| Auteur |
Bericht |
|
Langedijk
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: ma apr 19, 2010 9:40 pm |
|
 |
| Reservespeler |
 |
|
|
Geregistreerd op: di sep 04, 2007 11:12 am Berichten: 1842 Woonplaats: Langedijk Supporter sinds: 1987
|
|
WBA promoveert naar de PL, toch geen slechte move voor een matige verdediger als Swerts...
|
|
 |
|
 |
|
AZ 4 Life
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: ma apr 19, 2010 9:55 pm |
|
 |
| Gewoon Dirk |
 |
|
|
Geregistreerd op: zo feb 08, 2004 6:36 pm Berichten: 10486 Woonplaats: Alkmaar
|
Langedijk schreef: WBA promoveert naar de PL, toch geen slechte move voor een matige verdediger als Swerts... Maar wat dacht hij daar te gaan doen dan? Zuiverloon is namelijk een klasse beter dan Swerts en is daar volgens mij ook een heel gewaardeerde kracht daar.
|
|
 |
|
 |
|
PANC-CITY
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: ma apr 19, 2010 10:02 pm |
|
 |
| Ben-Sider |
 |
|
|
|
|
Ik snap echt niet waarom iedereen deze man zo slecht vindt... Hij heeft bij Van Gaal toch veel gespeeld in het kampioensjaar??? Misschien mis ik iets.
|
|
 |
|
 |
|
AZ 4 Life
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: ma apr 19, 2010 10:05 pm |
|
 |
| Gewoon Dirk |
 |
|
|
|
PANC-CITY schreef: Ik snap echt niet waarom iedereen deze man zo slecht vindt... Hij heeft bij Van Gaal toch veel gespeeld in het kampioensjaar??? Misschien mis ik iets. Heel aardig als hij geen tegenstander heeft, anders heeft hij al snel problemen. Wel een jongen met een fantastische instelling en mentaliteit. Het is een beetje een gevalletje Poulsen, hij komt gewoon tekort voor de top.
|
|
 |
|
 |
|
tAZ
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: ma apr 19, 2010 10:12 pm |
|
 |
| Fanatic |
 |
|
|
|
|
Nou, hij brengt aanvallend toch wel meer gevaar als Jaliens en Mendes, dat dan weer wel.
|
|
 |
|
 |
|
salmonyappi
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: ma apr 19, 2010 10:18 pm |
|
 |
| Reservespeler |
 |
|
|
Geregistreerd op: vr jan 14, 2005 10:28 am Berichten: 1650 Woonplaats: Heiloo Supporter sinds: 1974 Supportersvak: Q
|
AZ 4 Life schreef: [..]
Heel aardig als hij geen tegenstander heeft, anders heeft hij al snel problemen. Wel een jongen met een fantastische instelling en mentaliteit. Het is een beetje een gevalletje Poulsen, hij komt gewoon tekort voor de top.  Gevalletje Poulsen ??? Ik ben dit hartgrondig met je oneens. Heb je Poulsen wel zien spelen de laatste weken ? Die gozer is heel goed bezig; speelt Ruiz (die elke week scoort) volledig uit de wedstrijd en brengt aanvallend steeds meer. Kom nu niet met voorbeelden van een half jaar geleden om je gelijk te halen: ik heb het over de laatste twee maanden.
_________________ Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
|
|
 |
|
 |
|
AZ 4 Life
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: ma apr 19, 2010 10:32 pm |
|
 |
| Gewoon Dirk |
 |
|
|
|
salmonyappi schreef: [..]  Gevalletje Poulsen ??? Ik ben dit hartgrondig met je oneens. Heb je Poulsen wel zien spelen de laatste weken ? Die gozer is heel goed bezig; speelt Ruiz (die elke week scoort) volledig uit de wedstrijd en brengt aanvallend steeds meer. Kom nu niet met voorbeelden van een half jaar geleden om je gelijk te halen: ik heb het over de laatste twee maanden. Hij doet het aardig ja, dat ontken ik ook nergens. Alleen komt hij gewoon tekort, dat bewijst hij telkens als hij een directe tegenstander krijgt. Ook heeft hij vaak van die (voetbal)domme momenten. Meest recente voorbeeld is dan weer die handsbal tegen Twente. Wat doet die gozer daar in hemelsnaam met z'n hand? Ik vind het trouwens een beetje kort door de bocht om hem op basis van 2 maanden te beoordelen, ik kijk liever naar een langere periode. Hij heeft in al die tijd aangetoond gewoon tekort te komen. Neemt niet weg dat er wel een stijgende lijn in zijn spel zit.
