Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Overige zaken » De kantine

Pagina 73 van 78 [ 1559 berichten ] Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 78  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Vakantieplannen
 Bericht Geplaatst: ma feb 08, 2010 5:12 pm 
Oude garde

Supporter sinds: 1996
Supportersvak: V
Mini vakantie Londen:

26-03 / 28-03
inc. Tottenham - Portsmouth

En in mei naar NY.
tips altijd welkom

Bericht Geplaatst: ma feb 08, 2010 6:47 pm 
Herry en/of Berry

Ik ben vorige zomer met 2 maatjes naar budapest geweest, wat zeer vet was. Uitgaan cheap maar toch luxueus, zéér veel mooie vrouwen en een lekker zonnetje op je bol. Nu vroeg ik mij af of er nog meer suggesties voor stedentrips zijn, te denken in dezelfde categorie als budapest..

Bericht Geplaatst: ma feb 08, 2010 7:18 pm 
Beheerdert

Supporter sinds: 1980
Supportersvak: Net waar het gezellig is
MaartenW schreef:
En in mei naar NY.
tips altijd welkom

Helikopterrondvlucht boven Manhattan! Kost een paar centen, maar on-ver-ge-te-lijk.

Bericht Geplaatst: di feb 09, 2010 12:07 am 
Kristen

Groes schreef:
Ik ben vorige zomer met 2 maatjes naar budapest geweest, wat zeer vet was. Uitgaan cheap maar toch luxueus, zéér veel mooie vrouwen en een lekker zonnetje op je bol. Nu vroeg ik mij af of er nog meer suggesties voor stedentrips zijn, te denken in dezelfde categorie als budapest..

Van de zomer ook toevallig in Budapest geweest. Echt een goede stad ja. De enige Europese stad die er wat mij betreft aan kan tippen is Praag. Sterker: Praag overklast Budapest.

Bericht Geplaatst: di feb 09, 2010 7:57 am 
Herry en/of Berry

van 23 Mei 8 dagen all inclusive naar Rhodos..... omdat mijn broertje daar gaat trouwen ahhhhhhh wat en straf heb alvast een plekkie gereserveert aan de coctailbar......

Bericht Geplaatst: di feb 09, 2010 9:26 am 
Oude garde

Kees Vooijs schreef:
[..]

Helikopterrondvlucht boven Manhattan! Kost een paar centen, maar on-ver-ge-te-lijk.

Stond al op et lijstje :D
Maar gaat em nu zeker worden!

Bericht Geplaatst: di feb 09, 2010 10:04 am 
Seizoenkaarthouder

MaartenW schreef:
[..]

Stond al op et lijstje :D
Maar gaat em nu zeker worden!

Vind jij die Kees V. dan zo overtuigend dat het em nu zeker gaat worden?

Bericht Geplaatst: di feb 09, 2010 10:15 am 
Reservespeler

Supporter sinds: 1987
Groes schreef:

Madrid. Vlieg je voor een paar tientjes heen, ontzettend veel te zien. En niet alleen op voetbalgebied...

Bericht Geplaatst: di feb 09, 2010 10:32 am 
Oude garde

Pennywise schreef:
[..]

Vind jij die Kees V. dan zo overtuigend dat het em nu zeker gaat worden?

Kees V. = :bow: :wink:

Bericht Geplaatst: zo feb 14, 2010 8:56 pm 
Fanatic

MaartenW schreef:
En in mei naar NY.
tips altijd welkom

Heerlijk eten, mooi uitzicht, niet goedkoop; http://www.gigino-wagnerpark.com/

Bericht Geplaatst: zo feb 14, 2010 9:11 pm 
Moderatort

Supporter sinds: 1982
Supportersvak: vak O
MaartenW schreef:
En in mei naar NY.
tips altijd welkom

Whole Foods Market

http://www.wholefoodsmarket.com/stores/columbuscircle/

Een supermarkt-achtige winkel met alleen maar eten, om mee te nemen of ter plaatse op te eten. Perfect voor een stevig ontbijt of lunch. Alles vers gemaakt. Alleen op de sushi-afdeling staan een man of 12 permanent de meest verse sushi te bereiden. Het is allemaal biologisch, maar zonder geitenwollensokkensfeer. Gewoon superkwaliteit.

