| Auteur |
Bericht |
|
Forza AZ
|
Berichttitel: AZ-Grasshopper Club (do 15 dec, 20.45u) Geplaatst: di okt 04, 2005 2:44 pm |
|
 |
| Beheerder |
 |
|
|
Geregistreerd op: za dec 27, 2003 12:20 pm Berichten: 7760 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 1992 Supportersvak: X1
|
|
Grasshoppers won eerst van Wisla Plock uit Polen in de 2e voorronde (1-0 winst thuis en 3-2 verlies uit), waarna in de 1e ronde MyPa uit Finland verslagen werd (1-1 thuis en 3-0 winst uit).
Post hier alles over de laatste poulewedstrijd.
_________________ Kijk voor alle wedstrijden van AZ sinds 1967 hier.
Vak X
Laatst bijgewerkt door Forza AZ op vr nov 25, 2005 1:58 pm, in het totaal 7 keer bewerkt
|
|
 |
|
 |
|
P.Funk
|
Berichttitel: Geplaatst: di okt 04, 2005 6:38 pm |
|
 |
| Goalscorer |
 |
|
|
Geregistreerd op: za dec 27, 2003 7:38 pm Berichten: 3218 Woonplaats: Sun-City Supporter sinds: 1980 Supportersvak: Z
|
Zal My Style wel blij mee zijn deze ploeg. Betekent weer een hoop extra overuren zo vlak voor de feestdagen. 
|
|
 |
|
 |
|
My Style
|
Berichttitel: Geplaatst: di okt 04, 2005 7:40 pm |
|
|
|
Paul schreef: Zal My Style wel blij mee zijn deze ploeg. Betekent weer een hoop extra overuren zo vlak voor de feestdagen. 
Inderdaad Paul! Krylia kostte me maar 5 overuren. Nu zal het minstens zo worden, maar 30 december is ook nog AZ-ADO. Dus werk zat.
|
|
 |
|
 |
|
Le Chef
|
Berichttitel: Geplaatst: di okt 04, 2005 7:41 pm |
|
 |
| Moderatort |
 |
|
|
Geregistreerd op: do okt 28, 2004 4:43 pm Berichten: 3642 Woonplaats: Hangt van de wind af Supporter sinds: 0 Supportersvak: Vakjewtoch
|
My Style schreef: [..]
Inderdaad Paul! Krylia kostte me maar 5 overuren. Nu zal het minstens zo worden, maar 30 december is ook nog AZ-ADO. Dus werk zat.
Ach ja...tijdens de Me-oefening stond je vrolijk te kijken dus werk zou ik het niet noemen. Hoe krijg je de lijnen trouwens zo strak?
_________________ 't ijzer
|
|
 |
|
 |
|
My Style
|
Berichttitel: Geplaatst: di okt 04, 2005 7:43 pm |
|
|
|
Le Chef schreef: [..]
Ach ja...tijdens de Me-oefening stond je vrolijk te kijken dus werk zou ik het niet noemen. Hoe krijg je de lijnen trouwens zo strak?
Dat was het extra vlak maken van het veld. En kijken naar AZ Ole is altijd spannend hoor! Lijnen zo strak, vakmanschap he. 
|
|
 |
|
 |
|
West-side
|
Berichttitel: Geplaatst: di okt 04, 2005 7:52 pm |
|
 |
| Reservespeler |
 |
|
|
|
Paul schreef: Zal My Style wel blij mee zijn deze ploeg. Betekent weer een hoop extra overuren zo vlak voor de feestdagen. My Style schreef: Inderdaad Paul! Krylia kostte me maar 5 overuren. Nu zal het minstens zo worden, maar 30 december is ook nog AZ-ADO. Dus werk zat.