|
|
 |
|
 |
|
Meneer Veerman
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: ma apr 19, 2010 11:40 pm |
|
 |
| Reservespeler |
 |
|
|
|
Hij doet het aardig ja, dat ontken ik ook nergens. Alleen komt hij gewoon tekort, dat bewijst hij telkens als hij een directe tegenstander krijgt. Ook heeft hij vaak van die (voetbal)domme momenten. Meest recente voorbeeld is dan weer die handsbal tegen Twente. Wat doet die gozer daar in hemelsnaam met z'n hand?
Ik vind het trouwens een beetje kort door de bocht om hem op basis van 2 maanden te beoordelen, ik kijk liever naar een langere periode. Hij heeft in al die tijd aangetoond gewoon tekort te komen. Neemt niet weg dat er wel een stijgende lijn in zijn spel zit. Op basis van 2 maanden kun je iemand toch wel beoordelen. Hoe denk je dat scouts dat doen? Poulsen zal in deze vorm wel meegaan nar Zuid-Afrika.
_________________ Dirk, het waren 16 fantastische jaren!!! Bedankt voor alles.
|
|
 |
|
 |
|
AZ 4 Life
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: di apr 20, 2010 12:26 am |
|
 |
| Gewoon Dirk |
 |
|
|
|
Meneer Veerman schreef: [..]
Op basis van 2 maanden kun je iemand toch wel beoordelen. Hoe denk je dat scouts dat doen? Poulsen zal in deze vorm wel meegaan nar Zuid-Afrika. Als je hem enkel 2 maanden hebt gezien ja, hij loopt hier echter al 2 jaar rond. Dan negeer je dus 22 maanden en dat zou erg kortzichtig zijn. Het is trouwens te hopen voor die Denen dat ze een betere linksback hebben want Poulsen heeft op dat niveau echt niks te zoeken, en dat zeg ik met alle respect voor die jongen. Misschien moet je voor de lol nog eens kijken naar de 4de goal van die joden tegen ons thuis, volgens mij is Poulsen V/d Wiel nog aan het zoeken. Dat zijn momenten waarop je kan zien dat Poulsen het tegen een directe tegenstander heel moeilijk heeft. En om ontopic te blijven, dat heeft Swerts dus bijvoorbeeld ook als Dzudszak tegenover hem staat.
|
|
 |
|
 |
|
salmonyappi
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: di apr 20, 2010 12:49 am |
|
 |
| Reservespeler |
 |
|
|
Geregistreerd op: vr jan 14, 2005 10:28 am Berichten: 1650 Woonplaats: Heiloo Supporter sinds: 1974 Supportersvak: Q
|
Als je hem enkel 2 maanden hebt gezien ja, hij loopt hier echter al 2 jaar rond. Dan negeer je dus 22 maanden en dat zou erg kortzichtig zijn. Het is trouwens te hopen voor die Denen dat ze een betere linksback hebben want Poulsen heeft op dat niveau echt niks te zoeken, en dat zeg ik met alle respect voor die jongen.
Misschien moet je voor de lol nog eens kijken naar de 4de goal van die joden tegen ons thuis, volgens mij is Poulsen V/d Wiel nog aan het zoeken. Dat zijn momenten waarop je kan zien dat Poulsen het tegen een directe tegenstander heel moeilijk heeft.