Bericht Geplaatst: zo feb 14, 2010 9:44 pm 
Fanatic

Supporter sinds: 1975
Supportersvak: vak J
Ga heerlijk 16 dagen genieten op Curacao begin maart!

Bericht Geplaatst: zo feb 14, 2010 9:55 pm 
Kristen

Langedijk schreef:
[..]
Madrid. Vlieg je voor een paar tientjes heen, ontzettend veel te zien. En niet alleen op voetbalgebied...

Ook mee eens. Al laat zich dat minder makkelijk leren kennen dan Praag. Wel een gezellige boel (parken, tapas, mooie gebouwen, gaaf uitgaan) en bovendien ook aardig voetbal te zien. Ik ben daar nog naar Atletico - Villareal geweest (0-2 achter na 50 minuten, 3-2 winst: een uitblinkende Forlan) en zat boven de harde kern, maar ik kan je verklappen dat de sfeer daar echt niet beter is dan in het DSB stadion. Het weghalen van de staanplaatsen heeft ook daar zijn sporen nagelaten.

Bericht Geplaatst: zo feb 14, 2010 9:58 pm 
Moderatort

Supporter sinds: 1982
Supportersvak: vak O
Iemand ooit in Munchen geweest? En was dat wat (zonder oktoberfest)?

Bericht Geplaatst: zo feb 14, 2010 10:22 pm 
Invaller

Supporter sinds: 0
MO7 schreef:
Toon Gerbrands enkele weken geleden,grijp je kans. :wink: Heb jij ook een serieuze vraag? Mail dan naar aztv@AZ.nl

WEST-SIDE

Bericht Geplaatst: zo feb 14, 2010 11:19 pm 
Kristen

MO7 schreef:

Met Oktoberfest (sorry) ben ik er twee keer geweest. De tweede keer begonnen de schreeuwende Italianen me een beetje de strot uit te hangen en ben ik het centrum in getrokken en heb ik eerder op de dag het Englischer Park bezocht. Ik moet zeggen dat het op beide plekken bijzonder fijn rondhangen was. Ik vermoed zomaar dat je jezelf daar wel een lang weekend kan vermaken. In ieder geval sprak het me een stuk meer aan dan het hier zo gehypete Berlijn.

Bericht Geplaatst: ma feb 15, 2010 11:04 am 
Oude garde

Supporter sinds: 1997
Supportersvak: X
Ik vond München juist een stuk minder dan Berlijn. Afgelopen zomer was ik in München, terwijl ik Berlin zowel in de zomer als in de winter ken. München vond ik vrij saai. Het centrum is niet al te groot en je kunt je er best vermaken, maar heel bijzonder is het allemaal niet. Het is kleiner, kleinschaliger en minder groots dan Berlijn. In de stad is het Hofbräuhaus leuk om te bezoeken. Een soort permanent Oktoberfest in een enorme hal, waar de bekende vrouwen met literpullen bier en pretzels af en aan lopen. Stampvol elke avond. Verder is het wel aardig om bij helder weer de Frauenkirche (dat ding met die twee uienbollen, beeldmerk van de stad) te bestijgen, waar je een prachtig uitzicht hebt over de stad en in de verte de besneeuwde Alpentoppen kan zien. Het centrum heb je met een paar uur wel gezien, dus je moet als je naar München gaat ook zeker de buitenranden opzoeken. Hier zijn nog wel interessante dingen te doen en te zien, zoals de BMW-fabrieken (paar uur rondleiding door de fabriek voor een paar euro), BMW Welt (nieuwste auto's uitgestald in een mooi futuristisch bouwwerk, gratis toegang) en het Olympisch Complex. Het BMW-gebied ligt pal naast het Olympische gebeuren. In de Olympische wijk is onder meer het zwembad, het stadion en het Olympisch dorp waar de gijzeling plaatsvond bezienswaardig. Verder zou je nog naar de Allianz Arena kunnen gaan, maar dat is een ongure plek waar je eigenlijk weinig te zoeken hebt. Een rondleiding kan misschien aardig zijn, of je kunt de fanshop met een bezoek vereren, maar verder is het in deze uithoek van de stad drie keer niks.

