| Auteur |
Bericht |
|
Falcx
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: wo jul 28, 2010 10:52 am |
|
 |
| Reservespeler |
 |
|
|
Geregistreerd op: zo okt 23, 2005 9:25 pm Berichten: 1964 Woonplaats: Heerhugowaard Supporter sinds: 0 Supportersvak: Vak N
|
repepe schreef: Waar kan ik in Alkmaar een gsm sim lock vrij laten maken? Bij de achterstraat geloof ik, die aansluit op de Laat. Daar 2 panden naast dat Turkse restaurant.
_________________ WMC Za1
|
|
 |
|
 |
|
Johannes
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: wo jul 28, 2010 10:57 am |
|
 |
| Goalscorer |
|
|
Geregistreerd op: za dec 27, 2003 3:19 pm Berichten: 3663 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 1999 Supportersvak: Met een oranje hesje tussen de fotografen.
|
|
 |
|
 |
|
Berry
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: do jul 29, 2010 9:13 am |
|
 |
| Invaller |
 |
|
|
Geregistreerd op: zo jan 04, 2004 3:01 pm Berichten: 2233 Supportersvak: Vak-S
|
|
Kort vraagje, mag je bbq-en op het strand?
_________________ Tijdelijk geen onderschrift.
|
|
 |
|
 |
|
MaartenW
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: do jul 29, 2010 9:17 am |
|
 |
| Oude garde |
 |
|
|
Geregistreerd op: wo nov 24, 2004 8:09 pm Berichten: 1055 Woonplaats: 0251 Supporter sinds: 1996 Supportersvak: V
|
Berry schreef: Kort vraagje, mag je bbq-en op het strand? Verschilt volgens mij per strand, moet je de boswachter even bellen... 
_________________ Johan Derksen twijfelt aan geldigheid doelpunt AZ - ajax, ik heb altijd mijn twijfels gehad over die plaksnor...!
|
|
 |
|
 |
|
Berry
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: do jul 29, 2010 9:20 am |
|
 |
| Invaller |
 |
|
|
Geregistreerd op: zo jan 04, 2004 3:01 pm Berichten: 2233 Supportersvak: Vak-S
|
MaartenW schreef: Verschilt volgens mij per strand, moet je de boswachter even bellen...  Heb jij het nummer van de boswachter van Wijk aan Zee?  Ik zal eens googlen, nog niet gedaan, beetje lui!
_________________ Tijdelijk geen onderschrift.
|
|
 |
|
 |
|
*Mootje*
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: do jul 29, 2010 10:49 am |
|
 |
| Fanatic |
|
|
Geregistreerd op: do nov 25, 2004 4:14 pm Berichten: 641 Woonplaats: Vakkie V Supporter sinds: 1974 Supportersvak: V
|
repepe schreef: Waar kan ik in Alkmaar een gsm sim lock vrij laten maken? Op de Nieuwesloot
_________________ Trots op mijn cluppie.......KAMPIOEN 2008/2009!
|
|
 |
|
 |
|
Kool
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: do jul 29, 2010 11:15 am |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
|
|
|
Berry schreef: Kort vraagje, mag je bbq-en op het strand? Heb jaren geleden wel eens gehoord dat het op het strand van Castricum gedoogd wordt. Dit zouden de forummers aldaar beter kunnen zeggen. Op de stranden van Egmond, Bergen, Schoorl en Hargen mag het i.i.g. niet.
|
|
 |
|
 |
|
tAZ
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: vr jul 30, 2010 10:03 am |
|
 |
| Fanatic |
 |
|
|
|
|
Ok, net m'n rijbewijs en nog geen TomTom. Straks een ritje naar Nieuwveen (waar? ja, precies.)
Wat is de beste routeplanner online te vinden?
|
|
 |
|
 |
|
Staafmixer.nl
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: vr jul 30, 2010 10:10 am |
|
 |
| Supporter |
 |
|
|
Geregistreerd op: wo feb 23, 2005 9:20 pm Berichten: 123 Woonplaats: Den Haag Supporter sinds: 1966
|
anwb routeplanner tAZ schreef: Ok, net m'n rijbewijs en nog geen TomTom. Straks een ritje naar Nieuwveen (waar? ja, precies.)
Wat is de beste routeplanner online te vinden?
|
|
 |
|
 |
|
DefJK
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: vr jul 30, 2010 10:11 am |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
 |
|
|
Geregistreerd op: di mei 22, 2007 5:15 pm Berichten: 338 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 1994 Supportersvak: Vak S
|
tAZ schreef: Ok, net m'n rijbewijs en nog geen TomTom. Straks een ritje naar Nieuwveen (waar? ja, precies.)
Wat is de beste routeplanner online te vinden? Routenet of ANWB routeplanner. Beiden zeer betrouwbaar.
|
|
 |
|
 |
|
dirkjan
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: vr jul 30, 2010 10:12 am |
|
 |
| Basisspeler |
 |
|
|
Geregistreerd op: do maart 09, 2006 7:25 pm Berichten: 2791 Woonplaats: Kolhorn Supporter sinds: 1996 Supportersvak: X2
|
tAZ schreef: Ok, net m'n rijbewijs en nog geen TomTom. Straks een ritje naar Nieuwveen (waar? ja, precies.)