En om ontopic te blijven, dat heeft Swerts dus bijvoorbeeld ook als Dzudszak tegenover hem staat. Natuurlijk zijn er legio voorbeelden waarbij hij in de fout gaat. Alle spelers maken fouten. Echter is het juist kortzichtig om in het verleden te graven; er zijn voetballers die bijleren en leren van fouten en daarmee beter worden. Hoe lang wil je iemand fouten nadragen? Wie zegt mij dat hij die fouten weer in die mate gaat maken ? Wie weet gaat hij zelfs nóg beter spelen ! Hij is van een fouten/goede-acties verhouding van 40-60% naar zo'n 80-20% gegaan. Heb dus een beetje vertrouwen AZ voor het leven, want dat duurt nog wel even.
_________________ Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
|
|
 |
|
 |
|
AZalkmaarforlife
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: di apr 20, 2010 12:54 am |
|
 |
| Reservespeler |
|
|
Geregistreerd op: wo jan 31, 2007 10:30 pm Berichten: 1627 Woonplaats: Alkmaar
|
Als je hem enkel 2 maanden hebt gezien ja, hij loopt hier echter al 2 jaar rond. Dan negeer je dus 22 maanden en dat zou erg kortzichtig zijn. Het is trouwens te hopen voor die Denen dat ze een betere linksback hebben want Poulsen heeft op dat niveau echt niks te zoeken, en dat zeg ik met alle respect voor die jongen.
Misschien moet je voor de lol nog eens kijken naar de 4de goal van die joden tegen ons thuis, volgens mij is Poulsen V/d Wiel nog aan het zoeken. Dat zijn momenten waarop je kan zien dat Poulsen het tegen een directe tegenstander heel moeilijk heeft.
En om ontopic te blijven, dat heeft Swerts dus bijvoorbeeld ook als Dzudszak tegenover hem staat. Vergeet niet dat het eerst een linksbuiten was en dus een omgeturnde back, tjah, dan maak je natuurlijk in het begin de beginnersfouten, maar Meneer heeft zich goed omgeschoold en is die laatste 2 maanden(+ de toekomst?!) tot een echt goede linksback uitgegroeid.
|
|
 |
|
 |
|
Laat
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: di apr 20, 2010 8:14 am |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
 |
|
|
Geregistreerd op: di dec 14, 2004 4:46 pm Berichten: 325 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 1977 Supportersvak: O
|
AZalkmaarforlife schreef: [..]
Vergeet niet dat het eerst een linksbuiten was en dus een omgeturnde back, tjah, dan maak je natuurlijk in het begin de beginnersfouten, maar Meneer heeft zich goed omgeschoold en is die laatste 2 maanden(+ de toekomst?!) tot een echt goede linksback uitgegroeid. Inderdaad. Simon is de revelatie van het seizoen. Met Lens.
_________________ Getting lost in the folds of your skirt There's a price that I pay for my mission A body in heaven and a mind full of dirt How I suffer the sweetest condition
|
|
 |
|
 |
|
dirkjan
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: di apr 20, 2010 8:20 am |
|
 |
| Basisspeler |
 |
|
|
Geregistreerd op: do maart 09, 2006 7:25 pm Berichten: 2791 Woonplaats: Kolhorn Supporter sinds: 1996 Supportersvak: X2
|
19-04-2010, 23:17 Transfer Swerts blijkt een grap!
Vanavond werd door Voetbal International bekend gemaakt dat Gill Swerts bijna rond zou zijn met West Bromwich Albion. Het bleek zelfs dat AZ niet onwelwillend zou staan tegen een vertrek van de linksback. Uit betrouwbare bron is echter gebleken dat er absoluut geen sprake is van een transfer naar West Bromwich Albion. Het is een bericht dat is overgenomen uit een sms´je van ´´Gill Swerts´´. De redactie van Voetbalcentra.nl weet met 100% zekerheid te zeggen dat dit niet waar is. Na onderzoek is gebleken dat dit sms´je komt van iemand die zich voordoet als Gill Swerts. Het is op zijn minst opmerkelijk te noemen dat Voetbal International, zonder onderzoek, dit bericht de wereld in heeft geholpen. Het is zelfs op de tv uitzending van Voetbal International genoemd.
