Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Over onze Glorie » Elftal, Technische staf en Bestuur

Pagina 57 van 58 [ 1153 berichten ] Ga naar pagina Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Stijn Schaars
 Bericht Geplaatst: zo jun 20, 2010 12:54 pm 
Reservespeler

Supporter sinds: 1999
Supportersvak: Vak S
AntiAjax072 schreef:
Voor Stijn moet je respect hebben als AZ supporter vind ik. Deze jongen was ons belangrijkste man in ons kampioensjaar en bovendien tekende hij bij terwijl er een hoop intresse was (PSV&buitenlandse clubs).
Neem bijvoorbeeld judas de zeeuw die ervoor kiest een 'nieuw uitdaging' aan te gaan (wat is nou zijn nieuwe uitdaging geweest?).. waarom tekende die niet bij? Juist, Schaars is een echte AZ'r en dat is het gene waar je trots op moet zijn als AZ'r. Heb zojuist een pagina doorgelezen waarin gepost werdt dat die had bijgetekent (vorige jaar). Reactie's waren als; Mooi dit, top gedaan stijn, en; een spandoek is wel op zijn plaats en; kijk nou een echte AZ'r en; hier zie je er nog weinige van enz enz enz.
Deze speler zal altijd mijn respect blijven houden (net als iedere AZ speler die AZ nu gaat verlaten mocht het geen 020 of Feyenoord zijn)

Wil je lid worden van me Ik-heb-wel-waardering-voor-onze-spelers-en-hun-prestaties-clubje?
Dan ben je lid nr. 2! :P

Bericht Geplaatst: wo jul 21, 2010 3:03 pm 
Gewoon Dirk

Jack schreef:
Hij lijkt zo goed te beseffen dat topsport dit kan veroorzaken. In tegenstelling tot bijvoorbeeld spelers als Nick van der Velden en Gill Swerts die de laatste tijd nadenken over hun toekomst. De onderlinge concurrentie is zo groot dat ze bang zijn geen speeltijd te gaan maken. Dat is inherent aan de omstandigheden die zo gemaakt zijn. Daarom is professionaliteit ook zo belangrijk. Blijven presteren, ondanks alles.

Onzinnige vergelijking om een reserve-rol als international te gaan vergelijken met een plek op de bank bij AZ. Club voetbal is heel wat anders dan interland voetbal. Als je op de bank zit bij je club, en geen uitzicht hebt op speeltijd, dan is het logisch dat je ergens anders gaat kijken. Dat doet namelijk elke speler. Een uitverkiezing als international is een voorrecht en je kan (onder normale omstandigheden) niet van land veranderen omdat je bij je land op de bank zit.

Bericht Geplaatst: vr jul 30, 2010 8:50 am 
Seizoenkaarthouder

Supporter sinds: 1995
Supportersvak: Vak W
Schaars wil 'met plezier' bij AZ blijven

Stijn Schaars staat na een gesprek met trainer Gertjan Verbeek nog steeds open voor een vertrek bij AZ, maar blijft 'met plezier' in Alkmaar als er geen belangstelling voor hem is.

"Stijn liet doorschemeren dat hij na vijf jaar AZ open staat voor een nieuw avontuur", zo geeft Verbeek aan in gesprek met het Noordhollands Dagblad. "Maar dat hij, mocht er voor hem geen belangstelling bestaan, met evenveel plezier gewoon weer aansluit."

Omdat Schaars niet per se deze transferperiode wil vertrekken uit Alkmaar, mag hij zich maandag gewoon aansluiten bij de groepstraining. Verbeek ziet geen aanleiding om Schaars net als Mounir el Hamdaoui, Moussa Dembèlè, Graziano Pellè en doelman Sergio Romero apart van de groep te laten trainen.

De middenvelder keert maandag terug van vakantie, die voor Schaars inging na de huldiging van het Nederlands elftal in Amsterdam. De aanvoerder van AZ keert als laatste van de WK-gangers terug bij de club.

aldus:voetbalprimeur.

Bericht Geplaatst: vr jul 30, 2010 10:49 am 
Goalscorer

Supporter sinds: 1981
Greenvelvet schreef:
Schaars wil 'met plezier' bij AZ blijven

Stijn Schaars staat na een gesprek met trainer Gertjan Verbeek nog steeds open voor een vertrek bij AZ, maar blijft 'met plezier' in Alkmaar als er geen belangstelling voor hem is.