Je kunt je kortom in München wel een dag of twee vermaken, maar een mooie of erg gezellige stad is het niet. Mocht je andere opties overwegen lijken die me beter.

Bericht Geplaatst: di feb 16, 2010 7:14 pm 
Moderatort

MaartenW schreef:
Mini vakantie Londen:

26-03 / 28-03
inc. Tottenham - Portsmouth

En in mei naar NY.
tips altijd welkom

Ik ben strontjaloers. Je zal ongetwijfeld wat geëikte tips als helikopterrondvluchten krijgen, maar hier de wat minder voorspelbare.

- Oké, toch voorspelbaar dat ik over honkbal begin, maar mocht je dat willen doen (je hebt een slecht tijdstip uitgezocht voor de andere sporten, want volgens mij liggen basketball, football en ijshockey stil in mei), koop géén kaartje in de voorverkoop. Gewoon aan de kassa, Yankees en Mets zijn in het begin van het seizoen niet uitverkocht.
- Loop de Brooklyn Bridge af.
- Koop een weekkaart voor de metro, superinvestering! De iets ervarener NY-gangert zou ik zelfs fietshuur willen aanraden.
- Pak de ferry naar Staten Island en weer terug, zeker als het donker is machtig indrukwekkend.
- Pak een rondleiding Brooklyn Brewery voor een biertje.
- Verspil geen geld aan het uitgaan: te saai en te duur.

Bericht Geplaatst: di feb 16, 2010 8:30 pm 
Dagjesmens

Supporter sinds: 0
Supportersvak: X2
Ik ben van plan om dit jaar, waarschijnlijk tijdens de zomer, met een maat van me een rondreis door Europa te maken en dan waarschijnlijk richting Tsjechie sowieso. We willen met de auto gaan en willen zo'n 2 a 3 weken gaan rondrijden. Aangezien we allebei veel van voetbal houden lijkt het ons gaaf om tijdens de reis ook een aantal voetalwedstrijden mee te pakken. Zijn er hier mensen die tips hebben of de echte 'must see' stadions kennen, welke we zeker niet mogen missen??? Of anderen dingen waar we rekening mee dienen te houden. Welke landen en/of steden we echt niet moeten aangaan??

Alvast bedankt

Bericht Geplaatst: di feb 16, 2010 9:00 pm 
Reservespeler

Supporter sinds: 1987
Antti Opdam schreef:
[..]

Ook mee eens. Al laat zich dat minder makkelijk leren kennen dan Praag. Wel een gezellige boel (parken, tapas, mooie gebouwen, gaaf uitgaan) en bovendien ook aardig voetbal te zien. Ik ben daar nog naar Atletico - Villareal geweest (0-2 achter na 50 minuten, 3-2 winst: een uitblinkende Forlan) en zat boven de harde kern, maar ik kan je verklappen dat de sfeer daar echt niet beter is dan in het DSB stadion. Het weghalen van de staanplaatsen heeft ook daar zijn sporen nagelaten.

Parken en pleinen zijn inderdaad geweldig. Metro is brandschoon en perfect geregeld. Ben er 2 keer geweest en heb een rondleiding door beide stadions gemaakt. De tweede keer wedstrijdje van Real meegepakt (ook tegen Villarreal, ook 3-2, winnende doelpunt van die sleutelhanger) en dat was indrukwekkend. Van echte sfeer is ook bij Real weinig sprake maar alleen al het geroezemoes van 80.000 mensen is een beleving op zich. Voor de wedstrijd zaten we toen met de directie van NAC, die geen goed woord over hadden voor de arrogante Marcel Brands, op een terras. Stadion van Atletico heeft iets bijzonders. Mooi gesitueerd, en de tunnel onder de hoofdtribune is apart. Volgend jaar na de verhuizing is het over, dan gaat de naastgelegen bierbrouwer de grond gebruiken voor het produceren van een andere leuke hobby.

Pagina 73 van 78 [ 1559 berichten ] Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 78  Volgende

Forumoverzicht » Overige zaken » De kantine