Redactie Voetbalcentra.nl
_________________ Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
|
|
 |
|
 |
|
Kilkenny
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: di apr 20, 2010 8:34 am |
|
 |
| Moderatort |
 |
|
|
Geregistreerd op: di feb 22, 2005 10:24 pm Berichten: 7661 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 0 Supportersvak: Vak X
|
dirkjan schreef: [..]
Nee dit is lekker betrouwbaar als ze hem een linksback noemen.
_________________ _________________ Suicidal for Life!
|
|
 |
|
 |
|
dirkjan
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: di apr 20, 2010 8:37 am |
|
 |
| Basisspeler |
 |
|
|
Geregistreerd op: do maart 09, 2006 7:25 pm Berichten: 2791 Woonplaats: Kolhorn Supporter sinds: 1996 Supportersvak: X2
|
Kilkenny schreef: [..]
Nee dit is lekker betrouwbaar als ze hem een linksback noemen. Inderdaad, weinig betrouwbaar. Werkelijk ook nog nooit van die hele site gehoord, maar dat hoeft niet altijd wat te zeggen. We wachten het wel af.
_________________ Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
|
|
 |
|
 |
|
Langedijk
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: di apr 20, 2010 8:54 am |
|
 |
| Reservespeler |
 |
|
|
Geregistreerd op: di sep 04, 2007 11:12 am Berichten: 1842 Woonplaats: Langedijk Supporter sinds: 1987
|
Laat schreef: [..]
Inderdaad. Simon is de revelatie van het seizoen. Met Lens. Iemand met 3 goede optredens in een seizoen vind ik geen revelatie. Hij laat de laatste weken precies zien waarom ik geen fan van hem ben.
|
|
 |
|
 |
|
pAuluZ
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: zo jun 06, 2010 9:57 pm |
|
 |
| Goalscorer |
 |
|
|
Geregistreerd op: wo jan 19, 2005 11:57 am Berichten: 3637 Woonplaats: Winkel Supporter sinds: 0
|
Landskampioen Anderlecht zou op zoek zijn naar een nieuwe rechtsback. De Pool Marcin Wasilewski mag dan wel terug fit zijn na een dubbele beenbreuk; paars-wit wil niets aan het toeval overlaten. Anderlecht zou twee spelers in de gaten houden. Het gaat om Gill Swerts. De 27-jarige Belg kon in het voorbije seizoen niet meer rekenen op een basisplaats bij AZ. Er bestaat ook belangstelling voor de Serviër Pavle Ninkov. De 25-jarige rechtsachter staat nu nog op de loonlijst van Rode Ster Belgrado. Ninkov kwam al drie keer in actie voor de nationale ploeg. Onderhandelingen zijn wel nog niet opgestart. Paars-wit zou de eerste weken van de voorbereiding afwachten. Met de komst van Swerts of Ninkov moet wel het vertrek van Nemanja Rnic gespaard gaan. Onder meer Racing Genk, Germinal Beerschot en Cercle Brugge zouden interesse hebben voor de Serviër. www.Gazetvanantwerpen.be / www.gva.be
_________________ De beste stuurlui staan aan de wallen.
|
|
 |
|
 |
|
'81
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: zo jun 06, 2010 10:32 pm |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
 |
|
|
Geregistreerd op: do dec 18, 2008 11:36 am Berichten: 368 Supporter sinds: 1989 Supportersvak: X
|
|
Laat maar gaan kunnen we een nieuwe aankoop doen.
_________________ Landskampioen '81 , '09
|
|
 |
|
 |
|
Greenvelvet
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: vr jul 30, 2010 8:52 am |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
 |
|
|
Geregistreerd op: di dec 14, 2004 6:14 pm Berichten: 326 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 1995 Supportersvak: Vak W
|
|
Onduidelijkheid rondom status Swerts bij AZ
Gill Swerts mag, wanneer een club zich voor hem aandient, transfervrij vertrekken bij AZ. Dat is althans wat de Belg te horen heeft gekregen. AZ is een andere mening toegedaan.