Hij snapt 'm niet.
|
|
 |
|
 |
|
GrandMaster T.
|
Berichttitel: Geplaatst: di okt 04, 2005 7:58 pm |
|
 |
| Technisch directeur |
 |
|
|
Geregistreerd op: di dec 30, 2003 2:11 pm Berichten: 8375 Woonplaats: Long Dike
|
Deze tegenstander had ik verdomme heel graag als uitwedstrijd gehad! Ik denk met veel lol terug op het tripje naar Graz.....Zurich zal niet veel verschillen qua reis en stad. 
_________________ NIL SATIS NISI OPTIMUM
|
|
 |
|
 |
|
Jean Kromkampue
|
Berichttitel: Geplaatst: di okt 04, 2005 10:45 pm |
|
 |
| Supporter |
|
|
|
|
Lijkt me wel een plezante wedstrijd te worden. Die Grasshoppers manouvreren zich als sprinkhanen over het veld.
_________________ Voedingswaarden per 100 ml energie 70 kJ (17 kcal) eiwit 0 g koolhydraten 4,0 g waarvan suikers 4,0 g vet 0 g waarvan verzadigd 0 g voedingsvezel 0 g natrium 0 g
|
|
 |
|
 |
|
Vennie
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 05, 2005 7:15 am |
|
 |
| Oude garde |
 |
|
|
Geregistreerd op: wo dec 31, 2003 6:02 am Berichten: 1097 Woonplaats: Alkmaar
|
GrandMaster T. schreef: Deze tegenstander had ik verdomme heel graag als uitwedstrijd gehad! Ik denk met veel lol terug op het tripje naar Graz.....Zurich zal niet veel verschillen qua reis en stad. 
Ik zal je even nog een schop nageven: Zürich is qua stad nog veeeeel gaver dan Graz.
En de reis verschilt ook, Zürich is vergelijkbaar met treinen naar Rennes, en treinen naar Graz tja... 
|
|
 |
|
 |
|
Forza AZ
|
Berichttitel: Geplaatst: do okt 06, 2005 11:50 am |
|
 |
| Beheerder |
 |
|
|
Geregistreerd op: za dec 27, 2003 12:20 pm Berichten: 7760 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 1992 Supportersvak: X1
|
De wedstrijd tegen Grasshoppers begint om 20.45u.
Bron: www.AZ.nl
_________________ Kijk voor alle wedstrijden van AZ sinds 1967 hier.
Vak X
|
|
 |
|
 |
|
haroldinho
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 26, 2005 9:34 am |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
|
|
Geregistreerd op: wo aug 31, 2005 3:21 pm Berichten: 425 Woonplaats: 020
|
|
deze wedstrijd is al uitverkocht....heb gelukkig kaarten!!
|
|
 |
|
 |
|
Antti Opdam
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 26, 2005 9:59 am |
|
 |
| Kristen |
 |
|
|
|
haroldinho schreef: deze wedstrijd is al uitverkocht....
 , ongelooflijk. Ik was serieus in de veronderstelling dat ik in mijn eentje naar dit oefenpotje zou gaan. Tijdens AZ-Sunderland was er immers ook al niemand te bekennen.
|
|
 |
|
 |
|
mevrouw Kromkamp
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 26, 2005 10:13 am |
|
 |
| Dagjesmens |
 |
|
|
Geregistreerd op: do mei 05, 2005 11:21 am Berichten: 25 Woonplaats: Langedijk
|
haroldinho schreef: deze wedstrijd is al uitverkocht....heb gelukkig kaarten!!