"Stijn liet doorschemeren dat hij na vijf jaar AZ open staat voor een nieuw avontuur", zo geeft Verbeek aan in gesprek met het Noordhollands Dagblad. "Maar dat hij, mocht er voor hem geen belangstelling bestaan, met evenveel plezier gewoon weer aansluit."

Omdat Schaars niet per se deze transferperiode wil vertrekken uit Alkmaar, mag hij zich maandag gewoon aansluiten bij de groepstraining. Verbeek ziet geen aanleiding om Schaars net als Mounir el Hamdaoui, Moussa Dembèlè, Graziano Pellè en doelman Sergio Romero apart van de groep te laten trainen.

De middenvelder keert maandag terug van vakantie, die voor Schaars inging na de huldiging van het Nederlands elftal in Amsterdam. De aanvoerder van AZ keert als laatste van de WK-gangers terug bij de club.

aldus:voetbalprimeur.

Welkom terug Stijn! Ook al hebben we in Viergever en Ortiz prima opvolgers voor je in huis ik denk dat je ruimschoots van waarde kunt zijn in dit nieuwe AZ!

Bericht Geplaatst: vr jul 30, 2010 2:47 pm 
Reservespeler

Stijn heeft gezinsuitbreiding. Gefeliciteerd met Justin.

Bericht Geplaatst: vr jul 30, 2010 3:21 pm 
Invaller

Supporter sinds: 0
Supportersvak: J
Jack schreef:
Stijn heeft gezinsuitbreiding. Gefeliciteerd met Justin.

Je bent me net voor! Liep langs hun huisje en zag het ook.
=D>

Bericht Geplaatst: ma aug 02, 2010 6:31 pm 
Reservespeler

Wat is Stijn Schaars toch een persoonlijkheid. Een interview na de eerste training voor het nieuwe seizoen:

http://www.rtvnh.nl/player.php?stream=ItemTV&item=56797

Geweldig dat AZ zo'n intelligente speler en leider in het team heeft.

Bericht Geplaatst: wo aug 04, 2010 11:01 am 
Beheerdert

Supporter sinds: 1980
Supportersvak: Net waar het gezellig is
AZ 4 life schreef:
Schaars spreekt het niet zo nadrukkelijk uit, alhoewel hij al heeft aangegeven hier niks meer te tekenen omdat het ambitie niveau te laag is (we zullen nooit meer spelen om het kampioenschap volgens hem). Als je dat soort dingen zegt dat zeg je indirect volgens mij ook dat je het liefste vertrekt. In zijn interview op rtvnh gaf hij ook zoiets aan, hij blijft "in principe bij AZ", enige verschil is dat er voor hem geen enkele interesse is maar het liefst vertrekt Schaars ook gewoon.

Met alle respect hoor, maar volgens mij overschat Schaars zichzelf een beetje. Na zijn enkelblessure heeft ie nooit meer zijn oude niveau gehaald. En buiten dat, meer dan harde werker, gatendichtloper en stofzuiger is hij niet. En ook met zijn mentaliteit is niet veel mis. Maar hij moet facen dat topclubs nooit voor hem in de rij zullen staan.
Hull City of Wigan, zoiets zal het wel worden.

Bericht Geplaatst: wo aug 04, 2010 12:02 pm 
Gewoon Dirk

Kees Vooijs schreef:
[..]

Met alle respect hoor, maar volgens mij overschat Schaars zichzelf een beetje. Na zijn enkelblessure heeft ie nooit meer zijn oude niveau gehaald. En buiten dat, meer dan harde werker, gatendichtloper en stofzuiger is hij niet. En ook met zijn mentaliteit is niet veel mis. Maar hij moet facen dat topclubs nooit voor hem in de rij zullen staan.
Hull City of Wigan, zoiets zal het wel worden.

Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Het is een sympathieke jongen, harde werker, goed voorbeeld en bruikbare voetballer. We moeten hem echter niet overschatten op voetbaltechnisch gebied. Je omschrijft hem goed als stofzuiger, een goede steekpass heb ik hem de afgelopen 3 jaar nog niet zien geven, en goals maken doet hij ook zelden.

Neemt trouwens niet weg dat hij een belangrijke schakel is in het huidige AZ, alleen zal er inderdaad nooit een internationale topclub voor hem komen.

Bericht Geplaatst: wo aug 04, 2010 12:10 pm 
Fanatic

AZ 4 Life schreef:
[..]

Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Het is een sympathieke jongen, harde werker, goed voorbeeld en bruikbare voetballer. We moeten hem echter niet overschatten op voetbaltechnisch gebied. Je omschrijft hem goed als stofzuiger, een goede steekpass heb ik hem de afgelopen 3 jaar nog niet zien geven, en goals maken doet hij ook zelden.

Neemt trouwens niet weg dat hij een belangrijke schakel is in het huidige AZ, alleen zal er inderdaad nooit een internationale topclub voor hem komen.

Bekijk anders even Vitesse - AZ van vorig seizoen. Volgens mij de 1 of 2-0. Zeker weten doe ik het niet. Schitterende pass door de verdediging op Dembélé die voorgeeft op Hamdaoui.

Bericht Geplaatst: wo aug 04, 2010 12:12 pm 
Gewoon Dirk

tAZ schreef:
[..]

Bekijk anders even Vitesse - AZ van vorig seizoen. Volgens mij de 1 of 2-0. Zeker weten doe ik het niet. Schitterende pass door de verdediging op Dembélé die voorgeeft op Hamdaoui.

Als je heel goed zoekt zal je altijd wel iets vinden ;)

Bericht Geplaatst: wo aug 04, 2010 1:24 pm 
Steward

Supportersvak: H
tAZ schreef:
[..]

Die 1 pas maakt hem dus een Goede speler die bij een topclub kan spelen.
Ik zie bij schaars vaak passen waar hij andere spelers in problemen brengt en daar door balverlies leiden.
Hij vindt dat hij een stap hoger dan AZ kan dat denk ik niet na zijn enkelblessure is hij een stuk slechter gaan spelen.
Ik hoop eigenlijk dat hij weg gaat dan kunnen we zo op het middenveld spelen
Maar niemand heeft toch interesse in hem
--------Elm-----------Wernbloom
Holman-------Falkeburg---------Martens

Bericht Geplaatst: wo aug 04, 2010 1:47 pm 
Herry en/of Berry

Zou het ook niet rampzalig vinden indien Schaars vertrekt, ondanks mijn respect voor hem. Denk alleen dat we bij bovenstaand middenveld toch te weinig verdedigende kwaliteiten hebben. Elm is toch meer de man van de steekpass volgens mij en Wernbloom is een vechter, maar geen pure verdedigende middenvelder.

Edit: misschien dat hier dan een rol is weggelegd voor Viergever? Vond hem tegen Gothenborg geen onverdienstelijke wedstrijd spelen als kuitenbijtertje op het middenveld.

Edit 2: Excuses voor het offtopic gaan..

Bericht Geplaatst: wo aug 04, 2010 3:27 pm 
Barry

Zijn zaakwaarnemer probeert hem wel elders onder te brengen las ik:

Citaat:
Newcastle have rejected the chance to sign Krul’s compatriot, Dutch World Cup midfielder Stijn Schaars from AZ Alkmaar. The AZ captain was a non-playing member of the second-placed squad.

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/07/30/tim-krul-outlines-his-newcastle-united-ambitions-61634-26960511/2/

Journalist Mark Douglas (http://twitter.com/MsiDouglas) zegt in een vervolgtweet ook nog het volgende:

Citaat:
@MantisUW Agent wants to move him to #nufc. But #nufc don't seem to be interested. Same thing with Stijn Schaars.

Bericht Geplaatst: wo aug 04, 2010 8:27 pm 
Herry en/of Berry

MikeAZ schreef:
[..]

Die 1 pas maakt hem dus een Goede speler die bij een topclub kan spelen.
Ik zie bij schaars vaak passen waar hij andere spelers in problemen brengt en daar door balverlies leiden.
Hij vindt dat hij een stap hoger dan AZ kan dat denk ik niet na zijn enkelblessure is hij een stuk slechter gaan spelen.
Ik hoop eigenlijk dat hij weg gaat dan kunnen we zo op het middenveld spelen
Maar niemand heeft toch interesse in hem
--------Elm-----------Wernbloom
Holman-------Falkeburg---------Martens

Helemaal mee eens en dat is nog onze duurste speler op jaarbasis ook. 1.5 mil pr jaar dussss als hij wil gaan hoe jammer dan ook gewoon lekker laten gaan. Persoonlijk vindt ik dat Martens zowel als speler en als leider zijn meerdere is.