Wat is de beste routeplanner online te vinden? Ik gebruik meestal Google maps of http://www.routenet.nl/
_________________ Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
|
|
 |
|
 |
|
tAZ
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: vr jul 30, 2010 10:32 am |
|
 |
| Fanatic |
 |
|
|
|
Tnx voor het snelle antwoord! Heb routenet gekozen, ben benieuwd. Vind het fakking spannend 
|
|
 |
|
 |
|
Meneer Veerman
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: vr jul 30, 2010 10:36 am |
|
 |
| Reservespeler |
 |
|
|
|
tAZ schreef: Tnx voor het snelle antwoord! Heb routenet gekozen, ben benieuwd. Vind het fakking spannend  Kijk je wel uit, in Nieuwveen rijden ze links
_________________ Dirk, het waren 16 fantastische jaren!!! Bedankt voor alles.
|
|
 |
|
 |
|
tAZ
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: vr jul 30, 2010 10:39 am |
|
 |
| Fanatic |
 |
|
|
|
|
 |
|
 |
|
Angus
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: vr jul 30, 2010 10:53 am |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
 |
|
|
Geregistreerd op: di apr 12, 2005 9:06 am Berichten: 266 Woonplaats: Oudorp Supporter sinds: 0 Supportersvak: S
|
Wat is de beste routeplanner online te vinden? Map24 is ook een goeie.
_________________ No One knew we were among you....Until now.
|
|
 |
|
 |
|
sander26
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: vr jul 30, 2010 11:38 am |
|
 |
| Reservespeler |
 |
|
|
Geregistreerd op: do jan 06, 2005 5:02 pm Berichten: 1584 Woonplaats: Winkel
|
|
Moet AZ, indien het doorgaat tegen Götenborg nog 1 knock out wedstrijd spelen. Of komen we dan in een poule?
|
|
 |
|
 |
|
tedaz
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: vr jul 30, 2010 11:45 am |
|
 |
| Herry en/of Berry |
 |
|
|
Geregistreerd op: di aug 14, 2007 4:24 pm Berichten: 50 Woonplaats: Alkmaar
|
|
Dan volgt er nog een play-off ronde (19/08/2010 & 26/08/2010) voordat de groepsfase gaat beginnen.
|
|
 |
|
 |
|
The North Shield
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: vr jul 30, 2010 9:22 pm |
|
 |
| Reservespeler |
 |
|
|
Geregistreerd op: ma feb 05, 2007 7:32 pm Berichten: 1992 Woonplaats: Noord Hollands Dorp met een L. Supporter sinds: 1997 Supportersvak: Vak R ( MO 5 10 2 )
|
Waarom spelen ze in godsnaam met een oranje bal bij Benfica - Feyenoord ? Verwachten ze sneeuw of zo 
_________________ Nieuwe trainer, nieuwe kansen natuurlijk maar hoe zit het met onze ( nieuwe ) spitsen?
|
|
 |
|
 |
|
sander26
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: vr jul 30, 2010 9:45 pm |
|
 |
| Reservespeler |
 |
|
|
Geregistreerd op: do jan 06, 2005 5:02 pm Berichten: 1584 Woonplaats: Winkel
|
|
Ik heb een vraag n.a.v. onderstaand bericht:
Boateng naar Xanthi XANTHI - George Boateng verruilt de Engelse Premier League voor de Super League in Griekenland. De 34-jarige middenvelder gaat aan de slag bij Xanthi, zo maakte de Griekse club op de website bekend. De oud-international speelde de afgelopen twee jaar voor Hull City. Boateng mocht transfervrij vertrekken bij de Engelsen.
Boateng debuteerde tijdens het seizoen 1994-1995 bij Excelsior in het betaald voetbal. Hij speelde vervolgens voor Feyenoord, Coventry City, Aston Villa, Middlesbrough en Hull City. ,,Xanthi is een stuk beter georganiseerd dan veel clubs in de Premier League'', zo verklaarde Boateng zijn keuze voor de Griekse club. ,,Ik heb in Engeland historie geschreven en wil dat ook bij Xanthi doen.'' (ANP)
Kan iemand mij uitleggen wat Boateng daar dan gepresteerd heeft?
|
|
 |
|
 |
|
Kees Vooijs
|
Berichttitel: Re: Vraag het je medeforumgebruikers V Geplaatst: za jul 31, 2010 11:44 am |
|
 |
| Beheerdert |
 |
|
|
Geregistreerd op: zo jan 04, 2004 2:31 pm Berichten: 11179 Woonplaats: ALKMAAR Supporter sinds: 1980 Supportersvak: Net waar het gezellig is
|
sander26 schreef: Ik heb een vraag n.a.v. onderstaand bericht:
Boateng naar Xanthi XANTHI - George Boateng verruilt de Engelse Premier League voor de Super League in Griekenland. De 34-jarige middenvelder gaat aan de slag bij Xanthi, zo maakte de Griekse club op de website bekend. De oud-international speelde de afgelopen twee jaar voor Hull City. Boateng mocht transfervrij vertrekken bij de Engelsen.
Boateng debuteerde tijdens het seizoen 1994-1995 bij Excelsior in het betaald voetbal. Hij speelde vervolgens voor Feyenoord, Coventry City, Aston Villa, Middlesbrough en Hull City. ,,Xanthi is een stuk beter georganiseerd dan veel clubs in de Premier League'', zo verklaarde Boateng zijn keuze voor de Griekse club. ,,Ik heb in Engeland historie geschreven en wil dat ook bij Xanthi doen.'' (ANP)
Kan iemand mij uitleggen wat Boateng daar dan gepresteerd heeft? Misschien moet je het letterlijk zien. Boateng aan een tafel in zijn Engelse appartement, pen in zijn handen, stukje papier voor hem. Hij begint te schrijven. h-i-s-t-o-r-i-e. Keurig gedaan, George.
_________________ ...-
|
|
 |
|
 |
|