De Belgische verdediger heeft in Alkmaar nog een contract met de duur van twee seizoenen. Ondanks zijn doorlopende verbintenis zou Swerts transfervrij mogen vertrekken bij de Alkmaarders, wanneer een club zich voor hem meldt. "Een mooie geste van de club", laat Swerts in een reactie aan VoetbalPrimeur weten.
"Ik heb van mijn zaakwaarnemer te horen gekregen dat AZ bereid is mij transfervrij te laten vertrekken, ondanks m'n doorlopende contract. Dit omdat ik hier ook transfervrij gekomen ben. Dat is het nieuws wat ik heb gekregen. Maar laat één ding duidelijk zijn: ik moét niet weg, dat is absoluut niet het geval", aldus Swerts.
Earnest Stewart, technisch directeur van AZ, heeft echter een andere lezing. Gevraagd naar de status van Swerts, vertelt de bestuurder: "Daar hebben we nog niet over gesproken. Voor het einde van de transferperiode gaan we met elkaar om tafel, niet eens direct om over dit punt te spreken. Gill wil graag spelen, dat valt nu tegen."
"Ik wil me graag bewijzen"
Voor de verdediger staat vooral voetballen centraal. In Alkmaar is hij sinds de komst van Dirk Marcellis tweede keus voor de positie van rechtsback. De transferperiode is voorlopig echter nog niet voorbij. "Er kan dus nog heel veel gebeuren", weet ook Swerts. "Ik wil me graag bewijzen tegenover Gertjan Verbeek."
"De laatste weken van de voorbereiding heb ik niet veel gespeeld. Gelukkig mocht ik tegen IFK Göteborg minuten maken, dat was lekker en geeft me een goed gevoel", gaat Swerts verder. "Ik zie wel wat er op me afkomt. Ik ben geen lastige jongen. Ik klaag niet, sta er altijd als de trainer me nodig heeft. En ik heb het hier in Alkmaar uitstekend naar m'n zin."
"Ik verkeer in een luxepositie"
"Ik ben 27 en transfervrij, maar heb wel een club. Ik verkeer in een luxepositie, zeker als je om je heen kijkt en ziet hoeveel spelers niet onder de pannen zijn. Maar aan de andere kant speel ik nu veertien jaar in Nederland, ben ik ook wel toe aan iets anders. Een avontuur in een mooie Europese competitie daar zeg ik geen nee tegen."
"Er zijn tegenwoordig steeds meer mogelijkheden, verschillende competities worden alsmaar aantrekkelijker. Je moet me alleen niet in Kazachstan neerzetten, dat trekt me totaal niet. Met alle respect voor dat land, maar ik ben geen voetballer die voor het geld kiest. Maar kijk bijvoorbeeld eens naar David Mendes da Silva, die bij Red Bull Salzburg in een gespreid bedje terecht komt. Ik sta overal voor open. Dat AZ wil meewerken vind ik een mooi gebaar."
Aldus:voetbalprimeur
|
|
 |
|
 |
|
AZ Twello
|
Berichttitel: Re: Gill Swerts Geplaatst: vr jul 30, 2010 10:47 am |
|
 |
| Goalscorer |
 |
|
|
Geregistreerd op: wo dec 22, 2004 11:01 am Berichten: 3249 Woonplaats: Twello Supporter sinds: 1981
|
|
Waarom Swerts transfervrij laten vertrekken? Wie is dan back-up voor Marcellis? Kan Viergever ook op rechts uit de voeten? Waarom niet € 500.000 pakken voor Swerts gezien de huidige situatie of heeft hij zo'n hoog salaris? Ik snap dit niet...
_________________ Seizoen 2010 - 2011 gaan we er weer voor......
|
|
 |
|
 |
|