Bericht Geplaatst: wo aug 18, 2010 2:57 pm 
Beheerdert

Supporter sinds: 1980
Supportersvak: Net waar het gezellig is
Schaars start morgen in de basis. (Bron: diverse media uit de mond van GJV)
Dat betekent dat Schaars dus niet in de etalage staat! Wat ook wel weer logisch is, aangezien zijn contract nog 2 jaar doorloopt en ook in de winterstop of eind volgend seizoen nog geld oplevert.
Blijkbaar vindt AZ zijn salaris niet hoog genoeg om hem te moeten lozen.

Bericht Geplaatst: wo aug 18, 2010 5:46 pm 
Goalscorer

Supporter sinds: 1967
Supportersvak: M
Kees Vooijs schreef:
Schaars start morgen in de basis. (Bron: diverse media uit de mond van GJV)
Dat betekent dat Schaars dus niet in de etalage staat! Wat ook wel weer logisch is, aangezien zijn contract nog 2 jaar doorloopt en ook in de winterstop of eind volgend seizoen nog geld oplevert.
Blijkbaar vindt AZ zijn salaris niet hoog genoeg om hem te moeten lozen.

Zal es tijd worden!

Bericht Geplaatst: zo aug 22, 2010 11:47 am 
Reservespeler

Op AZ.nl staan reacties van Stijn Schaars en Brett Holman na AZ-Aktobe. De reaktie van Stijn is in mijn ogen spot-on. Gewoon een exakt beeld van de wedstrijd. Hij realiseert zich ook dat Verbeek zeer aanvallende intenties heeft waar pressing een belangrijk element van is en ook beseft hij dat je dat niet een wedstrijd lang kunt volhouden.

De overstap naar 4-3-3 en het superaanvallende zijn de belangrijkste wijzigingen bij AZ.

En Stijn Schaars doorziet beide waarbij hij ook aan het balbezit en de slordigheid denkt. Waarschijnlijk als enige in het team. Brett Holman heeft in ieder geval geen idee. Opvallend dat Schaars het woord "power" ook gebruikt.

De reaktie van Schaars na deze wedstrijd schat ik qua inzicht in het spel hoger in dan die van Verbeek. Schaars benoemt heel duidelijk de slordigheid en het niet terugschakelen naar controlerend spel. En ik heb het idee dat hij een beetje in zichzelf moet grinniken als hij dat vertelt.

Bericht Geplaatst: zo aug 22, 2010 5:53 pm 
Reservespeler

Na PSV-AZ merkt Schaars op dat hij Falkenburg ook meer als middenvelder dan als spits ziet. Verbeek merkt op dat hij tevreden is over Falkenburg. Een verschilletje van inzicht ?.

Ook op het forum wordt dit opgemerkt. Ook bij eredivisielive wordt alleen maar gesproken over Falkenburg als middenvelder en als tijdelijke oplossing voor de spitspositie. De interviewer die daar naar vraagt bij Verbeek krijgt geen antwoord. Verbeek is tevreden over Falkenburg in de spits.

Het lijkt erop dat de omgeving (media, supporters, pers) Verbeek aan wil praten dat Falkenburg niet als spits kan spelen. En dat werkt op Verbeek averechts schat ik zo. Dat zou wel eens een moeilijk gesprek tussen Schaars en Verbeek op kunnen leveren.

Ik denk dat AZ veel te slordig speelt. Veel te veel balverlies. De eerste goal komt voort uit een omschakelmoment aldus Verbeek. Schaars wijst op het knullige balverlies en de counter als gevolg. Schaars zit dichter bij de oorzaak dan Verbeek volgens mij.

Bericht Geplaatst: zo aug 22, 2010 5:59 pm 
Oude garde

Supporter sinds: 1975
Supportersvak: R
Jack schreef:
Na PSV-AZ merkt Schaars op dat hij Falkenburg ook meer als middenvelder dan als spits ziet. Verbeek merkt op dat hij tevreden is over Falkenburg. Een verschilletje van inzicht ?.

Volgens mij heeft ook Verbeek al aangegeven dat Falkenburg eigenlijk geen echte spits is. En laten we wel wezen hij scoort wederom en is gewoon een goed aanspeelpunt in de spits. Zo beroerd doet hij het dus ook zeker niet.
Ik dat beide heren het best met elkaar eens zijn. Verbeek zeurt alleen niet om een spits voor de camera (intern wellicht wel ?)

Pagina 57 van 58 [ 1153 berichten ] Ga naar pagina Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58  Volgende

Forumoverzicht » Over onze Glorie » Elftal, Technische staf en Bestuur