keer een beetje pieken met `Jong AZ` en dan binnen 5 jaar naar de topklasse. Geen illusies, geen 2e ring, geen verhoogde inkomsten, geen europese prestaties, dus topklasse. Tis inderdaad bijna een identieke situatie bob 
|
|
 |
|
 |
|