Als iemand nog twee kaarten over heeft, dan hoor ik dat heel graag!
|
|
 |
|
 |
|
haroldinho
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 26, 2005 10:20 am |
|
 |
| Seizoenkaarthouder |
|
|
Geregistreerd op: wo aug 31, 2005 3:21 pm Berichten: 425 Woonplaats: 020
|
Antti Opdam schreef: [..]  , ongelooflijk. Ik was serieus in de veronderstelling dat ik in mijn eentje naar dit oefenpotje zou gaan. Tijdens AZ-Sunderland was er immers ook al niemand te bekennen.
haha lol met jou zeg.... 
|
|
 |
|
 |
|
Bolmi
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 26, 2005 10:24 am |
|
 |
| Kristen |
 |
|
|
Geregistreerd op: za sep 11, 2004 8:57 pm Berichten: 5620 Woonplaats: In een koolvlet Supporter sinds: 1988 Supportersvak: S
|
Antti Opdam schreef: [..]  , ongelooflijk. Ik was serieus in de veronderstelling dat ik in mijn eentje naar dit oefenpotje zou gaan. Tijdens AZ-Sunderland was er immers ook al niemand te bekennen.
Ik vind m ook geweldig 
_________________ Hoelang een minuut duurt, hangt ervan af aan welke kant van de wc-deur je je bevindt
|
|
 |
|
 |
|
Victory VAK X
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 26, 2005 5:32 pm |
|
 |
| Ben-Sider |
|
|
|
Ik heb even een oproep, ik wil graag nog 2 kaartjes maar er gewoon de normale prijs voor betalen. Als iemand er nog vanaf moet hoor ik het graag. Ik heb een hekel aan die handelaren dus daar doe ik geen zaken mee. My Style?? 
|
|
 |
|
 |
|
Schemerlamp
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 26, 2005 7:04 pm |
|
 |
| Beheerder |
 |
|
|
Geregistreerd op: do dec 25, 2003 4:20 pm Berichten: 5065 Woonplaats: Overal en nergens
|
Even een berichtje verplaatst:
spiker schreef: Heeft er iemand van jullie een goed adres voor een hotel om en nabij het stadion ?!? Wij willen nl de 15e december met 3 man vanuit Limburg naar de Grasshoppers komen kijken en nu hebben we besloten dat we na de wedstrijd in Alkmaar blijven om te stappen...Maar dan willen we dus wel ergens overnachten...dus daarom vraag ik jullie hulp voor evt goede hotelletjes... bvd jullie kunnen evt ook mailen naar martijnsonnemans4@hotmail.com bvd
|
|
 |
|
 |
|
Huiswaard
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 26, 2005 7:05 pm |
|
 |
| Barry |
 |
|
|
Geregistreerd op: wo dec 31, 2003 9:40 am Berichten: 4569 Woonplaats: Alkmaar Supporter sinds: 0
|
spiker schreef: Heeft er iemand van jullie een goed adres voor een hotel om en nabij het stadion ?!? Wij willen nl de 15e december met 3 man vanuit Limburg naar de Grasshoppers komen kijken en nu hebben we besloten dat we na de wedstrijd in Alkmaar blijven om te stappen...Maar dan willen we dus wel ergens overnachten...dus daarom vraag ik jullie hulp voor evt goede hotelletjes... bvd jullie kunnen evt ook mailen naar martijnsonnemans4@hotmail.com bvd
http://www.amrathalkmaar.nl/
http://www.hotelalkmaar.nl/
Succes!
|
|
 |
|
 |
|
spiker
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 26, 2005 7:14 pm |
|
 |
| Supporter |
 |
|
|
Geregistreerd op: do sep 30, 2004 1:49 pm Berichten: 169 Woonplaats: Maasbree
|
fijn dat de eerste reactie al geplaatst is..maar ietsje goedkoper mag ook  ... maar evengoed bedankt..we komen er wel...
_________________ Yes man!!!
|
|
 |
|
 |
|
Bolmi
|
Berichttitel: Geplaatst: wo okt 26, 2005 7:16 pm |
|
 |
| Kristen |
 |
|
|
Geregistreerd op: za sep 11, 2004 8:57 pm Berichten: 5620 Woonplaats: In een koolvlet Supporter sinds: 1988 Supportersvak: S
|
|
Van der Valk motel akkersloot?
_________________ Hoelang een minuut duurt, hangt ervan af aan welke kant van de wc-deur je je bevindt
|
|
 |
|
 |
|