| Auteur |
Bericht |
|
Zuid-Scharwoude
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: ma jan 11, 2010 2:30 pm |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
 |
|
|
|
Huiswaard schreef: Ik ben zeer benieuwd 
|
|
 |
|
 |
|
brett
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: di jan 19, 2010 10:37 pm |
|
 |
| Invaller |
 |
|
|
Geregistreerd op: wo dec 22, 2004 9:07 pm Berichten: 2062 Woonplaats: Rekerbuurt Supporter sinds: 0
|
Compliment voor de heren tijdens de Forumavond,hadden goed hun huiswerk gedaan........... 
_________________ Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.
WEST-SIDE
|
|
 |
|
 |
|
Kool
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: wo jan 20, 2010 12:07 am |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
|
|
|
brett schreef: Compliment voor de heren tijdens de Forumavond,hadden goed hun huiswerk gedaan...........  Dat moest ook wel want na alle gedane uitspraken hier op het forum voorafgaande aan vanavond was dat het minste wat ze konden doen. Wel jammer dat de meeste vragen vorig jaar, en het jaar daarvoor, al waren gesteld door SV leden. De antwoorden waren dus al bekend. Ook na deze avond is mijn sceptische blik op de SVA nog niet verdwenen. Ik wacht met spanning en interesse, nieuwsgierig af wat de volgende akties van hen zullen zijn.
|
|
 |
|
 |
|
Huiswaard
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: wo jan 20, 2010 2:45 pm |
|
 |
| Barry |
 |
|
|
Geregistreerd op: wo dec 31, 2003 9:40 am Berichten: 4569 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 0
|
|
 |
|
 |
|
Jack
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: wo jan 20, 2010 3:24 pm |
|
 |
| Reservespeler |
 |
|
|
|
|
De vraag over een voorzitterschap van Van Gaal vind ik bijzonder.
Het zijn in mijn ogen domme supporters die daar bang voor zijn.
|
|
 |
|
 |
|
Kees Vooijs
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: wo jan 20, 2010 3:28 pm |
|
 |
| Beheerdert |
 |
|
|
Geregistreerd op: zo jan 04, 2004 2:31 pm Berichten: 11199 Woonplaats: ALKMAAR Supporter sinds: 1980 Supportersvak: Net waar het gezellig is
|
Jack schreef: De vraag over een voorzitterschap van Van Gaal vind ik bijzonder.
Het zijn in mijn ogen domme supporters die daar bang voor zijn. Waar was jij gisteravond, Jack? Verder goed verslag, ik mis alleen het verhaal rond de transfer van demy the jew. 
_________________ ...-
|
|
 |
|
 |
|
Bob Ross
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: wo jan 20, 2010 3:30 pm |
|
 |
| Beheerdert |
 |
|
|
Geregistreerd op: wo dec 31, 2003 1:28 pm Berichten: 5551 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 1995 Supportersvak: W
|
Jack schreef: De vraag over een voorzitterschap van Van Gaal vind ik bijzonder.
Het zijn in mijn ogen domme supporters die daar bang voor zijn. Weet je wat pas dom is? Iemand enkel en alleen op prestaties beoordelen en meegaan in de hysterie over van Gaal. Het is ook arrogant door te denken dat jij bepaald waarop andere supporters hun voorzitter beoordelen.
_________________ Ach ja, het kampioenschap is toch al binnen.
|
|
 |
|
 |
|
jAZper
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: wo jan 20, 2010 3:35 pm |
|
 |
| Ben-Sider |
 |
|
|
Geregistreerd op: wo jan 12, 2005 4:08 pm Berichten: 803 Woonplaats: Egmond Supporter sinds: 1998 Supportersvak: W
|
Kees Vooijs schreef: [..] Waar was jij gisteravond, Jack? Verder goed verslag, ik mis alleen het verhaal rond de transfer van demy the jew.  Prachtig verwoord met de jodenfooi.
_________________ Come on you reds
|
|
 |
|
 |
|
Jack
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: wo jan 20, 2010 3:41 pm |
|
 |
| Reservespeler |
 |
|
|
|
Bob Ross schreef: [..]
Weet je wat pas dom is? Iemand enkel en alleen op prestaties beoordelen en meegaan in de hysterie over van Gaal. Het is ook arrogant door te denken dat jij bepaald waarop andere supporters hun voorzitter beoordelen. Ik geef slechts mijn mening. Elders op het forum heb ik al enigszins beargumenteerd waarom ik het idee van een voorzitterschap van Van Gaal in de toekomst juist een goed idee vindt. Daar laat ik het bij.
|
|
 |
|
 |
|
Johan
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: wo jan 20, 2010 6:48 pm |
|
 |
| Invaller |
 |
|
|
Geregistreerd op: ma jul 31, 2006 5:31 pm Berichten: 2255 Woonplaats: Helmond Supporter sinds: 1993 Supportersvak: X3
|
Huiswaard schreef: Een goede samenvatting, maar ook goede vragen welke gesteld zijn. 
_________________ AZ zal bloeien en nooit vergaan!
|
|
 |
|
 |
|
Antti Opdam
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: wo jan 20, 2010 9:15 pm |
|
 |
| Kristen |
 |
|
|
|
Johan schreef: [..] Een goede samenvatting, maar ook goede vragen welke gesteld zijn.  Inderdaad. De groep kwam goed (voorbereid) over en lieten hun beste sprekers spreken. Beter dan dat domme geschreeuw en 1-jaar-terug-vragen die de rest van de avond vulde.
|
|
 |
|
 |
|
Motha Vak-K
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: do jan 21, 2010 2:41 am |
|
 |
| Supporter |
|
|
Geregistreerd op: di dec 30, 2003 6:12 pm Berichten: 192 Woonplaats: Alkmaar
|
Kool schreef: Dat moest ook wel want na alle gedane uitspraken hier op het forum voorafgaande aan vanavond was dat het minste wat ze konden doen. Je quote hier 'Brett'. 'Brett' heeft het in zijn laatste post in deze topic over 'de heren die hun huiswerk goed hadden gedaan'. 'Brett' heeft het hier dus over de bestuurders van Victoria Alkmaar (MAZTER VAK-W, NAKZ, Huiswaard, giohw94 en ikzelf), die zich hebben voorbereid op de betreffende Forumavond. Wij, het bestuur van Victoria Alkmaar, hebben op onze site op 6 januari 2010 een oproep gedaan aan onze leden om de forumavond van 19 januari 2010 massaal te bezoeken. Kun je wat voorbeelden geven van concrete uitspraken die de bestuurders van Victoria Alkmaar voorafgaand aan deze avond, dus tussen 6 januari 2010 en het moment van jouw post, 20 januari 2010, hier op het forum hebben gedaan over deze avond? (We hebben het dus niet over de link die door Huiswaard is gepost over het maken van doeken met de RWF, iets waar de bestuurders van Victoria Alkmaar trouwens bijzonder trots op zijn! Dankzij het vakmanschap en de bereidwilligheid van de RWF is het mogelijk om ingestuurde ontwerpen daadwerkelijk uit te voeren, hulde aan deze groep!) Kool schreef: Wel jammer dat de meeste vragen vorig jaar, en het jaar daarvoor, al waren gesteld door SV leden. De antwoorden waren dus al bekend. Sommige vragen zijn blijkbaar nog steeds niet beantwoord en dus nog steeds aktueel. Dat is dus het probleem als je er pas een jaar later op terug komt... Zo is Barry Opdam nog steeds niet gehuldigd, blijven de rolstoelers dus in de zelfde positie, blijft Schaars trouw aan z'n bijgeloof (ondanks de eerste seizoenshelft!) en blijft de spandoekencultuur nog steeds een issue... Wellicht komen we hier volgend jaar nog eens op terug, als blijkt dat er niks (of juist wel iets!) mee is gedaan. Kool schreef: Ook na deze avond is mijn sceptische blik op de SVA nog niet verdwenen. Ik wacht met spanning en interesse, nieuwsgierig af wat de volgende akties van hen zullen zijn. Prima, blijf vooral sceptisch en kritisch, kom alleen wel met argumenten en feiten! Wij staan namelijk open voor kritiek/feedback en hebben niks aan leden die lid worden, maar twijfelen aan ons bestaansrecht. Mocht je dus concrete punten hebben, laat het weten! Nogmaals, bij twijfel geen lid worden, zowel jij als wij hebben hier niks aan!
_________________ TOX:03
|
|
 |
|
 |
|
Kool
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: vr jan 22, 2010 12:52 pm |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
|
|
|
Motha Vak-K schreef: [..] Je quote hier 'Brett'. 'Brett' heeft het in zijn laatste post in deze topic over 'de heren die hun huiswerk goed hadden gedaan'.
'Brett' heeft het hier dus over de bestuurders van Victoria Alkmaar (MAZTER VAK-W, NAKZ, Huiswaard, giohw94 en ikzelf), die zich hebben voorbereid op de betreffende Forumavond.
Wij, het bestuur van Victoria Alkmaar, hebben op onze site op 6 januari 2010 een oproep gedaan aan onze leden om de forumavond van 19 januari 2010 massaal te bezoeken.
Kun je wat voorbeelden geven van concrete uitspraken die de bestuurders van Victoria Alkmaar voorafgaand aan deze avond, dus tussen 6 januari 2010 en het moment van jouw post, 20 januari 2010, hier op het forum hebben gedaan over deze avond?
(We hebben het dus niet over de link die door Huiswaard is gepost over het maken van doeken met de RWF, iets waar de bestuurders van Victoria Alkmaar trouwens bijzonder trots op zijn! Dankzij het vakmanschap en de bereidwilligheid van de RWF is het mogelijk om ingestuurde ontwerpen daadwerkelijk uit te voeren, hulde aan deze groep!) Ik ben het eens met Brett wat betreft het voorbereiden van de SVA op de forumavond. Er waren aardig wat vragen gesteld en ook op de daaropvolgende antwoorden van AZ werd vaak direct gereageerd. Hiervoor dan ook mijn complimenten. Ik ben echter ook van mening dat het ook niet anders kon dat de SVA zichzelf zo zou profileren. Niet alleen omdat het een geheel nieuwe beweging is maar juist ook door hetgeen hier op het forum, voorafgaand aan de forumavond, werd gepost. Jij refereert naar de uitspraken van bestuursleden van de SVA vanaf 6 januari maar ik denk dat mijn verwachtingen van jullie optreden op de forumavond ook komen door eerder gedane uitspraken. Allereerst is er jou post van di dec 01, 2009 10:30 am waarin je uitlegd wat de bedoeling is van de oprichting van de SVA. Hierin zeg je dat de SVA vragen gaat stellen aan AZ over allerlei zaken. Daarna de post van Huiswaard van wo dec 02, 2009 2:50 pm : Huiswaard schreef: [..] Ach, ik zou ook zo'n politiek antwoord hebben gegeven als een journalist me zou bellen. Wij zijn van mening dat je 1 betalende klant al niet kunt negeren, laat staan 140 (and counting) en dat zullen we AZ melden ook. Onze vragen worden sowieso wel beantwoord, dus de interactie met de club is al op gang gekomen (zie artikel op de site over de buscombi naar Luik). Verder is het aan ons om aan te tonen dat we een volwassen groep mensen zijn die het beste voor hebben met de club. Ongenuanceerd om ons heen schoppen gaan we niet doen, denk niet dat we daar veel mee bereiken. Verder zijn er in andere topics nog wel enkele berichten waarin verwezen wordt naar de forumavond. Waar ik op doel is dat je dan als nieuwe supporters beweging er niet omheen kunt om je op zo'n avond te laten zien en horen. Dat is gebeurd, goed gedaan!
|
|
 |
|
 |
|
FIGO MO8
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: ma feb 08, 2010 9:15 pm |
|
 |
| Reservespeler |
 |
|
|
Geregistreerd op: zo jun 27, 2004 10:28 pm Berichten: 1672 Woonplaats: kuststreek/vak S Supporter sinds: 1980 Supportersvak: MO8
|
|
_________________ WEST COAST MAFIA
|
|
 |
|
 |
|
Huiswaard
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: do maart 04, 2010 10:15 am |
|
 |
| Barry |
 |
|
|
Geregistreerd op: wo dec 31, 2003 9:40 am Berichten: 4569 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 0
|
|
 |
|
 |
|
SebAZ
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: do maart 04, 2010 1:33 pm |
|
 |
| Ben-Sider |
 |
|
|
|
Huiswaard schreef: Lijkt me een heel redelijk gesprek (van beide kanten).
_________________ In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.......
|
|
 |
|
 |
|
MAZTER VAK-W
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: di maart 23, 2010 10:36 pm |
|
 |
| Fanatic |
 |
|
|
Geregistreerd op: di nov 23, 2004 6:22 pm Berichten: 618 Woonplaats: Alkmaar
|
|
 |
|
 |
|
Kees Vooijs
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: wo maart 24, 2010 9:48 am |
|
 |
| Beheerdert |
 |
|
|
Geregistreerd op: zo jan 04, 2004 2:31 pm Berichten: 11199 Woonplaats: ALKMAAR Supporter sinds: 1980 Supportersvak: Net waar het gezellig is
|
|
 |
|
 |
|
Kermit
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: wo maart 24, 2010 10:15 pm |
|
 |
| Reservespeler |
 |
|
|
Geregistreerd op: di nov 22, 2005 3:49 pm Berichten: 1701 Supporter sinds: 1999 Supportersvak: Vak S
|
Ik vind dat jullie goed werk doen. Er wordt naar jullie serieus geluisterd en het levert wat op. AZ doet water bij de wijn met de stadionverboden en "in eens" wordt vrij vervoer een alternatief i.p.v buscombi's. Het massaal bezoeken van de uitwedstrijden duidt op grote waardering! AZ blij met de verkochte kaarten, supporters blij met fijn eigen vervoer en Hellingman blij met de toch volle bussen. Zolang er geen rottigheid gebeurd kunnen we hier nog lang van genieten.
_________________ Kermit - Victorie Stadion
|
|
 |
|
 |
|
Huiswaard
|
Berichttitel: Re: Supportersbeweging Victoria Alkmaar Geplaatst: wo jun 09, 2010 1:25 pm |
|
 |
| Barry |
 |
|
|
|
Zoals jullie op de frontpage kunnen lezen zijn we op zoek naar feedback over ons functioneren als beweging. We zouden het dan ook heel erg waarderen als jullie daarop zouden willen reageren. Of dat onder het nieuwsartikel, hier of via de mail ( info@victoria-alkmaar.nl) is maakt niet zoveel uit. Onze dank is alvast groot!
|
|
 |
|
 |
|